خدمات سایت


متن کامل خبر

قطبي:مي خواهم بعد از 35 سال ايران را قهرمان جام ملت ها كنم

آرشیو
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: مي خواهم بعد از 35 سال تيم ملي فوتبال ايران را به مقام قهرماني جام ملت هاي آسيا برسانم تا دل مردم شاد شود.
1389/06/08 03:06:17 ب.ظ

افشين قطبي که يکشنبه درکمپ تيم هاي ملي با خبرنگاران گفتگو مي کرد با بيان اينکه فضاي خوبي در تيم ملي حاکم کرده است،افزود: کارشناسان و اهالي فوتبال درخصوص انتخاب هاي من براي تيم ملي ديدگاه ها و نظرات مختلفي دارند اما، اطمينان مي دهم که با اين نفرات پس از 35 سال قهرمان جام ملت ها خواهيم شد.

وي افزود: تيم ملي در 7 بازي گذشته خود شکست نخورده، اين درحالي است که از 21 بازي انجام شده درزمان من 15 بازي را درخارج از خانه برگزار کرده ايم.

سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان افزود: بازي هاي خارج از خانه کار ما را براي شرکت در مسابقات مهم جام ملت هاي آسيا بسيار راحت تر مي کند چرا که بازيکنان با اين فضاها بيشتر آشنا مي شوند.

قطبي با اشاره به فشردگي بازي هاي ليگ برتر تصريح کرد:بازيکنان دعوت شده به اردوي تيم ملي به علت فشردگي بازي هاي ليگ برتر خسته هستند از اين رو دراين مدت بيشتر برروي آماده سازي بدني و روحي بازيکنان کار خواهيم کرد.

وي ديدارهاي تدارکاتي تيم ملي فوتبال ايران مقابل تيم هاي ملي چين و کره جنوبي را مهم ارزيابي کرد و افزود: تيم ملي بازي هاي بسيار سختي پيش رو دارد، تيم ملي چين قبل از رقابت هاي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي تيم ملي فرانسه و کره جنوبي را شکست داده است بر همين اساس مقابل اين تيم کار سختي داريم.

وي در خصوص تيم ملي کره جنوبي نيز گفت: تيم ملي کره جنوبي يکي از تيم هاي آماده جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي بود آنها بسيار آماده هستند و مي توانند حريف تدارکاتي مناسبي براي تيم ملي ايران پيش از جام ملت هاي آسيا باشند.

سرمربي تيم ملي درادامه به ترکيب اصلي تيم ملي اشاره کرد و افزود: کادر فني تيم ملي تقريبا به اسکلت اصلي تيم دست پيدا کرده است، اما هنوز در هاي تيم ملي براي بازيکنان مستعد حضور در تيم ملي باز است.

قطبي درخصوص دروازه بانان دعوت شده به اردوي تيم ملي نيز گفت: سه دروازه بان را به اردوي تيم ملي فرا خوانده ايم، سيدمهدي رحمتي بهترين دروازه بان ايران سنگربان اول تيم ملي بوده و تا 4 ماه آينده نيز خواهد بود.

ابراهيم ميرزاپور دروازه بان دوم تيم ملي است،ميرزاپور 70 بازي ملي درکارنامه خود دارد او با ميانگين 1 گل خورده درهر بازي کارنامه قابل قبولي داشته و به طور يقين مي تواند به ما در جام ملت ها کمک کند.

کادرفني تيم ملي سومين فرصت خود را دراختيار بهترين دروازه بان جوان ليگ برتر عليرضا حقيقي قرارداده است تا به تيم ملي کمک کند.

وي درخصوص بازي ضعيف جمعه شب رحمتي و دريافت 4 گل از تيم استقلال نيز گفت: اين موارد همواره درفوتبال اتفاق مي افتد از اين رو نبايد اين بازيکن مستعد را به خاطر يک بازي سرزنش کرد، البته من براي تيم ملي بيشتر به شخصيت بازيکن توجه مي کنم.

سرمربي تيم ملي در مورد دعوت مجدد مسعود شجاعي نيز گفت: شجاعي بازيکن خوبي است و ما به او نياز داريم. به طور حتم دردور جديد به او توجه بيشتري خواهيم کرد.

او در ادامه به مصاحبه هاي تند شجاعي عليه سرمربي تيم ملي نيز اشاره کرد و افزود: اين بازيکن جوان است و مصاحبه هاي او عليه خودم را به حساب جواني اش مي گذارم اما، به طورحتم از اين پس هربازيکني عليه کادر فني و تيم ملي مصاحبه داشته باشد به تيم ملي دعوت نخواهد شد.

قطبي در مورد دعوت از محمد غلامي و مهرداد اولادي نيز گفت: مدت هاست اين 2 بازيکن را زير نظر دارم، آنها درتيم هاي باشگاهي خود خوب کار کرده و بسيار باانگيزه هستند از اين رو به تيم ملي دعوت شدند.

وي درخصوص عدم دعوت از فرهاد مجيدي و ميلاد ميداودي نيز گفت: روزي که به فوتبال ايران آمدم به بازي مجيدي علاقه خاصي داشتم و روزي که سرمربي تيم ملي شدم به او نگاه مثبت داشتم او همواره در فهرست ما هست اما، از آنجا که مديران استقلال حساسيت زيادي روي تعداد بازيکن در تيم ملي دارند از اين رو بازيکنان اين تيم خيلي انگيزه بالايي براي حضور در تيم ملي ندارند چنانچه آنها انگيزه لازم را بدست آوردند به طور حتم به تيم ملي دعوت خواهند شد.

قطبي در خصوص ميداودي نيز گفت: ميداودي يک بار به بهانه مصدوميت دراردوي تيم ملي جهت ديدار تدارکاتي با ارمنستان حضور پيدا نکرد اما 3 روز بعد براي تيم باشگاهي خود بازي کرد.

معتقدم ورزشکار بايد براي حضور در تيم ملي و حتي حضور در نيمکت اين تيم افتخار کند اما هر وقت وي آماده باشد به تيم ملي دعوت خواهدشد.

او با اشاره به اينکه هنوز همان شخصيت گذشته را دارد افزود: شايد بهترين ها را به تيم دعوت نکنم اما به طور يقين براي اين کار دلايل خاص خود را دارم مي خواهم بازيکنان باانگيزه را به تيم دعوت کنم که به تيم ملي کمک کنند.

وي بار ديگر تاکيد کرد: تصميم آخر را در تيم ملي من مي گيريم البته دراين خصوص مشورت خواهم کرد اما، تصميم نهايي با خودم است.

وي درمورد دعوت مجدد از تيموريان نيز گفت:درست است که اين بازيکن درحال حاضر تيم ندارد اما هر وقت به تيم ملي دعوت شده از بهترين ها بوده است تيموريان يکي از بازيکنان اصلي و تاثير گذار تيم ملي است.

وي با اشاره به دعوت از 25 بازيکن به تيم ملي گفت: براي تازه ترين اردوي تيم ملي 25 نفر را دعوت کرده ايم که 2 نفر آنها درپايان اين اردو خط خورده، با 23 بازيکن به چين خواهيم رفت.

وي درپاسخ به اين سووال که آيا قطبي آدم کينه توزي است نيز گفت: به هيچ وجه کيته توز نيستم هنگامي که در يک باشگاه به عنوان سرمربي فعاليت مي کردم دامنه فعاليتم محدود بود اما، امروز که هدايت تيم ملي را برعهده دارم مسووليتم سنگين تر شده است از اين رو هيچ بي انضباطي را بر نمي تابم.

منبع : فوتبال 3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1158

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 755

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2516

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2875

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2962

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3109

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3010

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4042