خدمات سایت


متن کامل خبر

۵جوان متهم به تجاوز به یک دختر، اعترافاتشان را پس گرفتند

آرشیو
من قبول دارم به رعنا زنگ زدم اما او خودش شماره را به من داد. ما باهم مدتی رابطه داشتیم و حرف‌هایی که در مورد من زده‌است درست نیست...
1391/01/22 01:18:44 ق.ظ

پرونده پنج جوانی که متهم هستند دختری را از مقابل آرایشگاه ربوده و او را مورد تعرض قرار داده‌اند روز گذشته در دادگاه کیفری‌ استان تهران به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت.

اواخر سال گذشته دختری به نام رعنا به ماموران پلیس اسلامشهر مراجعه کرد و مدعی شد توسط چند جوان مورد آزار قرار گرفته‌است. این دختر که به شدت ترسیده‌بود به ماموران گفت: مدتی بود که پسری به نام سعید می‌خواست با من دوست شود اما من علاقه‌ای به او نداشتم به همین دلیل هم جواب تلفن‌هایش را نمی‌دادم تا اینکه روز حادثه وقتی در آرایشگاه بودم چندبار با من تماس گرفت. جواب تلفنش را ندادم و چون می‌دانستم ممکن است مقابل آرایشگاه بیاید آژانس گرفتم. راننده جلوی در بود از آرایشگاه خارج شدم و سوار ماشین شدم، یک‌دفعه پنج جوان از جمله سعید با باتوم و گاز اشک‌آور حمله کردند. آنها شیشه‌های ماشین را شکستند و راننده را مجبور به توقف کردند، بعد من را بیرون کشیدند و با خود بردند.

این دختر ادعا کرد سعید و سه نفر از دوستانش او را مورد آزار جنسی قرار دادند. شکایت این دختر در حالی ثبت شد که راننده آژانس نیز به صورت جداگانه شکایتی را به ماموران ارایه داد و گفت: من اصلا نمی‌دانم این دختر که مسافر من بود با آن پسرها چه نسبتی داشت اما آن پسران یک‌دفعه حمله و ماشین من را اوراق کردند. آنها باتوم و گاز اشک‌آور داشتند. من می‌خواستم فرار کنم اما آنها شیشه ماشینم را شکستند و دخترجوان را از خودرو بیرون کشیدند.

با توجه به این شکایات، ماموران سعید- متهم اصلی پرونده- را شناسایی و بازداشت کردند. سعید اعتراف کرد با همدستی چهار دوستش اقدام به این کار کرده ‌است. او گفت: من و دوستانم باهم مقابل آرایشگاه رفتیم. رعنا شماره‌اش را به من داده و گفته بود با من دوست می‌شود اما بعد دیگر جوابم را نداد. او من را سرکار گذاشته بود. من هم این کار را کردم که بفهمد نباید با من چنین رفتاری می‌کرد. با راهنمایی این جوان ماموران، دیگر متهمان را هم شناسایی و بازداشت و آنها نیز به همدستی با سعید اعتراف کردند.

یکی از متهمان که از همه کم‌سن‌تر است گفت: من فکر می‌کردم برای دعوا آنجا می‌رویم. وقتی رسیدیم متوجه شدم قرار است رعنا را بدزدیم. ما با سه موتور رفته ‌بودیم. اول با مرد راننده دعوا و ماشینش را خرد کردیم و رعنا را از ماشین بیرون کشیدیم. بعد او را ترک یکی از موتورها نشاندیم و با خود بردیم در بیابان. سعید و بچه‌های دیگر او را به زور مورد تجاوز قرار دادند. دخترک گریه می‌کرد اما آنها توجهی نمی‌کردند. سعید می‌خواست ثابت کند هرکاری بخواهد می‌تواند انجام بدهد و رعنا هم نمی‌تواند غرور او را خرد کند. وقتی نوبت به من رسید با دختر جوان کاری نداشتم. دلم برایش می‌سوخت. او خیلی گریه می‌کرد. به همین دلیل گفتم می‌تواند برود.

بعد از انجام تحقیقات اولیه و ارسال پرونده به شعبه 77 دادگاه کیفری ‌استان تهران پنج مرد جوان برای بازجویی در این شعبه حاضر شدند و اتهامات‌شان را قبول کردند. سپس با دستور رییس قوه‌قضائیه پرونده به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت و قاضی ساعی رییس شعبه دستور داد تا وقتی فوق‌العاده برای رسیدگی به این پرونده در نظر بگیرند.

روز گذشته پنج مرد جوان برای محاکمه در این شعبه حاضر شدند. آنها همگی اتهامات خود را رد کردند و گفتند اگر قبلا به تجاوز به دختر جوان اعتراف کردند به خاطر فشاری بود که در اداره آگاهی به آنها آوردند.

سعید متهم اصلی این پرونده گفت: من قبول دارم به رعنا زنگ زدم اما او خودش شماره را به من داد. ما باهم مدتی رابطه داشتیم و حرف‌هایی که در مورد من زده‌است درست نیست. آن روز هم من می‌خواستم با رعنا حرف بزنم، راننده آژانس دخالت کرد و خواست با ما دعوا کند و درگیری ایجادشده به همین دلیل بود.

دیگر متهمان هم در جایگاه حاضر شدند و همگی اعترافات خود را پس گرفتند. در پایان وکلای متهمان از موکلان‌شان دفاع کردند و هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 79

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 56

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 178

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 149

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 346

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 336

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 384

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 350

سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ image سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ 1401/08/02

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا توضیحاتی درباره نحوه اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن از کشور ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 215