خدمات سایت


متن کامل خبر

10 راهکار تبلیغاتی آنلاین برای برندها

آرشیو
شیوه هایی کارآمد در زمینه تبلغات موثر آنلاین شرکتها
1389/07/22 02:46:33 ق.ظ

1)بازدید کننده را جذب کنید منتظر نمانید تا کاربران دنبال شما بگردنند ،بنر خود را جوری جذاب کنید که آنها را جذب کند. شما می توانید از رنگها، چند لایه کردن صفحه ها،تغییر نمایشگر موس وقتی روی بنر شما حرکت می کند و ...استفاده کنید. 2)تکرار تکرار و تکرار اگر چیزی چندین بار تکرار شود باعث نقش بستن آن در ذهن کاربر می شود،پیام یا شعار تبلیغاتی خود را تکرار کنید چون تاثیر یک شعار تبلیغاتی خوب به مراتب بیشتر از معرفی کالا یا خدمات شماست. 3)اولویت بندی کنید اولویت بندی کاربر شما را به سمت مهمترین اهداف شما هدایت می کند و همچنین نقاط قوت برند شما را گوشزد می کند. 4)روابط متقابل ایجاد کنید خیلی به ندرت کاربران ،پیام یکطرفه شما را به خاطر می آورند،آنها را با پیام مناسب به صفحه خود دعوت کنید و امکان پیام رسانی متقابل را ایجاد کنید ،به این ترتیب باز خور بیشتری دریافت می کنید و پیام رسانی خود را از حالت مونولگ به دیالوگ تبدیل می کنید. 5)به بازدید کنندگان خود خوشامد بگویید... یک هدیه به کسانی که از تبلیغ شما دیدن می کنند، بدهید؛یک تجربه جالب،یک متن خوشایند،اطلاعات بیشتر درباره محصول خود و... 6)از حالت سکون خارج شوید! هدف هر برند معتبر جذب مشتری اختصاصی متعهد به برند است،یک تصویر1000 حرف را منتقل می کند ،یک تصویر متحرک 1000000 حرف... 7)برند خود را اجتماعی تر کنید شاید تبلیغات تحت وب شما محدود به یک سایت خاص باشد،یا اصلا تبلیغات تحت وب نداشته باشید ولی این ،به معنی محدود بودن مشتری های شما نیست،با مشتریان خود در یک شبکه اجتماعی بزرگترو بازتر ارتباط برقرار کنید. 8)مشتری خود را نماینده فروش کنید مشتریها یکدیگر را به خرید ترغیب می کنند.یک متن قانع کننده،خوشایند و معنی دار برای مشتریان خود بفرستید و از آنها بخواهید نماینده برند شما باشند و متن شما را برای دوستان و آشنایان خود بفرستند. 9)سابقه خود را به رخ بکشید پیام تبلیغاتی خود را مطابق با سابقه خود تنظیم کنید.این بر تاثیر گذاری و وزن پیام تبلیغاتی شما می افزاید. 10)کلیک کردن آنقدر هم مهم نیست برندینگ چیزی جز ارتباط و تعهد نیست،چیزی که شما را تبدیل به یک برند معتبر می کند ،شناخته شدن در یک شبکه بزرگ اجتماعی است.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




پژوهشی جدید: پول واقعاً می‌تواند باعث شادی شود image پژوهشی جدید: پول واقعاً می‌تواند باعث شادی شود 1401/08/22

نکته قابل توجه اینکه، در خانواده‌هایی با درآمد بیشتر از 123 هزار دلار، این افزایش شادی مشاهده نشده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 186

۶ عادت نادرستی که اعتبار و وجه شغلی شما را به نابودی میکشاند image ۶ عادت نادرستی که اعتبار و وجه شغلی شما را به نابودی میکشاند 1399/04/29

هرقدر هم که از نظر تخصص و مهارت در سطح بالایی قرار داشته باشید، برخی اشتباهات رفتاری کوچک می‌تواند به قیمت نابودی اعتبار شغلی‌تان تمام شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2849

کاهش سکته قلبی با خواب نیمروزی image کاهش سکته قلبی با خواب نیمروزی 1398/06/22

در مطالعه‌ی جدیدی ارتباط مثبت بین خواب نیمروز و کاهش خطر حمله‌ی قلبی و سکته نشان داده شده است؛ اگرچه خواب نیمروز بیش از حد موجب از بین رفتن مزایای آن می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2611

این غذاها را در آنتالیا امتحان کنید image این غذاها را در آنتالیا امتحان کنید 1398/05/30

آنتالیا طی سالیان اخیر پیشرفت چشم‌گیری هم در زمینه گردشگری و هم خوراک داشته است. ازاین‌رو بهترین غذاهای آنتالیا را در اینجا فهرست کرده‌ایم.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2757

استراتژی بازاریابی خود را آزمایش و بهبود ببخشید image استراتژی بازاریابی خود را آزمایش و بهبود ببخشید 1398/03/19

استراتژی بازاریابی از بخش‌های مهم توسعه‌‌ی کسب‌وکار است که مانند بسیاری از عناصر دیگر، به بررسی و بهبود مداوم نیاز دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1904

با خوردن قارچ از پیری و افزایش وزن جلوگیری کنید image با خوردن قارچ از پیری و افزایش وزن جلوگیری کنید 1397/11/21

بر اساس بررسی جدید محققان، قارچ ها جزو مواد بسیار مغذی محسوب می‌شوند که از فواید آن می‌توان به مبارزه با پیری، کاهش وزن، خاصیت ضدالتهاب و افزایش سلامت استخوان اشاره کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2740

با خوردن قارچ از پیری و افزایش وزن جلوگیری کنید image با خوردن قارچ از پیری و افزایش وزن جلوگیری کنید 1397/11/21

بر اساس بررسی جدید محققان، قارچ ها جزو مواد بسیار مغذی محسوب می‌شوند که از فواید آن می‌توان به مبارزه با پیری، کاهش وزن، خاصیت ضدالتهاب و افزایش سلامت استخوان اشاره کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 16

برتری ژنتیکی،‌ راز پایین ماندن وزن در افراد لاغراندام است  image برتری ژنتیکی،‌ راز پایین ماندن وزن در افراد لاغراندام است 1397/11/08

پژوهشگران دانشگاه کمبریج به‌تازگی دریافتند که امکان کنترل ما روی وزنمان، بسیار کم‌تر از آن است که تصور می‌کنیم.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2302

مغز شما، خاطرات را برعکس بازسازی می کند image مغز شما، خاطرات را برعکس بازسازی می کند 1397/10/26

یک پژوهش‌ جدید حاکی از آن است که وقتی رویدادی از گذشته را به یاد می‌آوریم، مغز ما این رویداد را در جهت معکوس بازسازی می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2455

هر آنچه باید درباره قرارداد عدم افشا بدانید  image هر آنچه باید درباره قرارداد عدم افشا بدانید 1397/09/28

«قرارداد عدم‌افشا» راهکاری برای جلوگیری از درز اطلاعات در روابط گوناگون، به‌ویژه روابط تجاری است که اقدام مؤثری در حفظ اطلاعات اشخاص می‌­تواند تلقی شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2289