خدمات سایت

تبلیغات

 

 

بازدیدکننده گرامی :

 

درصورت تمایل به درج سفارشی اخبار شرکت یا برند مورد نظر خود، بر روی تکمه " تماس جهت تبلیغات و عضویت فروشنده " در صفحه تماس با ما کلیک فرموده و اطلاعات لازم را دریافت نمائید .

 

 

در صورت تمایل به درج آگهی رایگان و یا هزینه دار کالاهای نو و دست دوم و نیز معرفی خدمات خود به این پیوند مراجعه فرمائید .

 

 

چنانچه شما فروشنده ، تولید کننده یا وارد کننده کالاهایی هستید ، میتوانید از پنل فروش رقابتی میهن مارکت استفاده نمائید . برای این منظور در بخش پرتال قیمت گذاری رقابتی فروشندگان کالاهای نو  ثبت نام فرمائید. توجه بفرمائيد كه تعرفه و شرایط پرداخت حق عضويت در اين سرویس با توجه به صنف فعاليت ، موقعيت جغرافيايی فروشگاه يا شركت ، محدوديت سقف تعداد كالاها و چند پارامتر ديگر متغير می باشد . بديهی است حق عضويت برای اعضايی كه در شهرستانها فعاليت مينمايند بنحو شايانی تعديل خواهد شد.

براي اطلاع از تعرفه های عضويت پس از  عضویت در سایت از لینک خدمات میهن مارکت استفاده نموده و تعرفه های موجود در فایل ضمیمه آن صفحه را مطالعه فرمائید.

 

 

درصورتیکه تمایل به نمایش بنر تبلیغاتی خود در میهن مارکت را دارید، بر روی تکمه " تماس جهت تبلیغات و عضویت فروشنده " در صفحه تماس با ما کلیک فرموده و اطلاعات لازم را دریافت نمائید . شايان توجه است كه نمایش بنر تبليغاتی در صفحه اصلی و صفحات داخلی وبسايت با امكان تنوع نمايش از نظر اندازه بنر و نحوه نمايش ، برای همه نیازها کاملا منعطف و قابل استفاده طیفهای مختلف فعالین عرصه تجارت میباشد.

 

 فرم درخواست بنر    ثبت نام فروشندگان   درج آگهی رایگان

 

 

 

 میهن مارکت  

مرجع اطلاع رسانی و توسعه تجارت