خدمات سایت


متن کامل خبر

کشف انسانهای کوتوله در ایلام؟؟!!!

آرشیو
بنا بر فیلم و تصاویر این بلوتوث، این آدم کوتوله‌ها با ظاهر و بدنی سراسر مودار حدود ۳۰ سانتی‌متر قد دارند...
1390/06/25 11:18:45 ق.ظ

چندی روزی است که خبری مبنی بر کشف انسانهای کوتوله و عجیب الخلقه در شهرستان اسلام آبادغرب بر روی سایت های مختلف قرار گرفته است.

به گزارش سرویس میراث فرهنگی و گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، بر اساس این اخبار منتشر شده بر روی سایت ها و همچنین فیلمی که از این انسانهای کوتوله بر روی صفحه یوتیوپ قرار گرفته، گویا چند فرد قاچاقچی به قصد حفاری غیر مجاز و یافتن گنج در محدوده باستانی قیر منصوری شهرستان اسلام آبادغرب مشغول حفاری غیر مجاز بوده اند که به این موجودات عجیب الخلقه بر می خورند.

اصغر رشنو، مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اسلام آبادغرب در خصوص این خبر به خبرنگار ایسنا، گفت: شهر قیر منصوری، منطقه ای در شهرستان اسلام آبادغرب است که بقایای آثار تاریخی بسیاری از اوایل دوران اسلامی در آنجا وجود دارد.

وی ادامه داد: در کنار این شهر تاریخی، یک چشمه آب روان وجود دارد که پس از به هم پیوستن چشمه های اطراف وارد رودخانه سیمره در استان ایلام می شود، این منطقه همچنین دارای کوهستان مرتفع و سر به فلک کشیده است که تا پیش از احداث جاده ایلام_ حمیل از لحاظ زیست محیطی منطقه ای بکر برای زیستن موجودات مختلف بوده است.

رشنو تصریح کرد: با توجه به اینکه در این منطقه آبهای روان وجود دارد، احتمال زیستن موجودات مختلف (حتی عجیب الخلقه ) نیز وجود دارد، لذا از این رو ما نمی توانیم این ادعا که در این منطقه موجوداتی عجیب الخلقه وجود دارند را تکذیب کنیم، اما در این خبرها آمده است که یابندگان این موجودات، آن را تحویل اداره میراث فرهنگی اسلام آبادغرب داده اند که اعلام می کنیم، چنین چیزی کذب است و هیچ موجود عجیب الخلقه ای به این اداره تحویل داده نشده است.

مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اسلام آبادغرب، گفت: از آنجایی که این شهر تاریخی به ثبت آثار ملی کشور رسیده و جزء محدوده های تحت حفاظت این اداره می باشد، به محض اطلاع یافتن از این خبر با همراهی دهیار روستای منصوری و بخشدار حمیل وارد محدوده باستانی قیر منصوری شدیم و تمامی منطقه را بررسی کرده، اما به هیچ گونه حفاری غیر مجازی برخورد نکردیم.

وی ادامه داد: اما بررسی ها و پیگیری های ما در خصوص وجود موجودات عجیب الخلقه در این منطقه همچنان ادامه دارد و قرار است فردا یک اکیپ مجهز با تجهیزات ویژه کل منطقه را در جهت یافتن این موجودات مورد بررسی ویژه قرار دهیم.

خبر تکمیلی*************

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام گفت: هیچ موجود عجیبی در منطقه باستانی تنگ ‌قیر ایلام کشف نشده است.

مسئولان میراث فرهنگی ایلام نسبت به بلوتوث جعلی مبنی بر وجود آدم کوتوله در منطقه باستانی تنگ قیر واکنش نشان دادند.

محمد نواللهی افزود: بلوتوث کشف انسان‌های کوتوله در منطقه تنگ ‌قیر شهرستان شیروان‌چرداول جعلی است.

وی اظهار داشت: اظهارات برخی از کارشناسان مبنی بر احتمال زیستن موجودات عجیب‌الخلقه در این منطقه و عدم تکذیب آن،‌ موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود، این در حالی است که با توجه به بررسی و اسناد موجود تاکنون هیچ موجود خارق‌العاده‌ای در منطقه باستانی تنگ‌قیر ایلام کشف نشده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در برخی از مصاحبه‌ها اعلام شده است که چند قاچاقچی به قصد حفاری غیرمجاز و یافتن گنج در این محدوده مشغول حفاری غیرمجاز بودند که به این موجودات عجیب‌الخلقه رسیدند، تاکید کرد: چگونه ممکن است که انسانهای کوتوله در عملیات حفاری کشف شوند.

وی از مسئولان امر خواستار برخورد جدی با سازندگان این سخنان بیهوده و جعلی شد و گفت: چند سال پیش فیلمی از طریق موبایل در بین مردم استان ایلام پخش شد مبنی بر اینکه جسدی متعلق به یکی از پادشاهان هخامنشی در شهرستان دره‌شهر کشف شده که در پی این شایعه مسئولان با بررسی‌های لازم و دقیق به این نتیجه رسیدند که این فقط یک بلوتوث جعلی بوده و جسدی در کار نیست.

گفتی است در چند روز گذشته بلوتوثی به وسیله تلفن همراه در بین مردم ایلام رد و بدل شده که در آنها فیلم آدم کوتوله به تصویر کشیده شده است. بر اساس روایت‌های جاری هفته گذشته که همچنان بین مردم ایلام دهان به دهان نقل می‌شود: حین عملیات راهسازی در محور ایلام – حمیل به کرمانشاه و در منطقه‌ای به نام تنگه قیر دو آدم کوتوله پیدا شده که یکی از آنها فرار کرده و دیگری اکنون نزد کارگران شرکت راهسازی این محور است.

بنا بر فیلم و تصاویر این بلوتوث، این آدم کوتوله‌ها با ظاهر و بدنی سراسر مودار حدود ۳۰ سانتی‌متر قد دارند و بر بازوی سمت راست یکی از آنان انگشتر یک انسان عادی قرار دارد که گویای اندازه بازوی وی برابر با انگشت فردی معمولی است.

منبع : مباشرون
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:

نظرات ثبت شده برای این خبر

ش
(1390/06/26)
شششش

Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 73

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 172

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 144

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 339

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 331

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 375

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 344

سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ image سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ 1401/08/02

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا توضیحاتی درباره نحوه اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن از کشور ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 209