خدمات سایت


متن کامل خبر

شريفات: ميدوادي رونالدو شد، من مسي استقلال مي‌شوم

آرشیو
بازيكن جديد استقلال گفت: به استقلالي‌ها قول مي‌دهم كه به زودي به ليونل مسي اين تيم تبديل شوم.
1389/06/12 03:40:23 ق.ظ

اسماعيل شريفات كه متولد سال 67 در رامشير است پس از قرارداد 2 ساله با استقلال تهران صحبت هاي زير را با سايت اين باشگاه مطرح كرد:

* براي دريافت رضايت‌نامه از استقلال اهواز به كميته انضباطي رفته بودي، چند ماهي طول كشيد؟

مشكلاتي بر سر دريافت رضايت‌نامه وجود داشت، يك سال از قراردادم باقي مانده بود و مبلغ زيادي طلب داشتم كه پرداخت نمي‌شد، بنابراين مجبورم شدم به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال شكايت كنم و چند ماهي براي صدور راي به انتظار بنشينم.

* و رأي به نفع تو صادر شد؟

بله، رأي به نفع من صادر و بازيكن آزاد شدم، طلبم را نيز براي صدور رضايت‌نامه بخشيدم.

*هفت هفته از ليگ را از دست دادي، قبل از استقلال پيشنهاد ديگري داشتي؟

در فصل نقل و انتقالات تيم‌هاي زيادي خواهان من بودند. دوست ندارم اسم ببرم كه بگويند بازارگرمي شده است. پيش از قرارداد با استقلال نيز يك تيم شهرستاني تماس‌هاي زيادي را داشت كه پاسخ منفي دادم و از مبالغي كه پيشنهاد داده بودند گذشتم.

*چه شد استقلال را انتخاب كردي؟

قرارداد با استقلال دليل مي‌خواهد؟ استقلال پرافتخارترين، بهترين و محبوب‌ترين تيم ايران است و هر بازيكني دوست دارد پيراهن اين تيم را بپوشد.

*ميلاد ميداودي چقدر در اين انتقال نقش داشت؟

ميلاد از دوستان نزديك من است. با او مشورت كردم و گفت براي استقلالي شدن معطل نكن. اينجا فرصت بسيار زيادي براي پيشرفت خواهي داشت و بازي كردن در استقلال افتخار بزرگي است.

* فكر مي كني بتواني مثل او در استقلال جا بيفتي؟

ميداودي ستاره بزرگي است. از نظراتي او را الگوي خود انتخاب كرده‌ام و قطعا از تجربياتش استفاده مي‌كنم. مطمئن باشيد با انگيزه زيادي در تمرينات استقلال شركت مي‌كنم تا براي بازي كردن رضايت مربيان را جلب كنم. اگر كوچك‌ترين فرصتي برايم به وجود بيايد آن را از دست نمي‌دهم. اين قول من به شما و همه استقلالي‌هاست. يادم مي‌آيد وقتي ميداودي با استقلال قرارداد بست مصاحبه‌اي را از او نوشتيد در سايت استقلال نوشتيد كه فرداي آن روز مطبوعات چاپ كردند، نوشته بوديد كريستيانو رونالدو استقلال مي‌شوم. مي‌خواستم از زبان من هم بنويسيد ميداودي به وعده‌اش عمل كرد و رونالدوي استقلال شد، حالا من هم مي‌خواهم ليونل مسي شوم. اجازه دهيد چند هفته ديگر وقتي اجازه حضوردر تمرينات استقلال را پيدا كردم آنوقت به حرفم خواهيد رسيد و خودتان مي‌نويسيد شريفات "ليونل مسي " استقلال.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1158

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 755

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2516

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2875

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2962

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3109

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3010

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4042