خدمات سایت


متن کامل خبر

نگاهی عمیق و دقیق به "قهوه ی تلخ"!

آرشیو
وبلاگ > مردانی، ناصر - پرسش ها و پاسخ ها ی زیر در ادامه ی سلسله مباحث "نگاهی عمیق و دقیق"! است که چندی پیش در مورد جام جهانی فوتبال نیز انجام شد و موجب کشف های فراوانی گردید تا آنجا که هضم بعضی نتایج شگفت آور مسابقات برای خوانندگان آسان گشت و از سرگردانی در وادی حیرت نجاتشان داد!
1389/07/20 11:58:36 ق.ظ

پرسش ها و پاسخ ها ی زیر در ادامه ی سلسله مباحث "نگاهی عمیق و دقیق"! است که چندی پیش در مورد جام جهانی فوتبال نیز انجام شد و موجب کشف های فراوانی گردید تا آنجا که هضم بعضی نتایج شگفت آور مسابقات برای خوانندگان آسان گشت و از سرگردانی در وادی حیرت نجاتشان داد!

حال که سوالات فراوانی در مورد "قهوه ی تلخ" نیز مطرح است بر خود واجب دیدم تا به این پدیده نیز نگاهی عمیق ودقیق! بیاندازم شاید که به کار آید:

* چرا نام سریال را "قهوه ی تلخ" گذاشتند؟

معلوم است چون اشاره به قهوه ی قجری دارد و از این رو به سلسله ی قاجار و بطور کلی پادشاهان در ایران حمله می کنند "اینها"!

* علت حمله ی "مهران مدیری" به پادشاهان چیست؟

چون "اینها" می خواهند بگویند در طول تمام تاریخ دو هزار و پانصد ساله ی پادشاهی در ایران وضع همین طور که سریال نشان می دهد مضحک و بلبشو بوده است!

* چرا رییس صدا و سیما اعلام کرد این سریال مورد تایید ایشان نیست؟

به این علت که "اینها" می خواهند بگویند دستشان با هم توی یک کاسه نیست!

* آهنگ "حبیبم را می خوام" تیتراژ برای چیست؟

این حبیب همان وضعیت حال حاضر است و این آهنگ زبان حال استاد تاریخ پرتاب شده به دوران سلاطین ایران است. "اینها" می خواهند بگویند استاد تاریخ با دیدن اوضاع و احوال در آن دوران دلش برای حال حاضر تنگ شده است!

* چرا ارشاد به این سریال مجوز پخش داد؟

"اینها" می خواهند در ظاهر به مردم بقبولانند که اختلافاتی هم با هم دارند!

* چرا صدا وسیما با این سریال موافق نیست؟

"اینها" از روش آدم خوب و آدم بد استفاده کرده و جنگ زرگری راه انداخته اند و صدا و سیما نقش آدم بد را بازی می کند!

* این تبلیغات وسیع برای چیست؟

می خواهند مردم سرشان گرم این سریال باشد و درد ناشی از هدفمند سازی یارانه ها را فراموش کنند!

* چرا سی دی سریال شنبه ها توزیع می شود؟

چون مردم جمعه می نشینند به غم و غصه هایشان فکر می کنند و شنبه می خواهند بریزند توی خیابان اما دیدن این سریال آرامشان می کند! خیلی زرنگند "اینها"!

• این آپارتمانهای وعده داده شده به عنوان جایزه برای چیست؟

"اینها" قصد دارند به هر طریق شده بازار مسکن را از رکود خارج کنند تا طرح مسکن مهرشان شکست نخورد! تازه آپارتمان را کی داده کی گرفته؟

* علت اینکه از مردم خواسته اند شماره های داخل پاکت سی دی ها را با پیام کوتاه بفرستند چیست؟

هدفشان دو چیز است اول اینکه مخابرات هم با "اینها" هم دست است و پول کلانی به جیب می زند. دوم اینکه "اینها" از روی شماره های تلفن می توانند در گزینش ها برای شغل ها ی مهم و استراتژیک فقط کسانی را که این سریال را دیده و دیگر دلشان برای نظام قبل از زمان حال تنگ نمی شود انتخاب کنند.

• چرا مهران مدیری با آن وضع! از بینندگان می خواهد سی دی سریال را کپی نکنند؟

مظلوم نمایی می کند تا بتواند توجه مخالفین تلویزیون را به خود جلب کرده و کپی نکردن را به مبارزه تبدیل کند.

• چرا قهوه تلخ این قدر خنده دار از آب درآمده؟

چون آدم وقتی یاد مهران مدیری با آن "بعله" گفتن های رو به دوربین اش می افتد خنده اش می گیرد. گلوله ی نمک است این لامصب!

* چرا من این نوشته را می نویسم؟

چون "اینها" مرا استخدام کرده اند این حرفها را بزنم تا خوانندگان خیالشان راحت شود که توطئه ای در کار نیست و بعد بروند پول بدهند سی دی سریال قهوه ی تلخ را بخرند و به خود بگویند خدا را شکر که در حال حاضر زندگی می کنیم خدا را شکر که یارانه ها هدفمند می شود، خدا را شکر که مسکن مهر داریم، خدا را شکر، خدا را شکر...

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:

نظرات ثبت شده برای این خبر

فاطمه
(1390/01/28)
من منظورتون و از اینها متوجه نشدم0 ودر ضمن متوجه نشدم شما با مایید(با مهران جون و گروهش)یا از مخالفینش هستید0 باتشکر از شما0 اگر حرف بی ربطی زدم که باعث ازردن شما شدم معذرت و پوزش میخواهم 0 منو به بزرگی خودتون ببخشیدو حلالم کنید اگه از دستم ناراحت شدید0منظور و قصد بدی نداشتم0

Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 72

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 170

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 142

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 339

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 329

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 374

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 343

سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ image سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ 1401/08/02

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا توضیحاتی درباره نحوه اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن از کشور ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 209