خدمات سایت


متن کامل خبر

دزدها شلوار مردم را هم مي‌دزديدند

آرشیو
اعضای يك باند تبهكاری كه هنگام سرقت در تهران، شلوار مالباخته‌ها را نيز می‌دزديدند تا مانع تعقيب خود شوند، در درگيری با پليس هدف اصابت گلوله قرار گرفتند. در فيلم‌های شهری، تصاوير حملهٔ متهمان به مردم و سرقت اموال و شلوار آنها ضبط شده است...
1389/09/03 08:59:01 ق.ظ

به گزارش «جام‌جم»، در آخرین روزهای مهر امسال مردی كه پس از خرید 6000 دلار قصد عزیمت به محل سكونت خود را داشت، در یكی از خیابان‌های مركزی شهر به یكباره از سوی 4 مرد مورد حمله قرار گرفت.

آنها با استفاده از فنون رزمی قصد بیهوش كردن او را داشتند و با سرقت 6000 دلار ارز و شلوار وی از محل متواری شدند، به طوری كه مرد مالباخته قادر به تعقیب آنها نبود.

با شكایت مالباخته در شعبه اول دادیاری دادسرای جنایی تهران، دادیار هاشمیان دستور قضایی را در این ارتباط صادر كرد و پرونده به اداره 18 پلیس آگاهی ارجاع شد.با بررسی این شكایت و به دست آمدن تصویر حمله سارقان به مالباخته توسط دوربین یك اداره دولتی و بررسی این فیلم، ردپای 4 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار كه به روش خفه‌كنی، كیف‌قاپی و پرتاب تخم‌مرغ از مردم سرقت می‌كردند، شناسایی شد.

عملیات دستگیری

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس‌پلیس آگاهی تهران در ارتباط با پیگیری این پرونده به «جام‌جم» گفت: پس از شناسایی تبهكاران سابقه‌دار، یك تیم ویژه از كارآگاهان مخفیگاه‌های این متهمان را شناسایی كردند و سرانجام بامداد 25 آبان در حالی كه 4 متهم تحت تعقیب در یك سفره‌خانه حضور پیدا كرده بودند، بلافاصله تیم‌های ضربت پلیس آگاهی محل را به محاصره درآوردند كه آنها با مشاهده ماموران با قمه و چاقو به پلیس حمله‌ور شدند. رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: در پی حمله تبهكاران،‌ماموران نیز با استفاده از قانون به كارگیری سلاح هر 4 متهم را از ناحیه پا هدف اصابت گلوله قرار داده و به مراكز درمانی منتقل كردند. محمدیان تصریح كرد: با گزارش دستگیری تبهكاران خشن به ‌دادیار جنایی، دستور بازرسی مخفیگاه متهمان صادر شد و ماموران در چند نقطه تهران با ورود به این محل‌ها مقادیر قابل توجهی دلار و یورو، چك‌پول‌های 100 و 50 هزار تومانی، سكه و سرویس‌های طلا و جواهر را كشف و ضبط كردند.

ایجاد رعب و وحشت

سرهنگ محمدیان اظهار كرد: اعضای این باند كه از هم‌محلی‌های قدیمی هستند، پس از آزادی از زندان با استفاده از القاب و عناوین عجیب و غریب، با ایجاد رعب و وحشت از مردم سرقت می‌كردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به سرقت‌های گسترده اعضای این باند، از مردم خواست در صورتی كه اموال آنها توسط سرنشینان 2 دستگاه موتورسیكلت آبی و سیاه سرقت شده است، به شعبه اول دادیاری یا اداره 18 پلیس آگاهی مراجعه كنند.

اعتراف متهم پرونده

رضا، سركرده این باند كه یك متهم سابقه‌دار است، روز گذشته در اولین مرحله از اعترافات خود عنوان كرد: به دلیل تسلط بر فنون رزمی، با پرسه زدن در اطراف مراكز خرید و فروش ارز خریداران را تعقیب و به آنها حمله می‌كردیم و با سرقت شلوار مالباخته‌ها، مانع از تعقیب خود می‌شدیم. وی اضافه كرد: پول‌های سرقتی از مردم صرف خوشگذرانی و تهیه مواد مخدر شیشه شده است و اكنون نیز در انتظار مجازات هستیم.

با اعترافات متهم به ده‌ها فقره سرقت، دستور شناسایی مالباختگان صادر شده است.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7564

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6507

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7296

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8346

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8211

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8866

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8720

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8876

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9235