خدمات سایت


متن کامل خبر

يوونتوس 3 - آ اس رم صفر / صعود مقتدرانه يوونتوس با شکست رم

آرشیو
يوونتوس با سه گل جاکريني و دل پيرو در نيمه نخست و گل به خودي رمي ها در 45 دقيقه دوم برابر جالوروسي به پيروزي رسيد و به مرحله بعد صعود کنند.
1390/11/05 01:41:47 ق.ظ

نیمه اول با ترکیب متفاوت یوونتوس نسبت به دیدارهای قبلی اغاز شد و حضور دل پیرو در کنار بوریلو در خط حمله از نکات جالب توجه این نیمه بود و حضور الکس به عنوان کاپیتان یووه باعث شور و اشتیاق زیادی در میان حاضرین در ورزشگاه شده بود.

به گزارس سايت هوادارن يوونتوس در ايران ، زمان زیادی از اغاز بازی نگذشته بود که انتقال سریع توپ از خط دفاعی به خط حمله باعث شد امانوئله جاکرینی بازیکن اماده ی بانوی پیر با فرار دیدنی خود موفق شود اولین گل یوونتوس را به زیبایی به ثمر برساند.

یوونتوس که خیلی زود به گل رسیده بود توانست با کنترل میدان نبض بازی را در اختیار بگیرد و فاصله ی ایده ال میان بازیکنان دفاعی و خط هافبک یووه باعث شده بود بازیکنان یووه نمایش زیبایی را از خود بر جای گذارند.

بازی به دقیقه ی 30 رسیده بود و باز هم الکس دل پیرو ستاره ی تمام نشدنی بانوی پیر با حرکت دیدنی و ضربه ی فوق العاده ی خود برای دومین بار دروازه ی استکلنبرگ را باز کند و شادی را باز هم به میان نیفوسی های تورین بیاورد.

رمی ها که بازی را از دست رفته می دیدند بعد از دریافت دو گل با نفرات بیشتری بر روی دروازه ی یوونتوس حمله می کردند اما نمایش عالی و بدون نقص خط دفاعی یووه باعث شد تا ستارگان رم نتوانند کاری از پیش ببرند و در نهایت بازی در نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود یووه به پایان رسید.

لوئیر انریکه سرمربی رم در نیمه ی دوم تغییراتی را در تاکتیک تیمی خود به عمل اورد و رم با 4 مهاجم به سمت دروازه ی یوونتوس حمله می کرد که همیت موضوع سبب شده بود نفرات بیشتری در زمین یووه دیده شود.

هر چه از زمان بازی می گذشت تسلط یوونتوس بر بازی بیشتر می شد و حرکت ناجوانمردانه ی لاملا بازیکن رم داور دیدار را مجاب کرد تا وی را از زمین بازی اخراج کند و شرایط برای رمی ها سخت تر از قبل شد.

کونته که از نتیجه ی بازی رضایت داشت تغییراتی را در خط حمله ی خود داد و دو بازیکن خود به نام های بوریلو و دل پیرو را از زمین بازی خارج کرد و به جای انها متری - کوالیارلا را به زمین بازی اورد.

با این تغییرات یوونتوس نفس تازه ای در خط حمله پیدا کرد و دوندگی بازیکنان میانی بانوی پیر موقعیت های زیادی را در ادامه نصیب یوونتوس کرد که در دقیقه ی 90 حرکت دیدنی کوالیارلا باعث شد تا مدافع حریف دروازه ی خود را برای سومین بار باز کند و رم با توتی در ورزشگاه بزرگ بانوی پیر تحقیر شود.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1172

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 768

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2542

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2896

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2991

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3146

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3030

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4055

تصویری از فرهاد مجیدی در روز تلخ وداع با پدر image تصویری از فرهاد مجیدی در روز تلخ وداع با پدر 1397/04/30

بازیکن سابق استقلال در سوگ پدر نشسته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3574

رکوردی که با دیدار ایران- مراکش شکسته شد  image رکوردی که با دیدار ایران- مراکش شکسته شد 1397/03/27

ورزش سه نوشت:جدال با مراکش نه تنها یک برد شیرین و سه امتیاز ارزشمند برای ایران به ارمغان داشت بلکه بسیاری از رکوردهای ملی را نیز تغییر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3690