خدمات سایت


متن کامل خبر

رکورد‌شکني هاي ليگ يازدهم

آرشیو
تيم تراکتورسازي تبريز از هفته سيزدهم به بعد در ليگ برتر رنگ شکست را نديده است. تراکتور آخرين بار 8هفته قبل در اهواز با نتيجه 2-1 مغلوب فولاد خوزستان شده است.
1390/11/03 05:41:43 ق.ظ

8بازي بي‌شکست تراکتورسازي البته بهترين رکورد ليگ يازدهم نيست، چراکه پيش از اين تيم‌هاي نفت تهران، سپاهان اصفهان و حتي راه‌آهن با تکيه بر تساوي‌هاي متوالي‌اش در نيم‌فصل اول به اعدادي بهتر از اين هم دست پيدا کرده‌اند. اما هشت هفته شکست‌ناپذيري تبريزي‌ها حد نصابي است که هنوز شکسته نشده و در هفته‌هاي بعد مي‌تواند به بهترين رکورد ليگ يازدهم تبديل شود.

تراکتورسازي در 4هفته آينده به ترتيب با شهرداري، استقلال، نفت تهران و نفت آبادان مصاف مي‌دهد و ادامه روند شکست‌ناپذيري در اين 4بازي بهترين رکورد ليگ يازدهم را به نام اين تيم ثبت خواهد کرد. صباي قم هم 6بازي متوالي است که در ليگ برتر شکست نخورده. درست از باخت خانگي مقابل داماش در هفته پانزدهم.

مس سرچشمه آخرين بار در هفته پانزدهم و در داربي کرمان گلزني کرده بود. بعد از گل دوم سرچشمه‌اي‌ها در آن بازي که در دقيقه55 به ثمر رسيد اين تيم 5هفته متوالي راهي به دروازه رقبا پيدا نکرد. اما اين طلسم بالاخره در هفته گذشته شکسته شد و گل زودهنگام مجيد باجلان به پرسپوليس بعد از 487دقيقه اين تيم را به گل رساند.

از آن طرف ملوان انزلي که از هفته شانزدهم به بعد گل نخورده بعد از تساوي بدون گل با شاهين رکورد خود را به 451دقيقه رسانده است. ملوان اين هفته در اصفهان با ذوب‌آهن روبه‌رو مي‌شود و کار سختي براي حفظ اين رکورد خواهد داشت. جالب اين‌که بازي رفت دو تيم در انزلي 3-3 مساوي شده و اين بيشترين تعداد گل خورده ملوان در يک مسابقه است.

آخرين پيروزي مس سرچشمه به هفته پانزدهم و برد 2-0 در داربي کرمان برمي‌گردد اما براي رسيدن به آخرين برد شاهين بيش از اين‌ها بايد عقب برويم.

روز 27 آبان‌ماه در هفته سيزدهم ليگ، شاهين در بوشهر موفق شد مس کرمان را با يک گل مغلوب کند و بعد از آن ديگر کسب 3امتياز در ليگ براي اين تيم به رويا تبديل شده است. اگرچه بوشهري‌ها در همين فاصله مس و داماش را در جام حذفي شکست داده و به فينال رسيده‌اند اما طلسم پيروز نشدن‌شان در ليگ همچنان پابرجاست.

شاهين بعد از 8بازي بدون برد اين هفته در قم به مصاف صبا مي‌رود و در هفته بعد از آن ميزبان مس سرچشمه خواهد بود.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1172

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 768

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2540

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2896

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2989

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3143

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3028

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4055