خدمات سایت


متن کامل خبر

رنو با صندلی 27 تکه و آی‌پد برای خریداران Bulli / گزارش تصویری

آرشیو
رنو با خودرو خانوادگی که صندلی‌هایش از مکعب‌های کوچک تشکیل شده و مطابق نیاز سرنشینان به اشکال گوناگون تبدیل می‌شود در نمایشگاه ژنو شرکت کرده و Bulli با آی‌پد برای سرنشینان جلو یکپارچه شده است.
1389/12/23 01:44:48 ق.ظ

رنو با دو نمونه مفهومی در نمایشگاه خودرو ژنو شرکت کرده که ادامه زبان طراحی این خودروساز در رنو دزیر هستند و به مرحله دوم و سوم زندگی خواهند پرداخت. فولکس واگن نیز سه نمونه مفهومی الکتریکی را در این نمایشگاه رونمایی کرده که می‌توانند آینده خودروهای الکتریکی و اسپرت این خودروساز را رقم بزنند.

رنو Captur

رنو با ساخت نمونه مفهومی تازه این شرکت که Captur نام دارد، زبان طراحی آغاز شده در Dezir، یکی از نمونه‌های مفهومی موفق ارائه شده توسط این شرکت در نمایشگاه پاریس را ادامه داده است. سری این خودروها چهار مرحله از زندگی را در برخواهند گرفت که Captur برای دو سرنشین و گذر از مرحله دوم زندگی یعنی سفر به دور دنیا طراحی شده است.

این خودروی شاسی‌بلند، چند‌منظوره طراحی شده و در آن علاوه بر قابلیت مسافرت‌های طولانی یا فضای کافی برای حمل بار، استفاده به عنوان خودرویی برای جابجایی‌های درون‌شهری پیش‌بینی شده است. رنو Captur دو کلاج و موتور دو توربویی با حجم 1.6 لیتر و توان 160 اسب‌بخار خواهد داشت.

رنو R-Space

نمونه مفهومی R-Space که گذر از مرحله سوم زندگی از دیدگاه رنو را نشان می‌دهد، یک اتومبیل خانواده است. این خودرو را می‌توان تفسیر مدرنی از یک مینی‌ون کوچک شده دانست. برای این خودرو یک موتور مفهومی 3 سیلندر با حجم 0.9 لیتر پیش‌بینی شده که توانی برابر 110 اسب‌بخار تولید خواهد کرد.

حذف ستون و لولای میانی درها در این نمونه به سرنشینان کمک خواهد کرد به سهولت سوار یا پیاده شوند. صندلی‌های عقب این خودرو که مختص بچه ها پیش‌بینی شده، شامل 27 مکعب کوچک است که به کمک نیروی موتور جابجا می‌شوند و طرح‌های متعددی مانند میز یا صندلی‌های مخصوص کودکان را ایجاد خواهند کرد.

Volkswagen Bulli

فولکس واگن ایده اولیه طراحی این نمونه مفهومی را از Microbus تیپ 2 این شرکت که در دهه 1950 ساخته شده، اقتباس کرده است، با این تفاوت که Bulliبه جای موتور بنزین‌سوز تعبیه‌ شده در محور عقب خودرو توسط پیشرانه الکتریکی که روی محور جلو قرار گرفته، نیرو می‌گیرد.

به کمک بسته باتری یون لیتیوم 40 کیلووات‌ساعتی‌اش، Bulli می‌تواند حدود 300 کیلومتر را بی‌وقفه طی کند. زمان شارژ مجدد خودرو تنها 1 ساعت خواهد بود. Bulli شش صندلی دارد که به شکل سه نیمکت قرار گرفته‌اند. می‌توان با تا زدن پشت این صندلی‌ها فضای بار را افزایش داد.

برای بهبود فضای اطلاعات-سرگرمی داخل خودرو، Bulli با آی‌پد یکپارچه شده است.

Giugiaro Tex

فولکس واگن به تازگی خودروساز ایتالیایی Italdesign Giugiaro را به مجموعه خود اضافه کرده است. Giugiaro Tex

یکی از دو نمونه مفهومی است که توسط این شرکت برای فولکس واگن طراحی شده تا ایده‌هایی برای طراحی‌های آینده را در اختیار این شرکت قرار دهد. Giugiaro Tex یک خودرو هیبریدی است که می‌تواند آینده خودروهای اسپرت فولکس واگن را رقم بزند.

در این خودرو یک موتور 4 سیلندر و توربوشارژ 1.4 لیتری در کنار پیشرانه الکتریکی 85 کیلوواتی نیروی مورد نیاز برای حرکت را تأمین خواهد کرد. صفر تا 100 این خودرو حدود 6 ثانیه طول خواهد کشید و حداکثر می‌تواند مسافتی 32 کیلومتری را با اتکا به پیشرانه الکتریکی طی کند.

Giugiaro Go

Go دومین نمونه مفهومی طراحی شده توسط Italdesign Giugiaro برای فولکس واگن است. این اتومبیل کوچک الکتریکی که با هدف ایجاد حداکثر فضای داخلی طراحی شده، تنها 3.96 متر درازا دارد اما از خودروهایی به مراتب بزرگتر، جادارتر است. این خودرو تمام‌الکتریکی است و می‌تواند مسافتی حدود 240 کیلومتر را بی‌وقفه و تنها با یکبار شارژ حرکت کند.

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

ورود مجدد بلیزر برقی به بازار خودرو image ورود مجدد بلیزر برقی به بازار خودرو 1402/12/19

جنرال موتورز خودروی بلیزر برقی خود را بعد از برطرف کردن مشکلاتی که وجود داشت، آماده عرضه به مشتریان خود کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

دستگیری مردی که می‌خواست ماشین خودران گوگل را به‌سرقت ببرد! image دستگیری مردی که می‌خواست ماشین خودران گوگل را به‌سرقت ببرد! 1402/12/16

شخصی در ایالت کالیفرنیای آمریکا در تلاش بود یکی از خودروهای خودران گوگل را به‌سرقت ببرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا image قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا 1402/12/14

بررسی قیمت روز و جدید انواع خودروهای ایرانی در تاریخ ۱۴ اسفند. برای مشاهده قیمت صفر ماشین های ایرانی وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! image استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! 1402/12/13

پروتئین مورد استفاده‌ی بدن‌سازان، هزینه‌ی استخراج طلا از زباله‌های الکترونیکی را تا ۵۰ برابر کاهش می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

فروش خودروهای دنده دستی به‌طرز عجیبی افزایش یافته است! image فروش خودروهای دنده دستی به‌طرز عجیبی افزایش یافته است! 1402/12/08

شرایط در بازار خودرو جهان تغییر کرده و اکنون فروش خودروهای دنده دستی به طرز عجیبی در مقایسه با خودروهای اتوماتیک، افزایش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند image توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند 1402/12/07

تیمی در کره، سیستم قابل پوشش و کشش صورت ایجاد کرده‌اند که از بررسی اصطکاک و لرزش پوست برای ارزیابی احساسات انسان استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32