خدمات سایت


متن کامل خبر

خرید باتری اصل گوشی هوشمند از فونی شاپ

آرشیو
زمانی که حرف از خرید باتری برای گوشی هوشمند میشود بسیاری از افراد نمیدانند که باتری سامسونگیا باتری آیفونگوشی هوشمند خود را چگونه تهیه کنند...
1402/02/16 09:10:53 ب.ظ

زمانی که حرف از خرید باتری برای گوشی هوشمند میشود بسیاری از افراد نمیدانند که باتری سامسونگیا باتری آیفونگوشی هوشمند خود را چگونه تهیه کنند. اگر میخواهید که باتری گوشی‎تان را تعویض کنید، حتما از باتری اصل استفاده کنید.برای خرید باتری اورجینال و تقویت شده سامسونگ میتوانید از فروشگاه فونی شاپ و از طریق لین زیر اقدام به خرید نمایید.

https://fonishop.com/product-category/battery/battery-samsung/



باتری یکی از قطعات بسیار مهم گوشی موبایل است که در مقایسه با سایر قطعات موبایل خرابی بیشتری دارد که به همین دلیل آمار خرید باتری جایگزین در بین کسانی که از گوشی‎های هوشمند استفاده میکنند، بسیار زیاد است.

اگر شما گوشی هوشمند سامسونگ یا آیفون دارید، باید در کار با گوشی‎تان بسیار دقت کنید تا به باتری آن آسیب نرسانید زیرا اگر باتری گوشی شما خراب شود باید به سرعت آن را تعویض کنید.

اگر نمیدانید که باتری اصل سامسونگ یا باتری اصل آیفون را از کجا و با مناسب‎ترین قیمت خریداری کنید، میتوانید به مرکز خرید اینترنتی فونی شاپ مراجعه کنید.

در مرکز خرید اینترنتی فونی شاپ شما میتوانید انواع قطعات و لوازم جانبی گوشی موبایل سامسونگ یا آیفون را با مناسب‎ترین قیمت و از هرجای ایران که هستید به صورت غیرحضوری سفارش دهید.

باتری یکی از مهم‎ترین قطعات گوشی موبایل شما است، پس اگر باتری گوشی‎تان خراب شده، آن را جدی بگیرید و برای گوشی خود باتری جدید بخرید.

برای خرید باتری جدید و جایگزین وارد فروشگاه فونی شاپ شوید و باتری اصل گوشی موبایل‎تان را به صورت اینترنتی خریداری کنید.


خرید باتری گوشی سامسونگ و آیفون فونی شاپ



در ایران بسیاری از افراد از گوشی‎های برند ساموسنگ و آیفون استفاده میکنند که به همین دلیل تقاضا برای خرید باتری سامسونگ و باتری آیفون بسیار زیاد است.

به دلیل آنکه باتری اصل سامسونگ و باتری اصل آیفون متقاضیان زیادی در ایران دارد، افراد سودجو و متقلب به جای باتری اصل، باتری فیک را به خریداران تحویل میدهند.

باتری‎های فیک و تقلبی گوشی هوشمند در دراز مدت به گوشی هوشمند شما صدمه میزنند و باعث میشود تا سایر قطعات گوشی شما نیاز به تعویض داشته باشد.

اگر میخواهید که پس از تعویض باتری، گوشی‎تان بدون مشکل شروع به کار کند پس در زمان تعویض باتری، از اصل بودن باتری خریداری شده مطمئن شوید.

در فروشگاه فونی شاپ تمامی قطعات موبایل موجود با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا تقدیم خریداران گرامی میشود تا با اطمینان به صورت اینترنتی قطعات مورد نیاز خود را سفارش دهند.

اگر به دنبال باتری سامسونگ و باتری آیفون هستید و الویتخرید شما، باتری اصل است.، پس همین حالا به فروشگاه اینترنتی فونی شاپ رفته و باتری گوشی خود را تهیه کنید.

فروشگاه فونی شاپ بزرگترین مرکز خرید قطعات و لوازم موبایل در ایران است که شما با خیال راحت میتوانید، قطعات و لوازم گوشی مورد نیازتان را با بهترین قیمت بخرید.



زمان تعویض باتری سامسونگ یا آیفون



در ایران گوشی‎های هوشمند آیفون و ساموسنگ کاربران بسیار زیادی دارد، که به همین دلیل افراد زیادی به دنبال خرید لوازم و قطعات این دو برند هستند.

گوشی‎های جدید آیفون و سامسونگ از قوی‎ترین گوشی‎های هوشمند در عصر حاضر هستند. مدل‎های جدید گوشی‎های هوشمند از یک باتری بسیار قوی انرژی خود را تامین میکنند.

به هرحال ممکن است که باتری گوشی موبایل شما خراب شود و باید آن را تعویض کنید. در فروشگاه اینترنتی فونی شاپ انواع باتری ساموسنگ و باتری آیفون با بهترین قیمت موجود است.

قیمت پایین و اصل بودن باتری، تمامی کسانی که از گوشی‎های آیفون سامسونگ استفاده میکنند را مجاب کرده تا برای تعویض باتری گوشی خود به فروشگاه فونی شاپ سر بزنند.

با خرید باتری از فروشگاه فونی شاپ دیگر نگران خرابی باتری گوشی خود نخواهید بود و میتوانید با اطمینان کامل به اینکه باتری گوشی شما اصل است، از گوشی هوشمندتان استفاده کنید.

اگر تا به امروز از گوشی موبایل خود به درستی استفاده نمیکردید و باتری گوشی شما خراب شده است نیاز نیست نگران خرید باتری جایگزین باشید. در فروشگاه فونی شاپ باتری اصل گوشی شما با بهترین قیمت موجود است.


خرید اینترنتی باتری گوشی



تمامی افراد ترجیح میدهند که تا اگر قرار است برای خود چیزی بخرند آن را به صورت اینترنتی و از مراکز معتبر انجام دهند تا در وقت خود صرفه جویی کنند.

اگر بخواهید که برای گوشی هوشمندتان باتری جایگزین خریداری کنید، باید در خیابان‎ها و فروشگاه‎های سطح شهر به دنبال باتری سامسونگ یا باتری آیفون بگردید که به دلیل تعدد فروشندگان بسیار ممکن است نتوانید باتری اصل برای گوشی‎تان بخرید.

در نتیجه برای خرید باتری گوشی، خرید اینترنتی بهترین چاره است. با خرید اینترنتی باتری از مراکز معتبر دیگر نگران اصل بودن باتری خریداری شده نخواهید بود.

یکی از مزیت‎های فروشگاه فونی شاپ نسبت به سایر فروشگاه‎ها، قیمت بسیار پایین و مناسب آن میباشد. برای خرید باتری اصل در ایران، فروشگاه فونی شاپ بهترین و مناسب‎ترین قیمت را دارد.

اگر باتری گوشی شما نیاز به تعویض دارد و نمیدانید که باتری اصل ساموسنگ یا باتری اصل آیفون را چگونه پیدا کنید، همین حالا وارد فروشگاه فونی شاپ شوید و برند گوشی هوشمند خود را جستجو کنید.


منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • باتری گوشی,
  • فونی شاپ,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 24

سونی 28 اردیبهشت‌ماه رویداد ویژه اکسپریا 2024 را برگزار خواهد کرد image سونی 28 اردیبهشت‌ماه رویداد ویژه اکسپریا 2024 را برگزار خواهد کرد 1403/02/02

در این رویداد احتمالاً گوشی نسل جدید اکسپریا 1 VI معرفی خواهد شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 21

به اعتقاد یک سناتور آمریکایی، حباب‌های سبز آی‌مسیج، باعث خراب کردن روابط مخصوصاً در بین نوجوان‌ها می‌شود. image به اعتقاد یک سناتور آمریکایی، حباب‌های سبز آی‌مسیج، باعث خراب کردن روابط مخصوصاً در بین نوجوان‌ها می‌شود. 1403/02/01

الیزابت وارن، سناتور ایالات متحده، اعلام کرد که پیام‌های متنی سبزرنگ آیفون در حال خراب کردن روابط اجتماعی هستند و این تنها یکی از ترفندهای ناپسند اپل برای حفظ انحصار خود بر بازار گوشی‌های هوشمند است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27

قابلیت Private Space در اندروید 15، امنیت شما را چند برابر می‌کند image قابلیت Private Space در اندروید 15، امنیت شما را چند برابر می‌کند 1403/01/29

گوگل با معرفی قابلیت Private Space در اندروید 15 کمک می‌کند به امکانات امنیتی جدیدی در اپلیکیشن‌ها و نوتیفیکیشن‌ها دست پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

مدل لوکس آیفون ۱۵ پرو با الهام از پدرخوانده و پیکی بلایندرز رونمایی شد image مدل لوکس آیفون ۱۵ پرو با الهام از پدرخوانده و پیکی بلایندرز رونمایی شد 1403/01/29

برند کاویار نسخه‌ی لوکس آیفون ۱۵ پرو را برای علاقه‌مندان به فیلم‌های معروف پدرخوانده معرفی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

پیکسل 8a پیش از معرفی رسمی، در وب‌سایت یک اپراتور آمریکایی ظاهر شد image پیکسل 8a پیش از معرفی رسمی، در وب‌سایت یک اپراتور آمریکایی ظاهر شد 1403/01/26

اطلاعات پیکسل 8a این‌بار توسط یک اپراتور آمریکایی برملا شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

گوشی ارزان جدید نوبیا با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی شد image گوشی ارزان جدید نوبیا با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی شد 1403/01/22

گوشی جدید نوبیا با تمرکز بر بخش دوربین و قیمت مقرون‌به‌صرفه از راه رسید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

پوکو X6 Neo با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت 240 دلاری معرفی شد image پوکو X6 Neo با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت 240 دلاری معرفی شد 1402/12/23

پوکو X6 Neo از رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند و به پردازنده دایمنسیتی 6080 مدیاتک مجهز است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 285