خدمات سایت


متن کامل خبر

بعضی ها فقط در ظاهر پرسپولیسی هستند/دایی:تا آخر خط با پرسپولیس قرارداد دارم

آرشیو
علی دایی در نشست پیش از بازی تیم فوتبال پرسپولیس و مس کرمان گفت: « بی تردید بازی سختی پیش روی ما خواهد بود.
1390/02/07 07:31:37 ق.ظ

علی دایی در نشست پیش از بازی تیم فوتبال پرسپولیس و مس کرمان گفت: « بی تردید بازی سختی پیش روی ما خواهد بود. مس حریف سرسخت و خطرناکی است. با توجه به حساسیت‌های جدول و شرایط دو تیم کار دشواری است. حریف در خیلی از بازی‌ها نتایج خوبی گرفته است. حتی در ورزشگاه آزادی هم خطر ناک است و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با قدرت ظاهر شده و سه امتیاز را کسب کنیم و بتوانیم در جدول شرایط بهتری داشته باشیم.»

دایی با بیان این که حاشیه‌های ایجاد شده برای خودش و تیم پرسپولیس نمی‌تواند تمرکزش را به هم بزند،ادامه داد:« هیچ موقع از این مسایل ناراحت نمی‌شوم و تمرکزم بر هم نمی‌خورد. من تا آخر خط با پرسپولیس قرارداد دارم و بعد از آن به عنوان یک مربی آزاد برای ادامه کارم تصمیم می‌گیرم. وقتی با پرسپولیس قرار داد دارم حرفی در این مورد نمی‌زنم و به هیچ وجه از این که این مسایل بخواهد به ما ضربه بزند نگران نیستم و ناراحت نمی‌شوم. چرا که همه ما کار خودمان را انجام می‌دهیم.»

دایی اشاره به مسائل بیرونی تیم می کند.همان هایی که به عقیده خودش دوست ندارند موفقیت پرسپولیس را ببینند.او می گوید:« البته خیلی‌ها در بیرون نمی‌خواهند موفقیت پرسپولیس را ببنند، هستند کسانی که دل آدم از رفتارشان به درد می‌آید. آن‌ها به مجموعه پرسپولیس نزدیک می‌شوند و اظهار لطف می‌کنند. آن‌ها می گویند که ما پرسپولیسی هستیم، اما متاسفانه در پشت سر کارهای دیگری انجام می‌دهند که من از آن‌ مسایل ناراحت می‌شوم. همه اینها می‌گذرد، انشاءالله خدا کمک کند تا ما این 15 ـ 20 روز باقی‌مانده را با آبرو کار کنیم. پس از آن اگر قرار بر رفتن شد تمام تلاش‌مان را کرده باشیم و با احترام برویم و اگر قرار بر ماندن بود با قدرت‌تر از گذشته کارمان را ادامه دهیم.»

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه دلایلی در فراز و نشیب‌های پرسپولیس موثر بوده است ،گفت:« پرسپولیس امسال فراز و نشیب داشته، اما دلایل زیادی در آن دخیل هستند. به طور مثال در چند مسابقه من کل دفاع وسط تیم را در اختیار نداشتم، در زمان دیگری کل مهاجمان تیم را نداشتم. در برخی موارد بد شانس بودیم، در برخی دیگر بی دقتی عامل نتیجه نگرفتن شد، بعضی وقت‌ها عوامل بیرونی در نتیجه موثر بود و بعضی وقتها هم ناداوریها عامل شد. البته کادر فنی هم در برخی از موارد هم نقش داشته است و در بعضی از جاها ما هم درست عمل نکردیم، به هر حال همه این عوامل دست به دست هم می‌دهد تا فراز و نشیب‌هایی در طی فصل داشته باشیم. به طور مثال در چند بازی گذشته ای که ما نتیجه لازم را نگرفتیم ، اکثر مدافعان وسط ما نبودند، من سپهر حیدری را به زور آمپول در سه مسابقه به میدان فرستادم.»

سرمربی پیشین تیم ملی در پاسخ به این سوال که کارلوس کی‌روش معتقد است میانگین سنی بازیکنان ایرانی بالا است و یا به تعبیری بازیکنان ملی پوش پیر شده‌اند نظر فنی شما در این باره چیست؟ گفت: « مسلما کی‌روش نظر درستی در این باره دارد، در مملکتی که تیم‌های پایه ضعیف باشند و توجه زیادی به آن‌ها نشود چه انتظاری از ظهور و پرورش استعدادها مختلف می‌توان داشت. متاسفانه ما موفقیتی در این زمینه نداشتیم و غیر از جرقه‌ای که در مقطعی حاصل شد و تیم علی دوستی مهر به موفقیت‌هایی دست پیدا کرد، چیز دیگری ندیدیم. ما به هیچ وجه نمی‌بینیم که بازیکنان در باشگاه‌ها از سنین پایه رشد و پرورش یابند. باشگاه‌های اروپایی از بازیکنان پایه در چه سطحی از فوتبالشان استفاده می‌کنند؟ در باشگاهی مثل بارسلونا به ندرت از جایی بازیکن می‌گیرد. اما باشگاه‌های ما دست رنج کسانی دیگری را می‌خورند. به دلیل این که کار پایه‌ای انجام نمی دهند .»

دایی افزود: « تنها باشگاه‌های محدودی چون فولاد خوزستان و یکی دو باشگاه دیگر هستند که این کار را انجام می‌دهند ، اما بقیه این کار را نمی کنند. اصلا در کشور ما استعداد یابی خاصی صورت نمی گیرد. اصلا در جایی کسی را ندیدم که به من بگوید مثلا چند استعدادی کشف کردم و شما بیا از اینها تست بگیر. چند بازیکن جوان در تیم‌های لیگ برتر فیکس هستند؟ بازی تیم‌های منچستر و شالکه را می‌دیدم که تیم شالکه می خواست بازیکن 17 ساله را بازی دهد. آیا چنین چیزی در فوتبال ما وجود دارد. آن‌ها بازیکنان پایه را در چه سطحی از فوتبال دنیا به کار می‌گیرند. اما متاسفانه ما...! حرف کی‌روش تا حدود زیادی می‌تواند درست باشد.»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1172

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 768

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2543

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2896

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2993

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3146

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3030

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4055