خدمات سایت


متن کامل خبر

مجلس به حمید سجادی رای اعتماد نداد

آرشیو
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد دادن به حمید سجادی صبح امروز سه شنبه با حضور بسیاری از چهره های ورزشی برگزار شد که پس از بررسی ها و رای گیری مجلسی ها به حمید سجادی رای اعتماد ندادند.
1390/03/31 05:24:08 ق.ظ

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد دادن به حمید سجادی صبح امروز سه شنبه با حضور بسیاری از چهره های ورزشی برگزار شد که پس از بررسی ها و رای گیری مجلسی ها به حمید سجادی رای اعتماد ندادند.

در رای گیری انجام شده در مجلس، حميد سجادي با 137 راي مخالف و 87 راي موافق و رأي ممتنع از مجموع 247 رأي مأخوذه به عنوان وزير ورزش و جوانان انتخاب نشد.

به گزارش «تابناک»، جهانبخش محبي‌نيا عضو هيئت رئيسه مجلس كه در ابتداي جلسه با دستور لاريجاني، دستور جلسه علني امروز مجلس را قرائت كرد، گفت كه دستور اول بررسي لايحه وزارت امور زيربنايي است و دستور دوم بررسي برنامه‌ها و صلاحيت سيد حميد سجادي وزير پيشنهادي وزارت ورزش و جوانان است كه با قرائت دستور دوم نمايندگان با ايجاد سر و صدا به گفتن "دو دو " در صحن علني، پرداختند و مخالفت خود را اعلام كردند.

فراکسیون اصولگرایان به سجادی رای منفی داد

پیش از این عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از رأی منفی شورای مرکزی این فراکسیون به گزینه پپیشنهادی وزارت ورزش و جوانان خبرداد.

"علی کریمی فیروزجایی" درباره جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان گفت: در این جلسه که با حضور بیش از ۳۰ نفر از اعضا تشکیل شد، "حمید سجادی" وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های خود را تشریح داد.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از توضیحات سجادی، نمایندگان از وی در مورد حوزه‌های مختلف ورزش و جوانان سوالاتی پرسیدند و وزیر پیشنهادی نیز پاسخگوی آنها شد.

وی افزود: شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس در پایان جلسه برای وزارت سجادی رأی گرفت که وی نتوانست نظر مثبت اکثریت اعضا را کسب کند.

احمدي‌نژاد وارد مجلس شد

محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور براي ‌معرفي سيد‌حميد سجادي وزير پيشنهادي ورزش و امور جوانان وارد صحن علني مجلس شد.

محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور، حجت‌الاسلام سيد‌محمدرضا ميرتاج‌الديني معاون پارلماني رئيس‌جمهور، سيدحميد سجادي وزير پيشنهادي ورزش و جوانان و چند تن از وزاري كابينه، احمدي‌نژاد را هنگام ورود به صحن علني ‌‌همراهي مي‌كردند.

حسين رضازاده رئيس فدراسيون وزنه‌برداري هم در صحن علني مجلس حضور دارد.

لحن ملایم احمدی نژاد در جلسه علنی مجلس

رئیس​جمهور که برای دفاع از وزیر معرفی ورزش به مجلس آمده بود، به وضوح از برخی موضع​گیری​های قبلی خود عقب نشینی کرد.

عمده این عقب نشینی در خصوص ترویج فرهنگ اسلامی و تقدیر از مجلس به دلیل مصوبات بودجه​ای خوب در قانون برنامه پنجم و قانون بودجه 90 بود. این درحالی است که وی پیش از این درنامه​هایی سرگشاده به این مصوبات مجلس، ایرادات بسیاری گرفته بود.

رئیس جمهور سخنانش را با تسلیت شهادت چمران آغاز کرد و گفت که در دو بخش «شرایط کشور» و «معرفی وزیر پیشنهادی خود» به ایراد سخن خواهد پرداخت.

گزیده سخنان وی به این قرار است:

ماندگاری یک مکتب در گرو اثر گذاری عینی و ماندگار آن در زندگی بشر است. بسیاری از مکاتب در عرصه عمل شکست خوردند چون صرفا تئوریک بودند.

اسلام ناب،کامل ترین اندیشه برای اداره جامعه بشریت است که از سوی انقلاب اسلامی به کل جهان معرفی می​شود و برای حل و فصل همه مشکلات جامعه بشری برنامه دارد. پشتوانه این تئوری باید یک نمونه عینی و عملی باشد. ماموریت جمهوری اسلامی ایران هم این است که نمونه عملی موفق در اقتصاد و علمی فناوری،قضاوت و اجرا و تقنین و اخلاق و فرهنگ باشد تا انقلاب اسلامی را به خوبی به جهان معرفی کند.

ساختن ایران، لازمه اثبات حقانیت فرهنگ وککتب اسلام ناب محمدی است.

خوشبختانه با همکاری مجلس و دولت، اولویت اول کشور، ساختن زیربناهای کشور است. خوشبختانه هم قانون بودجه 90 و هم قانون برنامه، قوانین خوبی شد و منجر به رشد تولید و اشتغال خواهد شد.

امروز ورزش نشان دهنده نشاط و امید و بالندگی ملت​هاست. ورزش ملی است که در زمینه هایی همچون فوتبال و کشتی منجر به وجد ملت​ها می​شود.

خوشبختانه همه مدیران ورزشی ما دریک تصمیم انقلابی به دنبال ارتقای سطح ورزش و حضور پرافتخار در همه عرصه​های ورزشی هستند.

جوانان مهمترین سرمایه یک کشورند و ایجاد فرصت برای آنها از وظایف حاکمیت است.

امروز وزارت ورزش و جوانان تشکیل می​شود. برای تشکیل این وزارت جدید، تلاش کردم که فردی را از خانواده ورزش انتخاب کنم که هم ورزشکار تراز بالا باشد و هم تحصیلات ورزشی داشته باشد و سابقه درخشانی در مدیریت ورزش داشته باشد.

در این هنگام رئیس جمهورنام سجادی را مطرح کرد که با فریادهای دو-دو نمایندگان مواجه شد. رئیس مجلس از نمایندگان خواست تا نظم را رعایت کنند و احمدی​نژاد هم با کنایه گفت: شما فرصت دارید که بعدا با فشردن کلید نظراتان را اعلام کنید. من هم از رادیو از رای شما آگاه می​شود.

او در ادامه سخنانش گفت که با رای نمایندگان به وی، اقدامات خوبی در عرصه ورزش رخ خواهد داد و سجادی با دل و جان برای اعتلای ورزشخواهد کوشید.

رئیس​جمهور پیشاپیش از نمایندگان تشکر کرد و گفت: امیدوارم برای وزارتخانه​ای که خودتان تاسیس کردید و ما و شما امیدواریم که این وزارتخانه از وزارتخانه​های قوی دولت شود، به وزیر رای دهید.

باز هم اظهارات رئیس​جمهور با فریاد دو-دو مواجه شد و او به شوخی به نمایندگان گفت: من که حق رای ندارم ولی من هم به دو شما می گویم دو!

پایان بخش سخنان احمدی نژاد این بود که «هر رایی بدهید در رفاقت ما با مجلس خللی وارد نمی​شود».

نگرانی از ستاد انتخاباتی شدن وزارت ورزش/اولین مخالف سجادی

حمید رسایی نخستین نماینده​ای بود که برای مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش ثبت نام کرده بود اما وقتش را به حسن نوروزی نماینده رباط کریم داد.

وی با قرائت برخی از بندهای برنامه کاری حمید سجادی، گفت: 40 درصد جمعیت کشور ما جوان هستند و باید از توان آنها استفاده شود.

وی در ادامه به نامه امام علی(ع) با مالک اشتر اشاره کرد و گفت: توصیه امام به مالک اشتر این بود که افرادی را به عنوان وزیر خود انتخاب کند که بهترین جانشین برای او باشند.چنین کسی باید جلوی هر تخلفی را بگیرد و همواره حرف حق را بزند.

ادامه سخنان وی خطاب به وزیر پیشنهادی ورزش بود که گفت: شما می​خواهید عهده دار دو سازمان بزرگ شوید و اداره 50-60 درصد از امور کشور را در اختیار بگیرید. آیا با خودتان خلوت کرده​اید که ببینید از عهده این کار بر می​آیید یا نه؟ این برنامه شما برای اداره جوانان و ورزش،کافی و کامل است؟ شما که قهرمان یک رشته بوده اید، برای مسکن و ازدواج و هدایت جوانان چه برنامه​ای دارید؟

نماینده رباط کریم با اشاره به سابقه حضور وی در سایپا گفت: در آن زمان چقدر به تغییر مدیریت پرداختید؟ پرونده​ای دال بر فامیل بازی، سوء مدیریت و موارد مالی در سازمان بازرسی کشور دارید که مربوط به دوره حضور شما در سایپاست. با وجود چنین تخلفاتی می​توانید وزارت ورزش و جوانان را اداره کنید؟

نوروزی با اشاره به نگرانی از نفوذ جریان انحرافی در انتخابات آتی و پست​های دولتی، گفت: امکان ندارد که این وزارتخانه پاتوق و ستاد انتخاباتی جریان انحرافی برای انتخابات آتی شود و از منابع مالی آن استفاده کنید؟ شما چرا جانبازان وخانواده شهدا از جمله داوودی و حسن​زاده را از مدیریت​های ورزشی کنار گذاشتید؟ چطور یک کراواتی آمریکا رفته را جایگزین یک جانباز جنگ رفته کرده اید؟ این به معنی «گمشو گفتن» و به حاشیه راندن این افراد نیست؟ مدیر منصوب شما با 7 میلیارد منابعی که در اختیار داشت، چه کرد؟ آن را باز پس داد؟ وقتی در دولت اصولگرا چنین برخوردی با جانبازان و آزادگان می​شود، ما به چه کسی امید داشته باشیم؟

به گفته وی، درجلسه امروز فراکسیون اصولگرایان مجلس، سجادی رای موافق نیاورده وباید در خصوص ارتباطش با حزب اعتدال و توسعه و جریان فتنه در انتخابات 88 توضیح دهد.

سوال دیگر از سجادی این بود: آن 5 میلیاردی که برای ورود به فدراسیون​های آسیا خرج کرددی را از کجا آوردید؟

این عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه نمایندگان باید رد قبال رایی که می​دهند در آخرت پاسخگو باشند، خطاب به همکاران خود گفت: فردی را رد عالم رویا دیده​اند که گفته است این چه مجلسی است که اینقدر سرد است! مراقب باشید که چگونه رای می​دهید!

به توصیه هیچ کس در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش سخن نمی​گویم

نخستین موافق وزیر پیشنهادی ورزش از ابتدا تا انتهای سخنانش با فریادهای دو-دو همکارانش همراهی شد.

مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در ابتدای سخنانش با بیان اینکه سجادی را حتی به چهره نمی​شناسد، تاکید کرد: من به توصیه هیچ کس در موافقت با وی سخن نمی​گویم. تنها به خاطر اینکه او تحصیلات مرتبطی دارد و از صفر در این عرصه آغاز به کار کرده است، در موافقت با وی سخن می گویم.

لاریجانی با خنده در خلال دو-دوهای نمایندگان گفت: آقای سجادی اینجا هستند، می توانید با چهره وی هم آشنا شوید!

لاهوتی در واکنش به سخنان نوروزی که در مخالفت با سجادی در خصوص احتمال تخلفات آتی وی سخن گفته بود، افزود: این چه حرفی است که می​زنید؟ مگر خود شما ممکن نیست در آینده مرتکب تخلف شوید؟ مگر همین چند ماه پیش به صالحی رای ندادی و امروز می​خواهید او را استیضاح کنید؟

وی از سوابق اجرایی و برنامه​های مدیریتی سجادی به نیکی یاد کرد و افزود: اگر خلاف این برنامه را در عملکرد سجادی ببینیم می​توانیم او را استیضاح کنیم اما الان لازم است تا برای اجرای مصوبه مجلس در تشکیل وزارت ورزش، به این وزیر را ی دهیم.

نماینده لنگرود در پایان به همکارانش گفت: بگذارید نگرانی از عدم تشکیل این وزارتخانه مرتفع شود. تشکیل این وزارتخانه حرکت​های نو و پایداری را به دنبال دارد. مگر تا کنون به رئیس​جمهور گلایه نمی​کردید که چرا وزیر را معرفی نمی​کنید؟

اگر باجریان انحرافی رابطه نداریداعلام برائت کنید

شبهه ارتباط وزیرپیشنهادی ورزش در ارتباط با جریان انحرافی، محور سخنان مخالفان وی در مجلس بود.

رضا حسینی نماینده شهربابک در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش گفت: رئیس​جمهور از همین ابتدای کار، نطفه وزارت ورزش را با سیاسی کاری بست و با نامه​ای او را به مجلس معرفی کرد که تماما سیاسی بود. با این سیاسی کاری​ها آیا این وزارتخانه ره به جایی خواهد برد؟

وی به استناد بند آخر نامه احمدی نژاد چنین برداشت کرد که احمدی نژاد شخصا ارادتی به سجادی ندارد و به ناچار او را معرفی کرده است.

حسینی خطاب به سجادی گفت: با این وضع می​توانید در دولت کار کنید؟ با این کلی​گویی​ها در برنامه هایتان که همه آرزویی بیش نیست، می​خواهید وزیر ورزش و جوانان باشید؟

وی با اشاره به اینکه در برنامه های سجادی به تعامل با مجلس اشاره شده است، ادامه داد: به شما گفته اند که این را بنویس اما تا کنون که معاون سازمان تربیت بدنی بوده​اید چند دیدار با نمایندگان داشته​اید؟ به شما گفته اند این را بنویس تا رای بیاوری!

نماینده شهربابک به استناد بند دیگری از برنامه​های وزیر پیشنهادی ورزش مبنی بر رویکرد ورزش به ایثارگرایان و جانبازان گفت: این یکی را خوب آمدید! و نشان دادید که از اظهارات آقای رئیس جمهور در سفرهای استانی استفاده کرده​اید.

وی از سجادی خواست تا برائتش از جریان انحرافی را عملا ثابت کند و بگوید که چطور با برخی اعضای جریان انحرافی استخر می​رود و می​خواهد خواهر زاده یکی از آنها را قائم مقام خود کند؟ چطور از ابتدا سنگ بنای این وزارتخانه را با شک و شبهه بگذاریم؟

حسینی افزود: اگر شما امروز در تریبون مجلس اعلام کنید که ربطی با جریان انحرافی ندارید، همین فردا با یک تلفن شما را از کار برکنار می​کنند! تا کی وقت مجلس را در آزمون و خطا بگذرانیم؟

جهانگیرزاده: سجادي در حد و اندازه وزارت ورزش وجوانان نيست

نماینده ارومیه که می​گفت نگران تسلیم شدن سجادی در برابر فشارها است، گفت: او هیچ سابقه مدیریتی توانمندی ندارد.

جواد جهانگیرزاده سخنان خود در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش را با گلایه به نامه معرفی وی آغاز کرد و خطاب به احمدی نژاد گفت: نامه شما یک بدعت بود که بر برخی قانون گریزی​ها تاکید می کرد.

وی با بیان اینکه در صلاحیت ورزشی فرد معرفی شده، شبهه​ای ندارد، مدیریت وی را زیر سوال برد و پرسید: در طول مدیریت باشگاه ورزشی سایپا چقدر موفق بودید و با چه کسانی کار کردید؟ عزل و نصب​ها پس از گوانجو در حوزه مسئولیت شما در معاونت سازمان تربیت بدنی به چه علتی بود؟

نماینده ارومیه که می​گفت سجادی در حد و اندازه مدیریت چنین حوزه بزرگی نیست، ادامه داد: شما هیچ ایده ای برای مدیریت حوزه جوانان ندارید.

وی از عقبه سیاسی نامشخص این فرد سخن گفت وافزود: او قرار است عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی هم بشود. اما به نظر نمی​رسد که ظرفیت مدیریت استراتژیک داشته باشد و بتواند هم پاسخگوی مجلس باشد و هم پاسخگوی مجلس. شان دو وجهی وزیر نیازمند مدیریت​های جدی و قابل دفاع است که سجادی فاقد آن است.

جهانگیرزاده که می​گفت سجادی از مخالفان وزارت ورزش بوده​اند، خاطرنشان کرد: چرا در مقابل مصوبه مجلس ایستادگی کردید و علی رغم نامشروع بودن ادامه وضعیت سازمان تربیت بدنی، باز هم در آنجا ماندید؟ شاید شما یک کارگزار خوب باشید اما در حد مدیریت کلان ورزش و جوانان نیستید.

وی با بیان اینکه نگران تسلیم شدن سجادی در برابر فشارها هستیم، ادامه داد: شما می​توانید یک معاون خوب باشید اما حتی امکان انتخاب معاونان خوب را هم نخواهید داشت.

نمایندگان در انتخاب سجادی به وجدان خود رجوع کنند

دومین موافق وزیر پیشنهادی ورزش، از او به عنوان فردی متدین یاد کرد و گفت: اگر تخلفی کرد در آینده استیضاحش می​کنیم.

اقبال محمدی نماینده مریوان با بیان اینکه رای مجلس به تشکیل وزارت ورزش علی رغم مغایرت با کاهش تعداد وزارتخانه ها در برنامه پنجم، بخاطر اهمیت این بخش بوده است، گفت: سجادی مسئول بسیج دانشکده تربیت بدنی است، چرا به او تهمت می​زنید که مخالف حضور بسیجیان و ایثارگرایان در وزارت ورزش است؟

وی افزود: تا کنون سجادی به هیچ محکمه قضایی​ای احضار نشده و نباید قصاص قبل از جنایت کرد.

این نماینده کرد با بیان اینکه سجادی در ماه رمضان، با زبان روزه آنچنان تمرین کرده است تا توانسته پرچم ایران را در مسابقات جهانی بالا ببرد، ادامه داد: او یک کارشناس خبره در حوزه ورزش است، چرا مخالفان، شانیت ورزشی وی را زیر سوال می​برند؟

محمدی با اشاره به جو بوجود آمده اطراف وزیر پیشنهادی ورزش گفت:خواهش می​کنم بی​توجه به این حواشی به او رای اعتماد بدهید. سجادی فردی متدین و تلاشگر است و با زحمات خود کسب تحصیل کرده و حین آن مشغول کار بوده است و به امور جوانان نیز آشناست.

وی از سجادی به عنوان فردی قانونمدار یاد کرد که خوش برخورد و اهل تعامل است. نماینده مریوان گفت: اگر امروز داریم صالحی را استیضاح می​کنیم به خاطر عدم عمل به برنامه​هایش است و اگر سجادی هم به برنامه​هایش عمل نکرد او را استیضاح می​کنیم.

خلیل حیات مقدم نماینده بندر ماهشهر هم در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش، با بیان اینکه قرار نیست در موضع لجبازی قرار بگیریم، گفت: درست است که نامه رئیس​جمهور به جا نبود اما ما نباید با دولت لجبازی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه لجبازی در شان مجلس نیست از توصیه​های رهبری دال بر تعامل و همکاری مجلس با دولت یاد کرد و گفت: برای اثبات ولایتی بودن خودمان بهتر است به سجادی رای دهیم.

سکوت سجادی در مورد جریان انحرافی/ اگر منحرف هستم به من رای ندهید

حمید سجادی برخی عزل و نصب​ها در سازمان تربیت بدنی را در خارج از حیطه وظایف خود دانست و از آن تبری جست. اما درباره ارتباطش با جریان انحرافی سکوت کرد.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان سخنان خود را با قرائت سوره والعصر و شعری با نام و یاد خدا آغاز کرد و با لحنی ادیبانه به پیشگاه حضرت محمد(ص)، امام زمان(عج)، روح امام(ره) و شهدا و آیت​الله خامنه​ای ادای احترام کرد.

او سپس از معرفی اش به عنوان وزیر ورزش از احمدی​نژاد تشکر کرد و با تقدیر از حوصله رئیس​مجلس و نمایندگان، از تک تک فدراسیون​ها و همکاران سابقش هم تشکر کرد.

گام بعدی سجادی معرفی خودش به عنوان معلم ورزش و نوکر خانواده شهدا بود و افزود: من خودم را پیرو رهبری می دانم و چیزی بیش از التزام به قانون اساسی، به ایشان ارادت و اعتقاد دارم. به مجلس به عنوان آنکه در کلام امام در راس امور است، اعتقاد دارم و خود را ملتزم به تعامل با مجلس می​دانم. این را هم تعارف نمی​دانم و قطعا به ان پایبند خواهم بود.

وی از دوره مدیریتش در یک شرکت هواپیمایی از سال 74 و سپس در یکی از معاونت​های شهرداری تهران، جزیره کیش، سایپا و سازمان تربیت​بدنی یاد کرد و با ذکر خیری از سعیدلو به عنوان «رئیس عزیزم» ادامه داد: بنده مشاور ورزشی در سازمان تربیت بدنی بودم و عزل و نصب هایی که در سخنان برخی نمایندگان به آن اشاره شد، اصلا در حوزه اختیارات من نبوده که به آن پاسخ بدهم.

سجادی سپس در خصوص موضوع جوانان در وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: نگرانی نمایندگان از اینکه این بخش در ادغام با ورزش مغفول بماند را درک می کنم و باید بگویم که 35 درصد جمعیت کشور را جوانان تشکیل می​دهند که مقام معظم رهبری بر مهندسی فرهنگی حوزه جوانان تاکید بسیاری دارند.

وی افزود: برنامه من در حوزه جوانان اگرچه در 11 بند آمده است اما حدود 50 بند بود که در مشاوره با افراد ذی صلاح آن را نوشته​ام و باز هم از این مشاوران استفاده خوام کرد. حتی در اجرای این برنامه​ها و تدوین برنامه​های جدید با شما نمایندگان همراه خواهم بود.

این دونده قهرمان، یادآور شد که در آخرین مسابقه وی، علی​رغم اینکه ریه​هایش پر از عفونت بوده اما به دلیل اراده​ای که داشته توانسته است مقام سوم را کسب کرده و مدال برنز را برای کشور کسب کند. این درحالی است که به گواه پزشک، او تا شش ماه بعد از آن مسابقه، بستری شده بوده است.

وی با بیان اینکه مطالعات و تخصص ورزشی بسیاری دارد و با جوانان ارتباط خوبی داردف خاطرنشان کرد: زمانی که رحیمی رئیس فدراسیون بود، شاهد بود که با چه مشقتی می​دویدیم و حتی مجبور بودیم کفش مسابقه را بخریم. از این رو درد و مشکل جوانان در حوزه ورزش را می​شناسم.

سجادی که می​گفت در حوزه ورزش، یک فرد به تنهایی نمی​تواند موفق باشد، ادامه داد: من مطیع قانون هستم و علی رغم سوالاتی که وجود داشت و امیدوارم اساعه ادب نشده باشد، اما به مصوبه مجلس احترام می​گذارم. من مخالف تاسیس وزارت ورزش و جوانان نبودم و فقط معتقد بودم که بهتر است این ادغام به بعد از المپیک 2012 موکول شود. اما حال که این ادغام تصویب شده است، بنده با آن موافقم و اجرایش می​کنم.

او که می​گفت به روحیه انقلابی اعتقاد دارد، ادامه داد: در 13-14 سالگی که می​دویدم دوپینگ ما خاطره رشادت​های برادرم در جنگ بود. بعد دوپینگ ما شیر و خرما بود اما الان استکبار جهانی دوپینگ​های شیمیایی​ای درست می​کند و جوانانی چون سعیدعلی حسینی را سهوا درگیر خود می​کنند.

سجادی از 14 مدال طلای خود یاد کرد و گفت: از اولین مدالم دلم می​سوزد که حتی یک عکس از آن ندارم.چون کسی فکر نمی​کرد که در دو هم بتوانیم طلا بیاوریم. من متوجه روحیات مردم برای ورود به جام جهانی هستم.

وی افزود: اگر به من رای بدهید، من باز هم نوکر مردم هستم. اگر تاکنون به مجلس نیامدم و با نمایندگان ارتباطی نداشتم، به خاطر این است که من معاون پارلمانی نبودم ونمی​خواستم برای دکتر حسینی {معاون پارلمانی تربیت بدنی} شائبه​ای پیش بیاد.

سجادی در خصوص شائبه پرونده​اش در سازمان بازرسی هم گفت: از سازمان تربیت بدنی، 5 میلیون تومان وام گرفتم برای ادای یک نذر که بین خود من و خدای من در ایام محرمو صفر است. چون چهار ماه بود که به من حقوق نداده بودند، این وام را گرفتم. اما سازمان تربیت بدنی مرا احضار کرد و این وام را پس دادم. من هیچ پرونده ای در سازمان بازرسی ندارم و انحراف مالی و اخلاقی ندارم و اگر فکر می کنید من آدم منحرفی هستم، به من رای ندهید.

او سخنانش را با یک شعر پایان داد و گفت: زندگی در صدف خویش گهر ساختن است، در دل شعله فرو رفتن و نگداختن است.

سجادی سخنانش را با بغض به پایان رساند و هنگامی که تریبون را ترک می​کرد برخی او را با فریاد دو-دو و برخی هم با کف زدن او را همراهی کردند که نشان دهنده تغییر تصور برخی نمایندگان از سجادی بود.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 69

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 168

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 140

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 335

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 325

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 369

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 336

سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ image سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ 1401/08/02

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا توضیحاتی درباره نحوه اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن از کشور ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 207