خدمات سایت


متن کامل خبر

قتل مردی که با زن و نامزد دو مرد دیگر رابطه داشت

آرشیو
دو مرد که به طور اتفاقی برای کشتن یک نفر با هم همدست شده بودند، در جلسه محاکمه اتهامات‌شان را قبول کردند.
1390/10/22 04:02:21 ق.ظ

این پرونده از آذر سال 85 با کشف جنازه مردی جوان در اطراف شهرستان لار استان فارس به جریان افتاد. کارآگاهان وقتی از وجود این جنازه مطلع شدند به محل جرم رفتند و به بررسی شواهد و سرنخ‌ها پرداختند. با توجه به جراحت‌هایی که روی سر مقتول وجود داشت، مشخص شد این مرد به نام یحیی بر اثر اصابت ضربات جسمی سخت به سرش جان باخته است. از سویی رد یک موتوسیکلت نیز در صحنه جرم وجود داشت. کارآگاهان با توجه به آثار و علایم موجود به این نتیجه رسیدند که یحیی توسط فرد یا افرادی آشنا با اختیار خودش به آنجا کشیده شده و سپس قاتل یا قاتلان در یک لحظه وی را غافلگیر کرده و بدون اینکه به او فرصت دفاع بدهند، این جوان را از پا درآورده‌اند.

افسران جنایی که پی برده بودند این جنایت نه با انگیزه سرقت، بلکه به دلایل شخصی و خصومت به وقوع پیوسته است به تحقیق درباره زندگی خصوصی این مرد پرداختند و با به دست آوردن سرنخ‌هایی به مردی به نام جواد مظنون شدند و او را بازداشت کردند.

جواد که در ابتدا ادعای بی‌گناهی می‌کرد،وقتی تحت بازجویی‌های فنی- پلیسی قرار گرفت به قتل اقرار و همدستش را به نام ناصر معرفی کرد. او درباره انگیزه‌اش از قتل گفت: «چندی قبل یکی از دوستانم به من گفت فهمیده یحیی با زنش رابطه دارد و به همین دلیل می‌خواهد از این مرد انتقام بگیرد. او از من خواست کمکش کنم و گفت اگر حاضر شوم یحیی را بکشم، پول خوبی خواهد داد. من که به شدت مشکل مالی داشتم و از طرفی می‌دانستم یحیی کاری غیراخلاقی انجام داده است، قبول کردم به دوستم کمک کنم.»

متهم در ادامه گفت: «من در فکر این بودم نقشه‌ای برای قتل بکشم که باخبر شدم مرد دیگری به اسم ناصر هم می‌خواهد همان کاری را انجام بدهد که در تدارکش بودم. من از قبل ناصر را می‌شناختم و وقتی از نیت او باخبر شدم با هم صحبت کردیم تا به صورت مشترک این کار را انجام بدهیم. بعد از طراحی یک نقشه من به بهانه تفریح و گشت و‌گذار سراغ یحیی رفتم و او را سوار موتورم کردم و به منطقه‌ای بردم که از قبل تعیین کرده بودیم. ناصر هم خودش را به آنجا رساند و بعد در یک فرصت مناسب به او حمله کرد و وی را به قتل رساند و سپس فرار کردیم.»

ماموران بعد از شنیدن این اعترافات ناصر را هم بازداشت کردند. این مرد وقتی فهمید همدستش حقیقت را بیان کرده است، چاره‌ای جز اعتراف پیدا نکرد، وی گفت: «من فهمیده بودم یحیی با نامزدم رابطه دارد به همین دلیل تصمیم گرفتم او را بکشم و در حین برنامه‌ریزی برای قتل فهمیدم جواد هم همین نقشه را دارد برای همین با هم همکاری کردیم.»

دو متهم به قتل در ادامه به بازسازی صحنه جرم پرداختند و پس از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست آنها به دادگاه کیفری استان فارس معرفی شدند. این دو چند روز قبل در شعبه 5 دادگاه کیفری استان فارس محاکمه شدند. در جلسه دادگاه نماینده دادستان برای متهمان به خاطر معاونت و مباشرت در قتل درخواست مجازات کرد و اولیای دم مقتول نیز خواستار صدور حکم قصاص شدند. پس از آن دو متهم در جایگاه قرار گرفتند و همان مطالبی را که در بازجویی‌ها گفته بودند، تکرار کردند. بنا بر این گزارش در حال حاضر هیات قضات برای صدور رای این پرونده وارد شور شده‌اند.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7544

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6490

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7275

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8330

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8197

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8848

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8705

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8857

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9214