خدمات سایت


متن کامل خبر

برانکو: استقلال ۲۰ میلیون هوادار دارد

آرشیو
سرمربي الاتفاق عربستان پيش از ديدار با استقلال در مرحله پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا گفت كه بازيكنان تيمش در شرايط بسيار خوبي به سر مي‌برند و آماده رقابت‌ هستند.
1390/11/26 06:15:00 ق.ظ

تيم الاتفاق عربستان در چارچوب مرحله پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا شنبه هفته‌ آينده در ورزشگاه آزادي به مصاف استقلال مي‌رود.

برانكو ايوانكوويچ سرمربي اين تيم كه سابقه هدايت تيم فوتبال ايران را هم در كارنامه دارد، درباره اين بازي گفت: استقلال تيم قوي و با تجربه‌اي است و دومين تيم برتر ايران به شمار مي‌آيد. آن‌ها 20 ميليون هوادار دارند و چندين بازيكن ملي‌پوش را در اختيار دارند. براي الاتفاق بسيار مهم است كه در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا و يا AFC كاپ حضور يابد.

وي افزود: ما آماده ديدار با استقلال هستيم و از نقاط ضعف و قوت اين تيم چيزهاي زيادي مي‌دانيم و ستاره‌هايش را به خوبي مي‌شناسيم. رحمتي دروازه‌بان بسيار خوبي است. زندي و تيموريان هم سابقه بازي در كايزرسلاترن و بولتون را در كارنامه دارند. جباري و برهاني هم در خط مياني و حمله از نقاط قوت اين تيم به شمار مي‌آيند. نمي‌دانم كه چه بازيكناني قرار است در ديدار شنبه به ميدان روند، اما به خوبي اين تيم را مي‌شناسم. به خوبي مي‌دانيم كه اين ديدار فقط يك بازي است و پيروز به ليگ قهرمانان و بازنده به AFC كاپ مي‌رود، بنابراين بايد كاملا هوشيارانه عمل كنيم.

برانكو درباره اين سوال كه رقابت‌ در AFC كاپ راحت‌تر و بهتراست، گفت: اصلا در پي آن نيستم كه رقابت‌ راحت‌تر را انتخاب كنم. بايد همواره به فكر رسيدن به مراحل بالاتر باشيم و با بلند پروازي در رقابت ها حضور يابيم. مي‌خواهم از الاتفاق يك تيم با كيفيت بسازم و آن را‌ آماده حضور در بازي‌هاي معتبر در آسيا كنم تا از اين طريق به تجربه لازم دست يابد و ديگر در ليگ داخلي با مشكل مواجه نشود و آماده هر بازي باشد.

وي از حضور پرشور طرفداران استقلال در بازي شنبه گفت: در حقيقت تماشاگران ايراني به شدت و با شور و هيجان تيم‌هايشان را تشويق مي‌كنند و بسيار متعصب هستند اما من از آنها نمي ترسم. ما بايد تجربه خود را در بازي‌هاي آسيايي و جهاني بيشتر كنيم تا در چنين بازي‌هاي به مشكل برنخوريم. به خوبي مي دانيم كه با تيم صاحب نام و اسم و رسم داري بازي مي‌كنيم. استقلال تا هفته‌ پيش صدرنشين ليگ ايران بود و بازيكنان بزرگي را در تركيب دارد. مطمئنا بازي سختي خواهد بود و فرصت براي اشتباه وجود نخواهد داشت. تمام تلاش خود را براي پيروزي در اين ديدار به كار خواهيم گرفت. تماشاگران استقلال در عملكرد ما تاثير نخواهند گذاشت. در هر ورزشگاهي شعارهاي تحريك آميز وجود دارد. انتظار ندارم كه كار هواداران به دخالت نيروهاي امنيتي كشيده شود، مطمئنا شعارهاي آن‌ها منبع قدرت ما خواهد شد. ما آماده اين ديدار هستيم و مطمئنا تجربه‌ام در ايران به الاتفاق در اين ديدار كمك خواهد كرد.

برانكو كه تيمش اين هفته‌ در فينال جام حذفي عربستان بازي را مقابل الهلال واگذار كرد، افزود: از عملكرد شاگردانم در آن ديدار كاملا راضي هستم و به آن‌ها گفته‌ام كه آن بازي را فراموش كنند و تمام تمركز خود را بر روي ديدار شنبه مقابل استقلال بگذارند. تنها نگراني ما در اين ديدار مساله مصدوميت "سباستيان تيگالي" و "لازاروني" و احتمال غيبت آن‌ها است. بدون شك اين دو بازيكن براي ما در صورت حضور بسيار تاثيرگذار خواهند بود. تيم ما به شدت به آن‌ها احتياج دارد. تمام تلاش خود را براي آماده ساختن آن‌ها به كار خواهيم برد. در صورت عدم حضورشان كار ما بسيار سخت خواهد بود.

برانكو در پايان سخنان خود گفت: سفر به ايران 24 ساعت قبل از بازي مرا نگران نمي‌كند و تاثيري در عملكرد ما نخواهد داشت. روحيه بازيكنان تيم بسيار بالا است و رسانه‌هاي ايراني نخواهند توانست تاثير منفي بر روي ما گذارند.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1187

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 790

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2562

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3174

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4075