خدمات سایت


متن کامل خبر

پورحيدري: استقلال حرفه اي نتيجه مي گيرد

آرشیو
سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران گفت: تيم ما در هر بازي مي داند به دنبال چه چيزي است و حرفه اي نتيجه مي گيرد.
1389/09/08 01:52:37 ق.ظ

منصور پورحيدري با اشاره به پيروزي يک بر صفر برابر ملوان اظهار داشت: بازي در انزلي و برابر تيم جوان و جنگنده ملوان هميشه دشواري هاي خاص خود را داشته است اما خوشبختانه روز گذشته برنامه هاي مظلومي در کنار تلاش زياد بازيکنان يک پيروزي شيرين به همراه داشت.

وي با تاکيد بر اينکه استقلال حرفه اي نتيجه مي گيرد يادآور شد: به دليل مصدوميت چند بازيکن اصلي و تغييراتي که در ترکيب تيم به وجود آمده است در برخي از پست ها ناهماهنگي هايي ايجاد شده است. با اين حال استقلال حرفه اي بازي مي کند و به نتيجه مورد نظر هم مي رسد.

سرپرست تيم استقلال در خصوص مصدومان اين تيم تصريح کرد: تصور مي کنم مجتبي جباري، فرزاد آشوبي و فرهاد مجيدي براي بازي روز جمعه مشکل خاصي نداشته باشند و مي توانند ما را در بازي هاي آينده همراهي کنند.

پورحيدري افزود: البته ميلاد ميداودي و محمد محمدي در بازي برابر ملوان دچار مصدوميت شدند که قرار است امروز تيم پزشکي پس از انجام آزمايش MRI نتيجه را به ما اعلام کند.

وي با اعلام بي خبري از غيبت بيژن کوشکي، مدافع استقلال در انزلي خاطرنشان کرد: در آخرين تمرين تيم پيش از اعزام به انزلي حضور نداشتم و نمي دانم چه مشکلي پيش آمد که اين بازيکن از حضور در انزلي منصرف شد.

سرپرست تيم استقلال همچنين در پاسخ به پرسشي مبني بر پيوستنش به تيم همياري اراک گفت: هنوز جلسه اي با مسئولان اين باشگاه نداشته ام اما دوست دارم اگر کمکي از دستم بر بيايد براي تيم همياري اراک انجام دهم.

وي در پايان تصريح کرد:به عنوان سرمربي در تيم همياري فعاليت نخواهم کرد و اگر نيازي به مشورت فني باشد دريغ نمي کنم. چند روز ديگر در جلسه اي با مسئولان باشگاه همياري تصميم نهايي خود را در اين باره مي گيرم.

منبع : فوتبال3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1190

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 794

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2565

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2916

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3017

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3178

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3051

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4079