خدمات سایت


متن کامل خبر

اغفال زنان متقاضی کار در منزل

آرشیو
کار در منزل، ترفندی بود که زنی زیرک با استفاده از آن، 200 زن و دختر را فریب داد و با این شگرد پول‌های کلانی از آنان گرفت.
1390/07/09 06:11:49 ق.ظ

نسخه چاپی

بخشش عروس ۱۸ ساله ای که داماد ۳۰ ساله را کشت/جیغ زنانه مدرکی علیه یک متهم به قتل/اغفال زنان متقاضی کار در منزل

داخلی - مروری بر حوادث ایران در شنبه 9 مهر 1390

ماجرای کلاهبرداری 400میلیون تومانی از موسسه مالی و اعتباری با اسناد جعلی در مشهد

روزنامه خراسان نوشت: کلاهبردار حرفه ای که با جعل اسناد از یک موسسه مالی و اعتباری در مشهد بیش از 400میلیون تومان تسهیلات گرفته و از چند نفر دیگر نیز مبالغ میلیونی گرفته بود متواری شد که هم اکنون تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار دارد.

ماجرای جعل اسناد و کلاهبرداری های این متهم از آن جا لو رفت که اوایل آذرماه سال گذشته مرد میانسالی به بهانه خرید منزل ویلایی گران قیمت در بولوار شهید صیادشیرازی با فروشنده ملک که یک زن بود وارد مذاکره شد و به فروشنده گفت: من ملک شما را پسندیده ام و از نظر قیمت آن نیز مشکلی وجود ندارد ولی من باید یک وام چند میلیونی از یک موسسه مالی و اعتباری بگیرم بنابراین شما سند ملک را 4روز در اختیار من قرار دهید تا اگر موسسه آن را برای پرداخت تسهیلات قبول کرد منزل شما را خریداری کنم.

این مرد سپس برای جلب اعتماد فروشنده به وی گفت: حاضر است در دفاتر ثبت اسناد نیز تعهد کتبی بدهد که بعد از 4روز سند را به وی برمی گرداند!

فروشنده ملک نیز که او را سوار بر یک خودرو گران قیمت دیده بود با گرفتن تعهد، سند منزل را در اختیار وی قرار داد اما پس از گذشت مهلت یاد شده، مرد خریدار ناپدید شد و حتی به تلفن هایش نیز پاسخ نداد.

فروشنده که دیگر ناامید شده بود با تسلیم شکوائیه ای به اتهام خیانت در امانت از این مرد که «علی. پ» نام داشت شکایت کرد. درحالی که پرونده وی در شعبه 629 تحت رسیدگی قرار داشت فروشنده ملک متوجه شد که مرد مذکور با جعل اسناد وی از یک موسسه مالی و اعتباری در مشهد بیش از 400میلیون تومان وام گرفته و متواری شده است.

بدین ترتیب ماجرای کلاهبرداری این مرد وارد مرحله جدیدی شد و به دستور معاون قضایی دادستان، این پرونده در شعبه 607 مجتمع قضایی شهید کامیاب و زیرنظر قاضی مسعود معینی تحت رسیدگی قرار گرفت.

بررسی های مقام قضایی در این باره مشخص کرد که «علی. پ» با چسباندن عکس یک زن ناشناس دیگر روی کپی شناسنامه فروشنده ملک و با مراجعه به یک دفتر ثبت اسناد، زن ناشناس را به جای فروشنده ملک معرفی و سند وکالتی را به نام خود تنظیم کرده است و سپس این اسناد را به موسسه مالی و اعتباری ارائه کرده و بدین ترتیب موفق به دریافت وام چند صد میلیون تومانی شده است.

به دستور قاضی پرونده مدیر دفتر ثبت اسناد به دادگاه دعوت شد اما وی گفت: در تاریخ 89.9.8 علی. پ به همراه 2 جلد سند ملکی منزل فردی به نام «م.الف» مراجعه و خواستار تنظیم سند وکالت به نام خود شد که پس از تایید اصالت سند و مدارک شناسایی، آنها 2 معرف را نیز به دفتر معرفی کردند که پس از طی مراحل قانونی سند وکالتی به نام وی تنظیم شد.

این گزارش حاکی است: به دستور قاضی معینی پیگیری پرونده متهم به جعل و کلاهبرداری به کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی سپرده شد و تلاش کارآگاهان با تنها سرنخ موجود (شماره خودرو سانتافه) ادامه یافت و با استعلام از راهنمایی و رانندگی، این خودرو توقیف شد اما مالک خودرو که یک زن بود به کارآگاهان گفت: من یک سال قبل با متهم مذکور آشنا شدم که او گفت می خواهد ملکی را در بولوار وکیل آباد بخرد به همین منظور مبلغ 2میلیون تومان نیز از من گرفت و با خودروی من برای بازدید منزل به بولوار شهید صیاد شیرازی رفتیم.

او گفت: می خواهد وام چند صد میلیونی بگیرد و پول ملک را پرداخت کند اما پس از یک ماه که من در شهرستان بودم مطلع شدم وی کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

این زن همچنین با بیان این که او از اعتماد من سوء استفاده کرده است افزود: این مرد چندبار سوار خودروی من شده و از من نیز کلاهبرداری کرده است.

بنابر گزارش خراسان، بررسی های شبانه روزی مقام قضایی روی این پرونده نشان داد که این مرد از کلاهبرداران حرفه ای است که مبالغ میلیونی دیگری نیز از افراد کلاهبرداری کرده و متواری شده است.شایان ذکر است: تلاش کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خراسان رضوی برای دستگیری متهم فراری با توجه به دستورات ویژه ای که از سوی قاضی شعبه 607 مجتمع قضایی شهید کامیاب صادر شده است ادامه دارد.

مرگ یک نفر و مسمومیت 5 تن پس از عملیات لوله بازکنی با اسید

روزنامه خراسان نوشت: دکتر محمدرضا مهری، رئیس اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این رابطه گفت: در ساعت 16:50 روز پنج شنبه 7مهرماه موضوع مسمومیت شدید 6 نفر هنگام باز کردن راه لوله فاضلاب دستشویی یک مغازه زعفران فروشی از طریق شهروندان به مرکز 115 اعلام شد که متعاقب آن اکیپی از امدادگران به همراه دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در ابتدای خیابان خسروی(چهارطبقه) اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران اورژانس با حضور در محل دریافتند که چند نفر به منظور باز کردن مسیر دستشویی مغازه که مسدود شده بود به وسیله اسید تلاش می کردند که در همین هنگام بر اثر متصاعد شدن بخار حاصله از اسید 6 نفر دچار مشکلات تنفسی شدید شده بودند که عوامل اورژانس در اولین فرصت ممکن نسبت به احیاء قلبی ریوی یکی از مسمومین که حالش وخیم بود، اقدام کردند و سپس وی را برای مداوا به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال و تحویل اورژانس این بیمارستان دادند.

دکتر مهری افزود: در مورد 5 مسموم دیگر حادثه نیز اقدامات اکسیژن درمانی انجام شد و این مسمومان نیز به وسیله دو دستگاه آمبولانس اورژانس برای مداوا به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال داده شدند. ادامه این گزارش حاکی است طبق اطلاعات دریافتی یکی از مسمومان حادثه که حال وی وخیم اعلام شده بود، پس از آن که اقدامات درمانی در مورد وی موثر واقع نشد، در بیمارستان جان باخت.

غلامحسین حاجی زاده، مدیر حوزه 3 آتش نشانی در رابطه با این حادثه گفت: در عصر روز پنج شنبه ماجرای مسمومیت با اسید به آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله اکیپی از امدادگران متخصص در امور امداد شیمیایی ایستگاه 2 و یک خودروی حامل آب از ایستگاه یک به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: مسیر چاه دستشویی یک مغازه فروش زعفران که در طبقه زیرزمین بوده است، مسدود شده و به همین منظور از یک شرکت لوله بازکنی خواسته شده بود، تا مسیر مسدود شده را باز کند و شرکت لوله بازکنی «الف» نیز اظهار داشته بود که به طور ضمانتی مسیر را باز می کند. به همین منظور کارگران شرکت مذکور در محل حضور یافتند و 3 گالن 20لیتری اسید سولفوریک قوی را درون مسیر مسدود شده ریختند و بعد به افراد حاضر در مغازه گفته بودند که تا چند ساعت از توالت استفاده نکنند و داخل زیرزمین هم نروند چرا که گاز حاصله از اسید ممکن است افراد را دچار مسمومیت کند.

حاجی زاده افزود: پس از گذشت یک ساعت بوی اسید به طور وسیع در فضا متصاعد شده و در همین هنگام یکی از کارکنان فروشگاه به زیرزمین و توالت مراجعه کرده است پس از دقایقی هنگامی که سایر کارکنان از بابت تاخیر طولانی او نگران شده بودند، فرد دیگری به منظور پی گیری وضعیت نفر اول به داخل زیرزمین می رود که در می یابد همکارش دچار گازگرفتگی شده و روی زمین افتاده است. متاسفانه وی نیز همان جا دچار گازگرفتگی شده است، در همین زمان نفر سوم هم برای آگاهی از وضعیت دو نفر دیگر وارد زیرزمین می شود که او نیز بر اثر گاز حاصله از اسید دچار گازگرفتگی می شود.

وی افزود: شدت گاز متصاعد شده به حدی بوده است که 3 نفر دیگر نیز در طبقه بالای زیرزمین دچار گازگرفتگی شدند.

مدیر حوزه 3 آتش نشانی مشهد اضافه کرد: به محض وقوع حادثه مراتب به اورژانس و سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و تیم مواد شیمیایی سازمان آتش نشانی و یک خودروی حمل آب از ایستگاه یک به محل اعزام شدند و مشاهده کردند که 3 نفر از پرسنل فروشگاه نیز در طبقه بالا دچار مسمومیت و سرگیجه شدند که همه مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و امدادگران آتش نشانی نیز با یک دستگاه دمنده قوی اقدام به دمیدن هوا در محل کردند و در حالی که لباس های ویژه پوشیده بودند محل چاه توالت را با استفاده از خودروی حمل آب شست و شو دادند تا اسید موجود به داخل چاه روانه شود.

وی افزود: امدادگران پس از شست و شوی محیط و تهویه محل، عملیات خود را پایان دادند.

حاجی زاده گفت: متاسفانه در این حادثه 6 نفر دچار مسمومیت شدند که نفر اولی که دچار مسمومیت شدید شده بود و حدود 42 سال سن داشت در بیمارستان جان باخت. وی گفت: وقتی اسید با فاضلاب دستشویی مخلوط می شود، همه نوع گاز از جمله گاز متان و هیدروژن تولید می شود که بسیار سمی و خطرناک است.

حاجی زاده به شهروندان توصیه کرد: در موقع انسداد لوله ها حتما از مواد لوله بازکنی موجود در بازار استفاده کنند و از اسید دارای غلظت بالا هرگز استفاده نکنند که برای سلامتی انسان خطرناک است.

وی اضافه کرد: حتی می توان از راه های دیگر جز ریختن اسید مانند فنر زدن، تیرک یا اسید کم غلظت که در داروخانه ها موجود است، استفاده کرد و پس از استفاده نیز حتما کولر و پنکه و هواکش ها را به کار انداخت و محل ریختن اسید را با ریختن آب به طور کامل شست.

بخشش عروس 18 ساله ای که داماد 30 ساله را کشت

روزنامه خراسان نوشت: عروس 18 ساله ای که با کارد همسر 30 ساله خود را به قتل رسانده بود، با رضایت پدر مقتول از طناب دار رهایی یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، دختر 18 ساله ای که به اجبار پدر و مادرش با یک مرد 30 ساله ازدواج کرده و در یک درگیری خونین همسرش را به قتل رسانده بود با بخشش اولیاء دم از اعدام نجات یافت.

سحر متهم است در هجدهم آذر سال 86 درپی اختلافات خانوادگی همسرش را به قتل رسانده است. دختر جوان در باره انگیزه کشتن همسرش گفت: 3 ماه قبل با اجبار پدر و مادرم به عقد داریوش درآمدم. قبل از عروسی هم متوجه اخلاق و رفتارهای عجیب شوهرم شده بودم. چرا که چندبار به دلایل واهی به شدت مرا کتک زد.

همان موقع خواستم از او طلاق بگیرم اما مادرم گفت: بعد از ازدواج همه چیز درست می‌شود. در حالی که 3 ماه از عروسی گذشته بود متوجه شدم داریوش به بهانه‌های مختلف با من قهر می‌کند و حرف نمی‌زند. شب حادثه هم مثل همیشه موضوعی را بهانه کرد و جنجال راه انداخت.

برای این که غائله تمام شود سرگرم بافتن قالی شدم اما ناگهان او به آشپزخانه رفت و کاردی برداشت. فکر کردم می‌خواهد مرا بزند که با عجله من هم کاردی برداشتم اما داریوش با چاقو قالی بالای دار را پاره کرد که خیلی عصبانی شدم. بعد هم با کارد ضربه‌ای به بدنش زدم و او خون‌آلود روی زمین افتاد.

همان موقع از ترس همسایه‌ها را خبر کردم و دقایقی بعد هم پلیس از راه رسید و دستگیر شدم. با اعترافات سحر قضات شعبه 71 دادگاه کیفری سحر را به قصاص محکوم کردند.

در حالی که عروس جوان در یک قدمی اعدام قرار داشت با تلاش واحد صلح و دادسرای جنایی و گذشت پدر مقتول از اعدام نجات یافت.

کشف جسد حلق آویز یک معتاد

روزنامه خراسان نوشت: مرد معتادی در مشهد خود را حلق آویز کرد.

این حادثه روز چهارشنبه گذشته هنگامی رخ داد که مرد معتاد برای تامین هزینه اعتیادش با مادر خود به مشاجره پرداخت مادر این مرد نیز وقتی رفتارهای خطرناک فرزندش را دید از منزل بیرون رفت اما وقتی ساعتی بعد به منزل بازگشت با جسد حلق آویز فرزند 42ساله اش مواجه شد که با شیلنگ آب خود را در منزل مسکونی اش واقع در حوزه استحفاظی کلانتری طبرسی حلق آویز کرده بود. او با کمک اهالی بلافاصله این فرد را به بیمارستان سجاد گلشهر بردند اما او جان خود را از دست داده بود. بررسی های قاضی شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) درباره این ماجرا همچنان ادامه دارد.

جیغ زنانه مدرکی علیه یک متهم به قتل

روزنامه شرق نوشت: پرونده مردی که متهم است همسرش را به آتش کشیده و به قتل رسانده، در حالی به دادگاه کیفری ارجاع شد که انگیزه این مرد از ارتکاب جنایت هنوز مشخص نیست و او خودش را بی‌گناه معرفی کرده است.

این پرونده روز 17 آذر سال 87 گشوده شد. در این روز مردی که از جاده‌ای روستایی در استان فارس عبور می‌کرد، ناگهان چشمش به شی‌ مشکوکی افتاد که در حاشیه خاکی جاده رها شده بود. مرد رهگذر وقتی نزدیک‌تر رفت، مشاهده کرد آن شی‌ در واقع جنازه یک انسان است که به طور کامل سوخته و از بین رفته است.

دقایقی بعد با گزارش این مرد گروهی از ماموران پلیس و متخصصان بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند و تجسس‌ها را آغاز کردند. آنها در همان نگاه اول به این نتیجه رسیدند که تشخیص هویت قربانی به این سادگی امکان‌پذیر نیست، چراکه جنازه زن جوان کاملا سوخته و چهره‌اش به هیچ‌وجه معلوم نبود. دور تا دور جسد مقداری چوب و خار و خاشاک وجود داشت که نشان می‌داد قاتل یا قاتلان با استفاده از آنها این آتش را برافروخته‌اند. پیدا شدن رد لاستیک‌های یک اتومبیل نیز گویای آن بود که زن جوان در محل دیگری به قتل رسیده یا نیمه‌جان شده و سپس به حاشیه جاده روستایی و خلوت انتقال یافته است.

کارآگاهان بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی سعی کردند هویت مقتول را فاش کنند. مردی که جسد را یافته بود، هیچ اطلاعی نداشت به همین دلیل افسران جنایی تحقیقات‌شان را با بررسی فهرست زنانی که طی چند روز اخیر مفقود شده بودند، پی گرفتند. آنها به این احتمال رسیدند که مقتول زنی به نام ساراست که والدینش با مراجعه به پلیس ‌آگاهی گم شدن او را اعلام و درخواست کمک کرده بودند.

سارا زنی متاهل بود که بنا بر ادعای شوهرش، خانه را ترک کرده و مفقود شده بود. پدر این زن وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: «دیروز دامادم با من تماس گرفت و گفت سارا خانه را ترک کرده است. مهرداد به من گفت وقتی خانه نبوده، سارا نامه‌ای نوشته و گفته به خانه دایی‌اش می‌رود اما دخترم هرگز به آنجا نرفته بود. اول فکر کردم شاید اتفاق کوچکی رخ داده و سارا به زودی به مقصد می‌رسد، ولی وقتی دیدم انتظار بی‌فایده است تصمیم گرفتم پلیس را باخبر کنم.»

این مرد در ادامه انگشت اتهام را به سوی دامادش گرفت و گفت: «رفتار مهرداد خیلی مشکوک است؛ ضمن اینکه او و دخترم با هم اختلافاتی داشتند و بعید نمی‌دانم او بلایی سر سارا آورده باشد.»

این مرد بعد از تعریف کردن واقعه به همراه همسرش به سردخانه پزشکی قانونی رفت و پس از رویت جسد مجهول‌الهویه او را شناسایی کرد. به این ترتیب نخستین گره این پرونده باز شد و کارآگاهان برای رازگشایی از قتل سارا، شوهرش را بازداشت کردند. این مرد در بازجویی‌های اولیه خودش را از ماجرا بی‌خبر نشان داد و گفت حتی حدسی هم در این رابطه نمی‌تواند بزند. او در مرحله بعدی گفته‌هایش را تغییر داد و مدعی شد همسرش خودکشی کرده است.

این مرد گفت: «من و سارا اسفند سال 85 با هم ازدواج کردیم و اوایل همه چیز خوب بود اما کم‌کم اختلافاتی بین ما به وجود آمد، البته هیچ وقت این مشکلات حاد نشد.»

او ادامه داد: «روز حادثه سارا بنا بر دلایل نامعلومی خودکشی کرد. من که به شدت ترسیده بودم و نمی‌دانستم باید چه کار کنم، برای رها شدن از شر جسد آن را به کنار جاده بردم و به آتش کشیدم، ولی در قتل نقشی نداشتم و این خود سارا بود که به زندگی‌اش پایان داد.‌»

ادعاهای مهرداد با حرف‌هایی که به والدین همسرش زده بود، همخوانی نداشت و مشخص بود او حقیقتی را پنهان می‌کند؛ به همین سبب تحقیقات ادامه یافت و کارآگاهان فردی را پیدا کردند که زمان حادثه از نزدیکی محل به آتش کشیده‌شدن جسد می‌گذشت.

این فرد سرنخ مهمی را در اختیار کارآگاهان قرار داد و گفت: «وقتی از آنجا رد می‌شدم، صدای داد و فریاد زنی را شنیدم که برای زنده ماندن التماس می‌کرد. من به موضوع اهمیتی ندادم چون فکر می‌کردم یک اختلاف خانوادگی ساده است.»

اظهارات این مرد فاش کرد سارا تا قبل از برافروخته شدن آتش‌زنده بود بنابراین ادعای مهرداد مبنی بر وقوع خودکشی صحت ندارد به این ترتیب برای متهم قرار مجرمیت صادر شد و پس از تایید این قرار از سوی نماینده دادستان پرونده هفته گذشته در اختیار قضات دادگاه کیفری استان فارس قرار گرفت.

بنا بر این گزارش مهرداد به زودی در حالی پای میز محاکمه می‌رود که هنوز انگیزه اصلی‌اش از ارتکاب جنایت، مشخص نیست.

اغفال زنان متقاضی کار در منزل

روزنامه شرق نوشت: کار در منزل، ترفندی بود که زنی زیرک با استفاده از آن، 200 زن و دختر را فریب داد و با این شگرد پول‌های کلانی از آنان گرفت.

افسران پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران اواسط خرداد ماه به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد زنی به بهانه کار در منزل ده‌ها زن و دختر را طعمه خود قرار داده و میلیون‌ها تومان از آنان گرفته است.

این زن از طریق انتشار آگهی در روزنامه‌ها زنان جویای کار را به دام می‌انداخت و در ادامه با این ترفند که آنها باید در کلاس‌های کارآموزی شرکت کنند، مبالغ زیادی از آنها پول می‌گرفت و به آنها وعده می‌داد بعد از مدتی تولیدات آنها را می‌خرد اما بعد از مدتی به این بهانه که کارهایشان کیفیت لازم را ندارد، از خرید تولیدات‌شان امتناع می‌کرد.

یکی از طعمه‌های این زن که برای طرح شکایت به دادسرای ناحیه 14 رفته بود، در این‌باره گفت: از مدت‌ها قبل به دنبال شغل مناسبی بودم اما چون دختری سه‌ساله دارم، نمی‌توانستم بیرون از خانه کار کنم. مدتی قبل یکی از دوستانم پیشنهاد کرد در خانه کار کنم. او گفت در یکی از روزنامه‌ها آگهی‌های زیادی درباره کار در منزل چاپ می‌شود و می‌توانم شغل مورد نظرم را در بین آنها پیدا کنم. به این ترتیب با یکی از این شرکت‌ها که در نزدیکی خانه‌ام بود، تماس گرفتم و با زنی به‌نام شهین آشنا شدم.

او گفت در کار تولید وسایل تزیینی است و کارهایش را به زنان خانه‌دار می‌سپارد تا آنها در منزل کار کنند. او گفت برای شروع به کار باید در کلاس‌های آموزشی شرکت کنم. شهین برای ثبت‌نام در این کلاس که فقط چند ساعت طول کشید، 50هزار تومان از من گرفت و در ادامه 200هزارتومان هم برای تهیه مواد اولیه به او دادم. آن زمان پولی نداشتم و این پول‌ها را از چند نفر از دوستانم قرض گرفتم و گفتم طلب‌شان را تا چند هفته دیگر پس می‌دهم. شهین به من گفته بود هر وقت وسایل تزیینی را درست کردم، سراغش بروم تا آنها را از من بخرد. من هم تا چند هفته مشغول ساختن وسایل تزیینی بودم و بعد از چند هفته وقتی سراغ شهین رفتم، او گفت کارهایم بی‌کیفیت است و او حاضر نیست آنها را از من بخرد. هر چه برای فروش کارهایم اصرار کردم، فایده‌ای نداشت و شهین حاضر نشد پولی به من بدهد. من هم تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

علاوه بر این شاکی، ده‌ها زن دیگر نیز از شهین شکایت کردند و در چنین شرایطی متهم بازداشت شد. تحقیق از این زن نشان داد او قراردادهایش را طوری تنظیم می‌کرد که طعمه‌هایش نتوانند هیچ ادعایی علیه او داشته باشند. با این حال انجام عمل متقلبانه از سوی متهم مشهود بود. از این رو بازجویی‌ها از وی ادامه یافت. این در حالی بود که شمار شاکیان وی به 60 نفر رسید و او از هر کدام از آنها دست‌کم 200هزارتومان گرفته بود.

سرهنگ محمد اشراقی رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر از شهروندانی که از این زن شکایتی دارند، دعوت کرد به پایگاه ششم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7553

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6499

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7283

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8338

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8202

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8856

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8710

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8867

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9227