خدمات سایت


متن کامل خبر

«میهن» بهترین سریال گلدن گلوب شد / یک جایزه برای کیت وینسلت

آرشیو
سریال «میهن» جایزه بهترین سریال درام را از شصت و نهمین دوره جوایز سالانه گلدن گلوب دریافت کرد.
1390/10/26 01:11:23 ق.ظ

مراسم این دوره جوایز گلدن گلوب یکشنبه شب (دوشنبه صبح به وقت ایران) در هتل بورلی هیلز برگزار شد.

برنده بزرگ جوایز گلدن گلوب در بخش تلویزیون سریال «میهن» بود که در دو رشته بهترین سریال درام و بهترین بازیگر زن سریال درام جایزه گرفت.

این سریال داستان افسر نیروی دریایی آمریکا در جنگ عراق است که پس از هشت سال مفقودالاثر بودن به آمریکا برمی‌گردد. همه با او مثل یک قهرمان جنگی برخورد می‌کنند، اما به نظر می‌رسد او نقشه‌های تروریستی در سر دارد. این سریال در رشته بهترین بازیگر مرد نیز نامزد جایزه گلدن گلوب بود.

سریال‌های «داستان وحشت آمریکایی»، «رئیس»، «روشن بین» و «بازی تاج و تخت» نیز که همگی از سریال‌های جدید سال بودند، هر کدام یک جایزه به خانه بردند.

کیت وینسلت که با بازی در سریال کوتاه «میلدرد پیرس» برنده جایزه امی (اسکار تلویزیونی) شده بود، جایزه بهترین بازیگر زن سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی را از آن خود کرد. این سریال کوتاه را تاد هاینس (کارگردان «من آنجا نیستم» و «دور از بهشت») کارگردانی کرده و داستان زنی به نام میلدرد پیرس است که در دوران رکود اقتصادی آمریکا به موفقیت در کسب و کار می‌رسد.

این در حالی بود که جایزه بهترین سریال کوتاه به «دانتن ابی» رسید. این سریال بریتانیایی و محبوب ماجرای زندگی چند خانواده از طبقه اشراف و خدمتکاران آنها در دوران جنگ جهانی اول است. فیلمنامه این سریال نوشته جولین فلوز است که برای نوشتن «گاسفورد پارک» برنده اسکار شده است.

سریال «خانواده مدرن» هم که سال 2010 جایزه گلدن گلوب بهترین سریال کمدی را گرفته بود، امسال نیز بار دیگر این جایزه را به خانه برد.

ریکی جرویز بازیگر، نویسنده و کارگردان برای سومین سال مجری مراسم گلدن گلوب بود که از شبکه ان‌بی‌سی روی آنتن رفت. مورگان فریمن بازیگر 74 ساله آمریکایی در این دوره جوایز گلدن گلوب جایزه سسیل بی. دمیل را دریافت کرد.

جوایز گلدن گلوب را انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA) اعطاء می‌کند. این جوایز پس از جوایز امی مهمترین جایزه تلویزیونی در آمریکاست.

فهرست برنده‌های این دوره جوایز گلدن گلوب در بخش فیلم‌های سینمایی به شرح زیر است:

بهترین سریال درام: «سرزمین مادری»

دیگر نامزدها: «داستان وحشت آمریکایی» / «امپراتوری پیاده‌رو تخته‌کوب» / «رئیس» / «بازی تاج و تخت»

بهترین سریال موزیکال یا کمدی: «خانواده مدرن»

دیگر نامزدها: «روشن‌بین» / «قسمت‌ها» / «گِلی» / «دختر جدید»

بهترین سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: «دانتن ابی»

دیگر نامزدها: «سینما واریته» / «ساعت» / «میلدرد پیرس» / «بزرگتر از آنکه سقوط کند»

بهترین بازیگر مرد سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: ادریس البا برای «لوتر»

دیگر نامزدها: هیو بون ویل برای «دانتن ابی» / ویلیام هرت برای «بزرگتر از آنکه سقوط کند» / بیل نایی برای «صفحه هشت» / دامنیک وست برای «ساعت»

بهترین بازیگر زن سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: کیت وینسلت برای «میلدرد پیرس»

دیگر نامزدها: رومولا گارای برای «ساعت» / دایان لین برای «سینما واریته» / الیزابت مک‌گاورن برای «دانتن ابی» / امیلی واتسن برای «Appropriate Adult»

بهترین بازیگر مرد سریال موزیکال یا کمدی: مت لِب‌لانک برای «قسمت‌ها»

دیگر نامزدها: الک بالدوین برای «30 راک» / دیوید دوکاونی برای «Californication» / جانی گاله‌کی برای «نظریه انفجار بزرگ» / توماس جین برای «Hung»

بهترین بازیگر زن سریال موزیکال یا کمدی: لورا درن برای «روشن‌بین»

دیگر نامزدها: زویی دشانل برای «دختر جدید» / تینا فی برای «30 راک» / لورا لینی برای «سی بزرگ» / ایمی پولر برای «پارک‌ها و تفریح‌ها»

بهترین بازیگر مرد سریال درام: کلسی گرامر برای «رئیس»

دیگر نامزدها: استیو بوشمی برای «امپراتوری پیاده‌رو تخته‌کوب» / برایان کرانستن برای «بدبیاری» / جرمی آیرونز برای «خاندان بورجا» / دمین لوئیس برای «میهن»

بهترین بازیگر زن سریال درام: کلر دینز برای «میهن»

دیگر نامزدها: میریل انوس برای «قتل» / جولیانا مارگولیس برای «همسر خوب» / مادلین استو برای «انتقام» / کالی ترون برای «خشونت لازم»

بهترین بازیگر مرد مکمل سریال، سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: پیتر دینک‌لِج برای «بازی تاج و تخت»

دیگر نامزدها: پل جیاماتی برای «بزرگتر از آنکه سقوط کند» / گای پیرس برای «میلدرد پیرس» / تیم رابینز برای «سینما واریته» / اریک استوناستریت برای «خانواده مدرن»

بهترین بازیگر زن مکمل سریال، سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: جسیکا لنگ برای «داستان وحشت آمریکایی»

دیگر نامزدها: کلی مکدانلد برای «امپراتوری پیاده‌رو تخته‌کوب» / مگی اسمیت برای «دانتن ابی» / سوفیا ورگارا برای «خانواده مدرن» / ایون ریچل وود برای «میلدرد پیرس»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 69

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 168

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 140

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 335

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 325

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 369

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 336

سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ image سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ 1401/08/02

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا توضیحاتی درباره نحوه اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن از کشور ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 207