خدمات سایت


متن کامل خبر

اسرار قتل پنج زن در سینه مرد سه زنه

آرشیو
با توجه به نحوه قتل و نزدیکی محل کشف دو جسد کارآگاهان احتمال دادند این دو جنایت با هم مرتبط باشند.
1390/05/02 06:16:21 ق.ظ

دادستان عمومی و انقلاب نوشهر از اعتراف‌های هولناک قاتل سه زن، به قتل دو زن دیگر در استان قزوین خبر داد. مرد جنایتکار سه زنه، این دو قربانی را هم پس از بیهوشی با آبمیوه مسموم، با شلیک گلوله از پا درآورده بود.

ایران: قاضی کیومرث حمزه صورتی در تشریح روند رسیدگی به پرونده و اعتراف‌های تازه مرد جنایتکار گفت: رسیدگی به این ماجرا از ساعت ۸ صبح چهارشنبه ۸ تیر امسال به دنبال اعلام خبر کشف جسد دو زن جوان در حوالی جنگل‌های سی‌سنگان در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه و با توجه به حساسیت ماجرا، قاضی سالاریان- بازپرس شعبه اول دادسرای نوشهر- همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند. تیم جنایی در نخستین بررسی‌ها دریافتند جسد متعلق به دو خواهر جوان به نام‌های نرجس - ۲۸ ساله - و نسترن - ۲۲ ساله - است که از عصر سه‌شنبه هفتم تیر ناپدید شده بودند.

همزمان با تحقیقات ویژه جنایی و کشف سرنخ‌هایی، رد پای یک مجرم سابقه‌دار به نام مسعود - ۳۰ ساله- و همسر سومش مهدخت در این ماجرا کشف شد. تیم جنایی پس از ردیابی‌های تخصصی دریافتند مسعود پس از قتل، به تهران گریخته است. به همین دلیل همسرش دستگیر شد و با اعتراف‌های او مأموران با نیابت دادستانی راهی تهران شدند.

مسعود که از دستگیری همسرش بی‌خبر بود، یک هفته پس از قتل برای دیدن مهدخت در محل قرار با او حاضر شد که در عملیات ویژه پلیسی به دام افتاد. مسعود پس از انتقال به دادسرا تحت بازجویی قرار گرفت که در بازجویی‌های فنی- تخصصی به قتل دو خواهر اعتراف کرد و گفت: با دیدن طلاهای دو خواهر، نقشه کشتن آنها و سرقت طلاهایشان را طراحی کرده و روز سه‌شنبه نرجس و نسترن را به خانه آوردم. مهدخت هم با آبمیوه مسموم آنها را بیهوش کرد. بعد هم دو خواهر بیهوش را به داخل ماشین منتقل کرده و خودم را به حوالی جنگل‌های سی‌سنگان رساندم. سپس با شلیک دو گلوله هر دو را کشتم. مدارک شناسایی دو خواهر را هم در حیاط خانه‌ام آتش زدم.

قتل زن تنها

پس از اعتراف‌های مرد سه زنه و بازسازی صحنه قتل‌ها از سوی او، با دستور بازپرس پرونده تحقیقات برای کشف دیگر جرایم احتمالی متهم ادامه یافت. تیم جنایی با کشف مدارک زنی به نام مژگان - ۴۳ ساله - در خودروی قاتل احتمال دادند او نیز قربانی نقشه شوم مسعود شده باشد.

این احتمال زمانی قوت گرفت که در تجسس‌ها مشخص شد مژگان اهل تهران است و به خاطر بیماری تنفسی به چالوس نقل مکان کرده بود. زن تنها از اواخر فروردین نیز به طرز مرموزی ناپدید شده بود. در ادامه با دستور بازپرس پرونده، تحقیقات از مسعود و همسرش ادامه یافت تا این که مرد جنایتکار به سومین جنایت هم اعتراف کرد: «یک روز که همسرم درباره وضع مالی مژگان صحبت کرد، وسوسه سرقت پول و طلاهایش به جانم افتاد. بنابراین پس از آشنایی با او به بهانه ازدواج ۲۰ فروردین ۹۰ برای اجرای نقشه قتل او را به حوالی سد کرج بردم. پس از رسیدن به محلی خلوت آبمیوه مسموم را که همسرم آماده کرده بود، به او خوراندم. وقتی از هوش رفت، با سه ضربه کارد او را کشتم.

اعتراف به قتل ۲ زن دیگر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نوشهر در ادامه با اشاره به اعتراف‌های جدید قاتل سریالی گفت: مسعود در تازه‌ترین اعتراف‌هایش به قتل دو زن دیگر در قزوین اعتراف کرده است که در این زمینه از سوی دادسرای قزوین نیابتی برای تفهیم اتهام و بازداشت مرد جنایتکار به دادسرای نوشهر ارسال شده است. به گفته این مقام قضایی، مسعود تبهکار سابقه‌داری است که استعداد ذاتی برای ارتکاب جرم دارد. به همین خاطر مأموران تحت نظر بازپرس ویژه پرونده به تحقیقات درباره دیگر جرایم احتمالی او ادامه می‌دهند. دادسرا نیز به صورت سریع و قاطع به اتهامات او رسیدگی می‌کند تا با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای محاکمه و صدور حکم به دادگاه کیفری استان مازندران ارسال شود.

جزئیات جنایت‌های قاتل سریالی در قزوین

یک مقام آگاه در پلیس آگاهی کشور نیز جزئیات قتل دو زن در قزوین و اعتراف‌های قاتل سریالی را فاش کرد. وی گفت: ۲۴ بهمن سال گذشته مردی هراسان در تماس با پلیس از کشف جسد زنی در جاده قشلاق استان قزوین خبر داد.

پس از این تماس، گروهی از مأموران پلیس آگاهی با حضور در محل مورد نظر، دریافتند جسد متعلق به زنی ناشناس حدود ۲۵ ساله است که با شلیک گلوله از پا درآمده است. با گذشت چند روز از ماجرا و بررسی پرونده زنان فقدانی، هویت مقتول شناسایی شد. زن جوان ساکن هشتگرد بود که چندی قبل به خاطر مشکلاتی از همسرش جدا شده بود. در حالی که تحقیقات برای کشف راز این جنایت بی‌نتیجه مانده بود، ۱۷ اردیبهشت امسال کشف جسد دیگری در همان منطقه به پلیس اعلام شد. جسد دومین زن در نزدیکی محل رها شدن نخستین جسد، پیدا شد.

این زن نیز با شلیک گلوله از پا درآمده بود. با توجه به نحوه قتل و نزدیکی محل کشف دو جسد کارآگاهان احتمال دادند این دو جنایت با هم مرتبط باشند. این فرضیه زمانی قوت گرفت که تحقیقات تخصصی نشان داد دومین قربانی اهل گیلان بوده و او نیز از همسرش جدا شده بود. دو زن جوان قبل از قتل با آبمیوه مسموم بیهوش شده و با کلت کالیبر ۳۲ از پا درآمده بودند. با توجه به سرقت پول، طلا و تلفن همراه قربانیان پس از قتل، انگیزه سرقت قوی‌ترین فرضیه کارآگاهان بود.

وی افزود: پس از دستگیری مسعود در نوشهر و بررسی پرونده‌های جنایی، احتمال قتل این دو زن به دست مسعود نیز قوت گرفت چرا که این دو زن نیز مانند سه قربانی قبلی مسعود قبل از قتل با آبمیوه مسموم بیهوش شده بودند. اسلحه مرد جنایتکار نیز کلت کالیبر ۳۲ بود. از سوی دیگر، در گزارش پلیس آگاهی قزوین اعلام شده بود گوشی تلفن همراه یکی از قربانیان پس از قتل سرقت شده بود اما چند روز بعد برای مدت کوتاهی در شهرستان سیاهکل فعال شده بود.

تحقیقات پلیسی نیز نشان داد مسعود یک قطعه زمین کشاورزی در حوالی سیاهکل دارد که همزمان با فعال شدن تلفن همراه مقتول، مسعود در این شهرستان حضور داشته است. یک تیم از مأموران عملیات ویژه پلیس آگاهی قزوین نیز برای بازجویی از مرد سه زنه راهی نوشهر شدند.

مسعود در نخستین بازجویی‌ها منکر دو جنایت شد اما پس از روبه‌رو شدن با اسناد و مدارک پلیسی، چاره‌ای جز اعتراف ندید و به تشریح دو جنایت پرداخت. با نخستین قربانی در هشتگرد آشنا شدم و با دیدن طلاهایش نقشه قتل او را با کمک همسر سومم- مهدخت- طراحی کردم.

پس از تهیه آبمیوه مسموم او را به بهانه گردش به محل خلوتی در ۳۰ کیلومتری شهرستان آبیک برده و همان جا با شلیک گلوله او را کشتم. چندی پس از این قتل نیز در سفری به سیاهکل، با زن جوانی به نام مریم آشنا شدم. با او که از همسرش جدا شده بود، به بهانه ازدواج در ارتباط بودم تا این که مهدخت پی به این رابطه برد و تهدید کرد اگر مریم را نکشم، از من جدا می‌شود.

به خاطر علاقه‌ای که به مهدخت داشتم، قبول کردم این زن را هم بکشم. ۱۶ اردیبهشت مریم با من تماس گرفت و گفت برای کاری باید به تهران برود؛ من هم گفتم برای دیدن خانواده‌ام می‌خواهم به تهران بروم و می‌توانم او را هم برسانم. صبح روز حادثه راهی تهران شدیم.

می‌دانستم جاده قشلاق محلی مناسب برای اجرای نقشه است. به همین خاطر در میان راه او را بیهوش کرده و پس از رسیدن به منطقه‌ای خلوت، او را کشته و پول و طلاهایش را سرقت کردم. البته این قتل را به خاطر همسر سومم انجام دادم.

شکار قربانیان از میان زنان تنها

به گفته این مقام پلیس، مسعود علاوه بر داشتن سه همسر موقت و دائم با زنان دیگری نیز ارتباط داشت و قربانیان خود را از میان زنان مطلقه که با خانواده‌هایشان اختلاف داشتند، شناسایی می‌کرد. او پس از فریب طعمه‌ها و ابراز علاقه به آنها، با وعده پوچ ازدواج زنان را قربانی نقشه شومش می‌کرد. قاتل سریالی اهل یکی از استان‌های غربی کشور است که با خونسردی آدم می‌کشت. در حال حاضر نیز با دستور رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی کشور قتل‌های مشابه استان‌های دیگر نیز در حال بررسی است.

منبع : نیاز روز
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7544

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6490

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7276

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8332

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8198

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8849

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8705

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8858

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9218