خدمات سایت


متن کامل خبر

فوتبال دوباره دست غیر فوتبالی‌ها

آرشیو
رئیس آینده فدراسیون فوتبال قطعا فوتبالی نخواهد بود.
1390/11/25 01:34:39 ب.ظ

فدراسیون فوتبال پس از پایان دوره ریاست علی كفاشیان، دوباره 4 سال به دست یك غیر فوتبالی اداره خواهد شد. گزینه‌های ریاست بر فدراسیون فوتبال، هیچ كدام سابقه فوتبالی ندارند و نكته جالب اینجاست كه از میان آن‌ها فقط علی كفاشیان سابقه ورزشكاری دارد. صبح سه‌شنبه گفته می‌شد كه محمد مایلی‌كهن هم قصد ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را دارد. او حتی به فدراسیون فوتبال هم رفت اما زمانی كه از فدراسیون بیرون آمد به خبرنگاران گفت: «ثبت نام نكردم.» با این حساب تنها گزینه فوتبالی كه می‌خواست رئیس فدراسیون فوتبال شود، وارد صحنه رقابت نشد تا غیر فوتبالی‌ها یكه‌تاز این عرصه باشند.

البته از میان گزینه‌هایی كه ریاست فدراسیون فوتبال را می‌خواهند، هر كدام چند سالی سابقه حضور در ورزش آن هم در پست‌های مدیریتی را دارند. سرشناس‌ترین گزینه علی كفاشیان، رئیس فعلی فدراسیون فوتبال است كه برخی از اهالی فوتبال او را با توجه به تجربیاتش، مناسب‌ترین گزینه می‌دانند. او كه عضو تیم ملی دوومیدانی هم بوده، تنها ورزشكار این صحنه رقابت است.

عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ هم یكی از كاندیداهاست. ورود عزیز محمدی به ورزش با باشگاه مقاومت بود. او كه سابقه حضور در سپاه را دارد، به عنوان یكی از مدیران این باشگاه نظامی وارد ورزش شد و پس از سال‌ها فعالیت در فوتبال ایران، به عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب شد. مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم چنین وضعیتی داشت. او هم پس از این‌كه با سپاهان اصفهان و به عنوان عضوی از هیات مدیره این تیم وارد ورزش شد، خودش را تا حد نایب رئیسی فدراسیون فوتبال بالا كشید.

محمدحسین قریب هم گزینه‌ای دیگر برای ریاست فدراسیون فوتبال است. او كه ورودی ناگهانی به صحنه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال داشت، اخیرا جلسه‌ای با وزیر ورزش داشته كه همین جلسه باعث شده شایعاتی در مورد حمایت وزارت ورزش از او شنیده شود. او در حال حاضر بیشترین شانس را برای نشستن روی صندلی علی كفاشیان دارد.

جمشید تقی‌زاده هم یكی از كاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال است. او كه سابقه ریاست بر فدراسیون‌های بولینگ و ژیمناستیك را دارد، دلیل حضورش در انتخابات فوتبال را «تكلیف» عنوان كرده است! جالب است كه تقی‌زاده برای انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی هم كاندید شده است و گفته كه حضور هم‌زمان در مجلس و فدراسیون فوتبال اشكالی ندارد!

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 787

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3170

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045