خدمات سایت


متن کامل خبر

تجاوز دو مرد به یک زن در در بیابان منتهی به جاده بهشت‌زهرا

آرشیو
4 عضو یک باند تبهکاری که به بهانه مسافرکشی، زنان و مردان را ربوده و با انتقال به بیابان‌های بهشت‌زهرای تهران و جاده قم اموالشان را می‌دزدیدند، دستگیر شدند.
1390/12/23 11:07:54 ق.ظ

رسیدگی به این پرونده اواسط بهمن امسال با شکایت زن جوانی از 2 مرد به اتهام آزار و اذیت و سرقت پول‌هایش در دستور کار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. زن جوان که از به یاد آوردن حادثه آن شب تلخ همچنان وحشت داشت، به پلیس گفت: آن شب در میدان راه‌آهن تهران سوار یک خودروی پراید سفید شدم تا به خانه‌مان بروم. در میانه راه راننده به بهانه شلوغی خیابان تغییر مسیر داد که به او اعتراض کردم اما به حرف‌هایم توجهی نکرد. از مرد مسافری که در صندلی جلوی خودرو نشسته بود، کمک خواستم اما او با تهدید چاقو از من خواست ساکت شوم.

زن مسافر در دام سیاه متهمان

زن جوان با اشاره به نقشه پلید متهمان گفت: هر دو مرا کتک زده و با انتقال به بیابان منتهی به جاده بهشت‌زهرا مورد آزار و اذیت قرار داده و پول‌هایم را سرقت کردند و متواری شدند. خودم را به سختی به حاشیه جاده رساندم و به کمک یک راننده عبوری نجات یافتم. با اطلاعات به دست آمده از شاکی و چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهمان آزارگر، آنها تحت تعقیب قرار گرفتند. در ادامه تحقیقات 2 زن دیگر نیز با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. در بررسی پرونده‌های شاکیان معلوم شد، تصاویر رایانه‌ای از متهمان فراری با هم مطابقت دارد.

مرد نجات‌یافته از دام متهمان

با افزایش شکایت‌ها، جستجوهای ویژه پلیسی برای پیدا کردن متهمان فراری ادامه یافت تا این‌که روز‌های پایانی هفته گذشته مردی به یکی از گشت‌های انتظامی مراجعه کرد و اطلاع داد 4 شرور سارق پول‌هایش را دزدیده‌اند. با تحقیق از این مرد در مرکز پلیس معلوم شد، شب حادثه پس از آن‌که پول عیدی‌اش را از محل کارش گرفته، در حال بازگشت به خانه سوار یک خودروی پراید شده که راننده و 3 سرنشین خودرو که همدستانش بوده‌اند، وی را ربوده و با انتقال به جاده منتهی به قم پول‌هایش را دزدیده و پس از کتک زدن، در جاده رهایش کرده‌اند. با اطلاعات به دست آمده از این مرد، معلوم شد مشخصات 2 نفر از متهمان با همان 2 فردی که زنان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند، مطابقت دارد.

دستگیری نخستین متهم

به این ترتیب، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران و ماموران سرکلانتری نهم آگاهی با اجرای طرح مهار و استعلام از سامانه راهنمایی و رانندگی، هویت مالک خودرو را شناسایی و وی را دستگیر کردند. متهم جوان با انتقال به پایگاه نهم آگاهی تهران در بازجویی به تناقض‌گویی پرداخت تا این که در مواجهه حضوری با شاکیان اعتراف کرد که همراه 5 نفر از همدستانش ـ که همگی سابقه‌دار و ساکن یک محله‌اند ـ زنان و مردان مسافر را سوار خودروی پراید سفید کرده و در میانه راه با کتک زدن این افراد و سرقت پول و اموالشان، آنها را در جاده منتهی به قم و بهشت‌زهرا رها و فرار کرده‌اند. در مرحله بعدی تحقیقات معلوم شد، آنها زنان شاکی را نیز در دام شیطانی خود گرفتار کرده‌اند.

به این ترتیب ماموران 3 متهم دیگر را نیز در همان منطقه دستگیر کردند. بنابراین گزارش، متهمان با قرار قانونی از سوی هاشمی، رئیس شعبه 101 حوزه قضایی بخش آفتاب روانه بازداشتگاه پلیس شدند. تحقیقات تکمیلی برای دستگیری 2 عضو فراری این باند تبهکاری و مشخص شدن دیگر جرایم آنها ادامه دارد.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7563

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6507

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7296

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8346

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8210

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8866

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8719

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8876

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9235