خدمات سایت


متن کامل خبر

قرعه ایران برای صعود به جام جهانی به دست مهدوی کیا افتاد

آرشیو
مهدوی کیا نماینده ایران در قرعه کشی مرحله بعدی رقابت های جام جهانی خواهد بود.
1390/11/27 06:19:56 ق.ظ

کنفدراسیون فوتبال آسیا از مدی مهدوی کیا دعوت کرد تا برای مراسم قرعه کشی جام جهانی که روز 19 اسفند ماه در مالزی برگزار می شود به این کشور سفر کند.این اتفاق باعث شد تا یک بار دیگر مهدوی کیا احساس غرور کند و ازاینکه هنوز هم در آسیا جایگاه ویژه ای دارد به خودش ببالد.دراین همین زمینه گفت و گوی کوتاهی با نماینده ایران در مراسم قرعه کشی جام جهانی را انجام داده ایم که در زیر می خوانید:

شما به عنوان نماینده ایران در مراسم قرعه کشی جام جهانی انتخاب شده اید و این یک اتفاق خوب است.

بله،به من گفته اند که روز 19 اسفند ماه در مالزی باشم.من دیروز با دنیزلی در این مورد حرف زدم با ایشان این موضوع را در میان گذاشتم.دنیزلی به من اجازه داد که برای حضور در این مراسم به مالزی سفر کنم. ما روز 22 در لیگ بازی داریم و من تمام تلاشم را انجام می دهم که روز نوزدهم بروم و بلافاصله به ایران برگردم.

از اینکه به این مراسم دعوت شده اید چه احساسی دارید؟

از اینکه به عنوان یک ایرانی مد نظر ای اف سی بوده ام خوشحالم. فکر می کنم به خاطر سابقه حضور من در تیم ملی و بوندس لیگا بوده که آنها از من دعوت کرده اند و این برای من خوشحال کننده است که مورد توجه قرار گرفتم.

حالا فکر می کنید با قرعه هایی که شما بر می دارید ایران به جام جهانی صعود کند؟ فکر نمی کنید سرنوشت ایران حالا در دستان شما است؟

این را نمی دانم.اصلا در جریان نیستم که آنجا باید چه کاری انجام بدهم. نمی دانم کدام بازی ها را باید قرعه کشی کنم.باید در این مورد سوال کنم.اگر قرعه های ایران را هم من بردارم این طور نیست که سرنوشت تیم ملی در دستان من باشد.تیم ملی بازی های سختی در مرحله بعد دارد و تمام تیم های آسیایی که در این مرحله حضور دارند از تیم های پر قدرت آسیا هستند.اما بدون شک قرعه نمی تواند بدون تاثیر باشد.امیدوارم قرعه خوبی برای ایران باشد و در نهایت تیم ملی به جام حهانی صعود کند.این اتفاق خوبی خواهد بود و مطمئناهمه خوشحال می شوند.کشوری که به جام جهانی صعود می کند تحولات زیادی در فوتبالش به وجود می آید.اگر هم خدای ناکرده این اتفاق نیفتد همه ضرر خواهند کرد. امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم و با تلاش به جام حهانی صعود کنیم.

نظر شما در مورد بازی با صبا چیست؟

بازی در آن زمین کیفیت مطلوبی نداشت و اتفاق مهمی که رخ داد این بود که 4 تا گل که همه آنها هم پنالتی بود بین دو تیم ردوبدل شد. باید کارشناسان در این مورد نظر بدهند.

ویسی گفته که داور را آورده بودند تا بازی را برای پرسپولیس ها در بیاورد؟!

من نمی خواهم درباره هر مسئله ای توضیح بدهم.داور دو تا پنالی هم برای آنها گرفت. پرسپولیس در بازی های اخیر از داوری ضرر زیادی دیده است. در بازی با شهرداری تبریز و نفت ما دو تا گل آفساید خوردیم. در بازی با ذوب آهن هم دو تا پنالتی را برای ما نگرفتند.در بازی با فجر هم همین طور.این را کارشناشان گفته اند ومن حرف آنها را می زنم. برای این بازی هم باید کارشناسی شود تا بتوان نظر قطعی داد.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1178

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 776

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2552

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2904

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3002

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3161

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3035

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4062