خدمات سایت


متن کامل خبر

بعد از جام ملت‌ها از تیم ملی ایران کنار می‌روم

آرشیو
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با صدور بیانیه‌ای از مسئولان، مربیان و رسانه‌های ورزشی خواست تا تیم تحت رهبری‌اش را تا رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حمایت کنند قطبی در پایان این بیانیه خبر از جدایی‌اش از تیم ملی فوتبال پس از جام ملت‌های آسیا داده است.
1389/08/06 02:53:59 ق.ظ

به گزارش مهر، افشین قطبی عصر امروز چهارشنبه (5 آبان) با صدور بیانیه‌ای، خطاب به مسئولان، هواداران و رسانه‌های کشور نوشت: ‌درهفته‌های اخیر مجدداً حرف و حدیث‌های جدیدی پیرامون تیم ملی فوتبال در جامعه مطرح گردید که بنظر من تکرار یک داستان قدیمی است. هر زمان که تیم ملی فوتبال در آرامش قرار گرفته و به روزهای حساس و بازی‌های رسمی نزدیک شده است، اینگونه بحث‌ها مطرح و باعث از بین رفتن آرامش تیم می‌گردد.

امروز که کمتر از هفتاد روز به آغاز بازی‌های جام ملت‌های آسیا مانده، غرور ملی حکم می‌کند که همگی یکدل و یکصدا و از صمیم قلب بخواهیم و بکوشیم که تیم ملی فوتبال ایران درآسیا موفق شود. زیرا موفقیت این تیم متعلق به یک شخص نیست.

این موفقیت متعلق به همه ایرانیان است اگر با نگاهی کارشناسانه بازیهای تیم ملی فوتبال بررسی شود، متوجه خواهید شد که درطول یکسال اخیر در نحوه بازی این تیم تحول ایجاد شده است که برای ایجاد این تحول لازم بوده است به روش های روز جهانی توجه شود. پایه هایی در روند بازی تیم ملی فوتبال بوجود آمده است که می تواند آغاز شکوفایی بیشتر تیم ملی باشد. امروز تیم ملی فوتبال ایران هویت خود را پیدا نموده است.»

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه بیانیه‌اش آورده است:« تیم ملی با سازماندهی، سرعت بخشیدن در طول بازی، انگیزه و اجرای تاکتیکهای مختلف، فوتبال قابل قبولی را به نمایش می‌گذارد. در تیم ملی فوتبال امروز کادر فنی، تدارکات، گروه پزشکی و بازیکنان و آنهایی که این تیم را در بیرون زمین پشتیبانی می نمایند بصورت یک خانواده فکر می کنند. در این تیم هیچکس " من" نیست. همه ما هستند و این امر رمز موفقیت است. یقیناً این تیم بدون ضعف و ایراد نیست، هنوز مشکلات فنی مشاهده می شود مشکلاتی که گریبانگیر فوتبال ایران است. امیدوارم که درآینده نزدیک با انجام مسابقات واردوهای قبل از جام ملت‌ها رفع گردد.

در طول سال گذشته سعی گردید انتخاب بازیکنان برای بازی در تیم ملی با معیارهای خاص صورت پذیرد. از اهم این معیارها می‌توان عشق به پیراهن ملی، توانمندی براساس ویژگی های بین‌المللی، شخصیت اجتماعی و ..... اشاره نمود. امیدوار هستم که این بازیکنان با جدیت و لیاقت خود، جام ملتهای آسیا را به مردم خوب وطن هدیه نمایند.»

در ادامه بیانیه افشین قطبی آمده است:« در شرایط کنونی با احتساب اردو قبل از جام ملتها فقط 60 روز به آغاز مسابقات داریم باید بیشتر به اصل هدف فکر می کنیم و همدل و همرنگ و با تمام سعی و کوشش بخواهیم که آرزوی سی وچند ساله ملت خوبمان را جامعه عمل بپوشانیم. یقین بدانید که این بازیکنان نشان داده اند که لیاقت قهرمانی را دارند وایمان به پیروزی آنها دارم.

لازم می دانم از توجهات خاص و حمایت های بی دریغ آقای دکتر سعیدلو که همیشه یار و یاور تیم های ملی فوتبال بوده و باعث رشد و ارتقاء ورزش ایران شده اند تشکر و قدردانی نمایم. عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در یکسال گذشته بیانگر تلاش و رشد فوتبال ملی است که به همت همه مسئولین فدراسیون فوتبال اعم از علی کفاشیان، مهدی تاج، مهدی محمد نبی و مسئولان لیگ برتر فوتبال، مربیان دلسوز و خستگی ناپذیر باشگاهها، بازیکنان فوتبال، صدا و سیما، مطبوعات و هواداران عزیز حاصل شده است.»

افشین قطبی در پایان بیانیه‌اش خبر از جدایی از تیم ملی بعد از جام ملت‌های آسیا داده آورده است:« برای بعد از مسابقات جام ملتهای آسیا، با تعمق و تفکر بسیار و با بررسی کلیه مسائل بهتر دیدم که فرد دیگری سکوی رهبری این تیم شایسته را بعهده گیرد لذا شفاهآً‌ موضوع را به اطلاع فدراسیون رساندم، ‌با آن امید که حرکت روبه جلوی ایجاد شده در تیم ملی روند خود را حفظ نماید. این فدراسیون فوتبال است که باید به صلاح فوتبال فکر کند وقتی هدف اصلی سربلندی ایران است.»

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1172

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 768

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2543

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2896

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2992

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3146

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3030

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4055