خدمات سایت


متن کامل خبر

دایی: فقط یک ماه دیگر در پرسپولیس هستم

آرشیو
علی دایی در گفت و گویی پیش از ترک تهران برای انجام آخرین بازی گروهی اش در لیگ قهرمانان آسیا طوری سخن گفت که نشان می دهد فصل بعد ، قطعا در پرسپولیس حضور نخواهد داشت.
1390/02/17 02:41:21 ب.ظ

*به امارات می‌روید برای انجام دیداری که تأثیری در وضعیت این گروه ندارد. نظرتان راجع به این سفر چیست؟

تنها برای دفاع از اعتبار و حیثیت پرسپولیس به امارات می‌رویم و برابر الوحده حاضر می‌شویم به جز این مسأله دیگری نیست. متأسفانه ما در بازی‌های خانگی نتوانستیم امتیازات کافی را به دست بیاوریم، این مسأله مشکل اصلی ما در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود.

*چه عنوانی می‌توان به این سرنوشت پرسپولیس داد؟

شما می‌توانید بدشانسی و یا هر واژه دیگری که می‌دانید را برای این موضوع انتخاب کنید. برابر الوحده در تهران به آن شکل مساوی کردیم یا برابر بنیادکار که در دقیقه 94 می‌توانستیم به تساوی برسیم توپی از روی خط دروازه حریف به روی دروازه ما برمی‌گردد و به این ترتیب دیداری که می‌توانست 2 بر 2 مساوی به پایان برسد به شکست 3 بر 1 ما منتهی می‌شود. همان یک گل و یک امتیاز اگر به دست می‌آمد می‌توانست شرایط را به طور کلی برای ما تغییر دهد، اما خب همین از زیبایی و جذابیت فوتبال است.

*با توجه به شرایط جدول لیگ برتر برد و پیروزی در بازی‌های باقی مانده و لغزش احتمالی ذوب آهن و استقلال می‌توانید سهمیه آسیایی را به دست آورید. آیا تمرکز روی جام حذفی برای آسیایی شدن ریسک نیست؟

اینطور نیست که تنها روی یک موضوع تمرکز کنیم ما به هر دوی این بازی‌ها برای کسب سهمیه آسیایی اهمیت می‌دهیم. در جام حذفی تمام هدف ما ابتدا قهرمانی در این رقابت‌ها است. برای ادامه بازی‌های لیگ هم تفکرمان کسب سهمیه آسیایی است تا بتوانیم با خیال راحت و بدون استرس کارمان را در جام حذفی دنبال کنیم.

*پیش از بازی الاتحاد، به طور سربسته از تماس‌های مشکوک با بازیکنان و رفتارهای غیرحرفه‌ای خاص فوتبال ایران صحبت کرده بودید.

خیلی‌ها هم با خود من تماس گرفته و صحبت کرده‌اند اما از همه آنها اجازه گرفتم که در پایان فصل پاسخ‌شان را بدهم.

*این رفتارهای غیرحرفه‌ای مانع پیشرفت فوتبال ایران نیست؟

در تمام دنیا این مذاکرات وجود دارد اما با حساب و کتاب نه اینکه با بازیکن تماس بگیریند و بگویند مواظب پاهای خودت باش که صدمه نبینی ما برای فصل بعد روی تو نظر داریم. این مسائل درست نیست یا اینکه می‌گویند فلان کار را انجام بده که سال آینده با من هستی،‌ همه جای دنیا برای تیم بستن مذاکراتی را به شکل اصولی انجام می‌دهند.

*در مورد خود شما و نحوه حضورتان در پرسپولیس جریان از چه قرار بود؟

خدا را شکر می‌کنم روزی که به پرسپولیس آمدم به کسی نگفتم. بلکه دنبالم آمدند روزی هم که بخواهم بروم مشکلی ندارم چون وجدانم راحت است که تمام سعی و تلاشم را کرده‌ام و برای پرسپولیس تمام زحماتم را کشیده‌ام.

*نیمکت پرسپولیس چه دارد که بخواهند به هر شکل آن را به دست آورند و روی آن قرار بگیرند؟

شاید این نیمکت برای خیلی‌ها خیلی چیزها داشته باشد، اما برای امثال من که درست کار می‌کنیم و تنها فکرمان فوتبال است و دنبال منافع دیگری نیستیم این نیمکت با نیمکت دیگر فرقی نمی‌کند. البته قرار گرفتن روی نیمکت پرسپولیس و کار کردن برای این همه هوادار افتخار است. شاید خیلی‌ها دنبال مسائل دیگری باشند که من نه قصد دارم گناهشان را بشورم و نه صحبت دیگری دارم. هر کسی آزاد است مطابق میل شخصی‌اش مرتکب هر رفتاری بشود. پیش از این هم گفته‌ام حدودا یک ماه دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و تا روز آخر کارم را با تمام توان و با قدرت انجام می‌دهم و کاری به هیچ مسأله‌ای ندارم.

*به عنوان آخرین سوال آیا علی دایی را فصل آینده با تیمی غیر تیم‌های تهرانی خواهیم دید؟

هیچ پاسخی برای این سوالتان ندارم چون هنوز تصمیمی برای فصل آینده هم نگرفتم که بخواهم بگویم مقصدم کجاست. الان برای شما توضیح دادم که مذاکره درباره تمام پیشنهادات را به پایان فصل موکول کرد.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1173

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 768

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2543

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2896

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2994

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3147

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3030

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4055