خدمات سایت


متن کامل خبر

10 دوربين ديجيتال برتر دنيا معرفی شدند

آرشیو
كارشناسان با توجه به آغاز فصل سفر، بر اساس آخرين بررسی‌های خود ليست 10 دوربين ديجيتالی برتر دنيا را منتشر كردند.
1390/01/23 06:25:05 ق.ظ

به نقل از پی‌سی‌ورلد، دوربین‌های دیجیتالی همواره از محبوب‌ترین ابزارها نزد كاربران محسوب شده‌اند و مانند تلفن‌های همراه و رایانه‌های شخصی همیشه بازار گرمی داشته‌اند.

با گرم شدن هوا و آغاز فصل سفر، خرید دوربین‌های دیجیتالی در سراسر دنیا افزایش یافته و فعالیت شركت‌های فعال در این حوزه نیز بیشتر شده است. از این رو كارشناسان مركز تحقیقاتی PC World بررسی جدیدی را در این زمینه انجام داده‌اند و بر پایه آن لیست 10 دوربین دیجیتالی برتر دنیا را منتشر كرده‌اند.

DSC-HX5V سایبر-شات سونی

این دوربین دیجیتالی به گیرنده ماهواره‌ای GPS نیز مجهز شده است و شامل قابلیت ویژه‌ای می‌شود كه می‌تواند با فاصله كمتر از یك ثانیه به صورت پشت سرهم عكس‌برداری كند. قیمت این دوربین دیجیتالی 250 دلار است.

SX210 IS پاورشات كانن

این دوربین دیجیتالی به صورت باریك، زیبا و كارآمد طراحی شده است كه علاوه بر داشتن سیستم الكترونیكی خودكار، شامل سیستم دستی تنظیمات عكس‌برداری نیزمی‌شود و با كیفیت مناسب تصویربرداری می‌كند. قیمت این دوربین دیجیتالی 300 دلار است.

HZ35W سامسونگ

این دوربین دیجیتالی شامل گیرنده ماهواره‌ای GPS می‌شود و یكی از سریع‌ترین و باكیفیت‌ترین دوربین‌های دیجیتالی در سراسر دنیا است كه در خانواده دوربین‌های DSLR طبقه‌بندی می شود. این دوربین دیجیتالی منوی نسبتا سختی دارد كه كاربر برای كار كردن با اندكی دچار مشكل می‌شود. قیمت این محصول 327 دلار است.

Exilim EX-H20G كاسیو

این دوربین دیجیتالی حسگر 10 مگاپیكسلی را در خود جا داده است و علاوه بر داشتن گیرنده ماهواره‌ای GPS، نقشه دیجیتالی مجزایی را نیز در اختیار كاربر می‌گذارد. نمایشگر لمسی این دوربین دیجیتالی می‌تواند در مقابل آفتاب نیز تصاویر را با كیفیت مناسب و قابل قبول به نمایش بگذارد. این محصول با قیمت 300 دلار به فروش می‌رسد.

Exilim EX-FH100 كاسیو

این دوربین دیجیتالی پرسرعت شامل باتری ویژه‌ای می‌شود كه بسیار بادوام است و امكان عكس‌برداری و فیلم‌برداری برای چند روز با یك بار شارژ را فراهم می‌كند. این دوربین دیجیتالی قابلیت عكس‌برداری با كیفیت بسیار بالا را دارد و زوم چندبرابری آن كیفیت تصویر نهایی را پایین نمی‌آورد.

FinePix F300EXR فوجی‌فیلم

این دوربین دیجیتالی شامل 15x زوم اپتیكال می‌شود و سیستم كنترلی كاملی را برای عكس‌برداری ارایه می‌دهد. برای این دوربین دیجیتالی قابلیت تصویربرداری با كیفیت بالا و در فضاهای كم‌نور نیز در نظر گرفته شده است. قیمت این محصول 240 دلار است.

Lumix DMC-ZS10 پاناسونیك

از مهم‌ترین قابلیت‌های به كار رفته در این دوربین دیجیتالی می‌توان به گیرنده ماهواره‌ای GPS، بدنه باریك، وزن سبك، باتری پردوام و سیستم پیشرفته كنترلی برای عكس‌برداری و فیلم‌برداری اشاره كرد. این دوربین دیجیتالی 380 یورو قیمت دارد.

Coolpix S8000 نیكون

این محصول سیستم كنترلی خودكار را در خود جا داده است كه كار كردن آن بسیار آسان و زوم بسیار زیادی دارد. گفته می‌شود كه حتی اگه كاربر از هنر عكاسی هیچ اطلاعی نداشته باشد، باز هم عكس نهایی تهیه شده با این محصول بسیار باكیفیت خواهد بود.

EasyShare M580 كداك

این دوربین دیجیتالی زوم اپتیكال 8 برابری دارد و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به سیستم كنترلی آسان، سیستم تنظیم دستی عكس‌برداری، طراحی متفاوت و قیمت ارزان اشاره كرد. این دوربین دیجیتالی با قیمت 120 دلار در بازار به فروش می‌رسد.

SD4500 IS پاورشات كانن

این دوربین دیجیتالی قابلیت‌های كاربردی فراوانی دارد كه از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به زوم چندین برابری، كیفیت بالای عكس‌برداری، وزن سبك و بدنه باریك اشاره كرد. قیمت این محصول در بازار جهانی 250 دلار است.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ image چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ 1403/01/25

بسیاری انتظار داشتند که بهترین تانک روسیه یعنی T-14 آرماتا در اوکراین خودنمایی کند. هرچند اینگونه نشد و تانک تی 90 این کشور نیز حسابی در اوکراین با مشکل مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ image قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ 1403/01/18

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع غذاساز براساس آخرین قیمت در سایت‌های فروش اینترنتی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

تلویزیون 4K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید image تلویزیون 4K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید 1403/01/14

تلویزیون‌های جدید Skyworth با ویژگی‌های جذاب مثل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و قیمت رقابتی در ابعاد متنوع از راه رسیدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! image استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! 1402/12/13

پروتئین مورد استفاده‌ی بدن‌سازان، هزینه‌ی استخراج طلا از زباله‌های الکترونیکی را تا ۵۰ برابر کاهش می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 77