خدمات سایت


متن کامل خبر

ابراهیم زاده: به مدیر تیم بگویید اخراجم کند

آرشیو
منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست 2 بر صفر برابر استقلال گفت: این برد را به استقلال تبریک می‌گویم.
1390/11/21 12:05:20 ب.ظ

منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست 2 بر صفر برابر استقلال گفت: این برد را به استقلال تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود؛ هرچند اگر نتیجه چیزی دیگری هم می‌شد بازهم شاهد جاروجنجال بودیم. حیف که دو تیم خوب ایرانی مقابل هم بازی کردند و یکی حذف شد. روی دو اتفاق گل خوردیم و از فرصت‌های گلزنی خود استفاده نکردیم. قبل از آنکه گل دوم را بخوریم می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشیم.

وی ادامه داد:‌ طبیعی بود که استقلال روی ضدحملات کار کند و شریفات و برهانی تأثیرگذار بودند و ما را خیلی اذیت کردند. در این بازی شاهد یک فوتبال اصیل آسیایی بودیم. امیدوارم استقلال قهرمان آسیا شود هرچند هر دو تیم شایسته صعود به مراحل بالاتر بودند.

ابراهیم‌زاده در مورد حذف یک نماینده ایران در آسیا اظهار داشت: قبل بازی هم گفتم تیمی که در این بازی پیروز شود می‌تواند به مراحل بالاتر برسد. بازی در خانه حریف مهم است و ما در خانه حریف بازی کردیم. خیلی ناراحتم که یک تیم ایرانی حذف شد. قبل بازی هم گفتم این مسابقه جنگ نابرابر است. در برد استقلال خیلی چیزها دخیل بود؛ از هوادار تا خیلی مسائل دیگر. بازیکنان ما هم با غیرت و تعصب بازی کردند و این واقعیت فوتبال بود که باید اجرا می‌شد و یک تیم از گردونه مسابقات کنار می‌رفت.

وی اضافه کرد: باخت با 2 گل یا 4 گل فرق نمی‌کرد به همین خاطر بعد از آنکه یک گل خوردیم هجومی بازی کردیم و متأسفانه فرهادی هم مصدوم شد و این جنگ نابرابر پیش آمد.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه منظورتان از جنگ نابرابر مسائل مالی دو باشگاه هم است یا نه، تاکید کرد:‌ فکر می‌کنم همه جنگندگی و دوندگی بازیکنان ما را در میدان دیدند اما جنگ نابرابر این بود که در نیم‌فصل ما دو بازیکن خوب خود را از دست دادیم. حدادی‌فر به تراکتورسازی رفت و هوار ملا محمد به تیم برنگشت از منصوری هم نتوانستیم در مسابقات آسیایی استفاده کنیم در حالی که استقلال چهار بازیکن خوب گرفت. ساموئل روی 2 گل استقلال تأثیر مستقیم داشت و 2 پاس گل داد. در مورد مسائل مالی هم نمی‌خواهیم صحبت کنم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که گفت مدیرعامل باشگاه اعلام کرده شب گذشته به بازیکنان در اردوی ذوب‌آهن داده و چک‌ها نیز آماده است، گفت: اینکه یک روز قبل از بازی یا روز قبل از بازی چه اتفاقاتی رخ داده را نمی‌خواهم بازگو کنم. ما باختیم اما از شیرزادی مدیر رسانه‌ای تیم بپرسید آیا مدیرعامل باشگاه شب گذشته در اردو حضور داشت یا نه؟ (شیرزادی هم پاسخ داد که مدیرعامل به اردو نیامد). بنابراین من در مورد حضور ایشان حرفی نمی‌زنم.

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: چک‌ها را آورده بودند اما قرارداد بازیکنان ما به گونه‌ای است که 20 درصد قبل از آغاز مسابقات، 40 درصد در جریان فصل و مابقی را هم در آخر مسابقه بگیرند اما تا پایان آبان‌ماه بازیکنان ما فقط 20 درصد پول گرفتند. بازیکنان تصمیم گرفتند چک‌ها را نگیرند تا بعد از بازی سؤالات و مسائلی پیش نیاید اما در حضور مدیرعامل من چیزی نمی‌دانم! جالب است که بازیکنان ما با این چک‌ها هم تازه همان 20 درصد اولیه را می‌گیرند و چک‌ها هم کامل نیست. شاید هم همین الان در رختکن پول بازیکنان را بدهند.

وی در مورد شرایط مسابقه گفت:‌ روی یک اشتباه گل اول را خوردیم زیرا تعقیب ساموئل را انجام ندادیم. گل دوم هم از روی یک ضربه کرنر و ارسال بیرون از 18 قدم بود که اگر دوندگی داشتیم حریف در آفساید قرار می‌گرفت. استقلال باهوش بازی کرد و پیروز شد.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه اکنون که در آسیا حضور ندارید شهاب گردان را به پرسپولیس می‌دهید یا نه گفت: اگر گردان را به پرسپولیس بدهیم خودمان چه کنیم؟ مگر بازیکنی جذب کرده‌ایم؟

سرمربی ذوب‌آهن در مورد بی‌احترامی تماشاگران اصفهانی به خودش که خواستار جدایی او بودند، گفت:‌ نظرها مختلف است اما من آن هواداری را طرفدار ذوب‌آهن می‌دانم که پس از نایب قهرمانی این تیم در فرودگاه مرا بر روی دوش خود قرار داد. با این حال حرفم را به هواداران زدم و گفتم به مدیرعامل بگویید تا من برکنار کند.

وی در مورد اینکه فصل بعد هم در ذوب‌آهن می‌ماند یا نه، گفت: اجازه بدهید این فصل تمام شود. ما در این فصل مهره‌های زیادی را از دست داده‌ایم.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید ذوب‌آهن در دیدار با استقلال آرامش و تمرکز داشت یا نه، گفت: سعی کردیم این آرامش و تمرکز را داشته باشیم نمی‌دانم آرامش در تیم بود یا نه اما من به تنهایی نمی‌توانیم به تیم آرامش بدهم بلکه رسانه‌ها، مجموعه ذوب‌آهن و همه باید دست به دست هم بدهیم تا در این تیم آرامش ایجاد شود. بازیکنان با دل و جان کار می‌کنند.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1189

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 792

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2564

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2915

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3177

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3049

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4078