خدمات سایت


متن کامل خبر

آی‌پد2، اچ.پی پالم یا موتورولا زوم، کدامیک بازار را تسخیر خواهد کرد؟

آرشیو
درحالیکه موتورولا با تبلت زوم خود در سی.ای.اس 2011 درخشید، خبر می‌رسد که آی‌‌پد2 تا یک ماه دیگر به بازار می‌رسد و اچ‌پی نیز با تاچ‌پد پالم خود قصد دارد در این رقابت سنگین وارد شود.
1389/11/26 01:02:14 ب.ظ

به گزارش وال استریت ژورنال و به نقل از منابع آگاه، قرار است آی‌پد جدید سبک‌تر و باریک‌تر از نسخه قبلی عرضه شود. تبلت جدید اپل هم‌چنین مجهز به یک دوربین در جلوی خود خواهد بود که امکان برقراری ارتباط ویدیو کنفرانس را با استفاده از این تبلت‌ها فراهم می‌کند. داشتن حافظه بیش‌تر و تجهیز به پردازنده گرافیکی قدرتمندتر از دیگر خصوصیات تبلت‌های جدید خواهد بود.

قرار است آی‌پد جدید اواخر سال جاری و یک سال پس از اولین عرضه نسخه قبلی آن ارائه شود، البته هنوز تاریخ دقیق فروش این محصول به طور رسمی توسط این شرکت تائید نشده است. به طور کلی اپل در طی چرخه‌های یک ساله محصولات خود را به روز می‌کند.

وال استریت ژورنال که تاکنون نشان داده اطلاعات خوبی از محصولات شرکت اپل دارد، هم‌چنین ادعا کرده که کیفیت تصویر صفحه نمایش آی‌پد جدید مشابه با نمونه فعلی خواهد بود.

در سال 2010 اپل نزدیک به 14.8 میلیون دستگاه آی‌پد فروخت و بخش جدیدی را در بازار به وجود آورد که رقبایش را به وارد شدن به آن ترغیب کرد.

تبلت‌های جدید اچ‌پی با سیستم عامل پالم

اچ پیاچ‌پی که بزرگ‌ترین فروشنده محصولات کامپیوتری جهان است با محصولات بر پایه سیستم عامل خود نقش مهمی در بازار چند میلیارد دلاری تلفن همراه بازی می‌کند.

به گزارش بی‌بی‌سی، در نمایشگاهی که سانفرانسیسکو برگزار شد این شرکت خبر از عرضه دو تلفن جدید و یک کامپیوتر تبلت داد که مدت‌هاست علاقه‌مندان منتظر آن هستند. قرار است تبلت تاچ‌پد اچ‌پی با محصولات شرکت‌های دیگر مانند آی‌پد ساخت اپل، ابزارهای مجهز به آندروید گوگل و پلی‌بوک‌های آر.آی.ام (سازنده بلکبری) رقابت کند.

سیستم عامل WebOS طراحی شده توسط پالم برای این تبلت انتخاب شده که شرکت اچ‌پی سال گذشته آن را با رقم 1.2 میلیارد دلار خریداری کرده بود. اچ‌پی امیدوار است با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده تغییرات زیادی در بازار تبلت‌ها به وجود بیاورد. انتظار می‌رود تا سال آینده بیش از 50 میلیون از این دستگاه‌ها به فروش برسد. در حال حاضر ارزش بازار قطعات متصل قابل حمل به رقم 160 میلیارد دلار رسیده است.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




هشدار وزارت راه به پلتفرم‌‌ها: بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود image هشدار وزارت راه به پلتفرم‌‌ها: بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود 1403/02/04

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد پلتفرم‌های دیوار و شیپور در صورت عدم افزودن وب‌سرویس احراز هویت خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 11

OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند image OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند 1403/02/01

در ۲۵ آوریل و همزمان با نمایشگاه بین المللی خودرو پکن، از سبک جدیدی از هارمونی نوآوری در خانواده سریNew Energy رونمایی خواهد شد، محصولی که می تواند نُت جدیدی در سمفونی "محصول جدید + فن آوری نو+ اکوسیستم پویا" باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ image چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ 1403/01/25

بسیاری انتظار داشتند که بهترین تانک روسیه یعنی T-14 آرماتا در اوکراین خودنمایی کند. هرچند اینگونه نشد و تانک تی 90 این کشور نیز حسابی در اوکراین با مشکل مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 59

ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

وزیر ارتباطات: افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت تا خردادماه image وزیر ارتباطات: افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت تا خردادماه 1403/01/18

وزیر ارتباطات درخصوص برنامه‌های افزایش اینترنت برای سال ۱۴۰۳ اعلام کرد که تا خردادماه، افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت محقق خواهد شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 72

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71