خدمات سایت


متن کامل خبر

این زن جوان سارق را شناسایی کنید / عکس

آرشیو
پلیس در جستجوی زن سارقی است که 140 میلیون تومان سکه طلا را با عابربانک‌های مسروقه خریداری کرده بود.
1391/04/20 01:11:28 ق.ظ

خانم جوانی در هفتم اردیبهشت‌ماه سال جاری با مراجعه به کلانتری 163 اوین مدعی سرقت داخل خودرو از محل پارکینگ محل زندگی خود در یک مجتمع مسکونی واقع در منطقه ولنجک شد و به مأموران گفت: تعداد دو عدد عابربانک و دیگر مدارک شناسایی شخصی‌ام، در حالی که رمز عابربانک‌ها روی آنها نوشته شده بود، از داخل ماشین به سرقت رفت.
مالباخته پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: برای معالجه در بیمارستان بستری بودم، پس از ترخیص از بیمارستان، به خانه بازگشتم و زمانی که به محل پارک ماشین داخل پارکینگ مجتمع مراجعه کردم، متوجه باز بودن در ماشین شدم، بلافاصله به وارسی مدارک شناسایی و دیگر اسناد و مدارک داخل ماشین پرداخته و متوجه شدم تمامی اسناد و مدارک شناسایی داخل ماشین به همراه دو عدد عابربانک که بیش از 140 میلیون تومان در آنها وجه نقد وجود داشته، به سرقت رفته است.
با توجه به اظهارات مالباخته، حساب‌های عابربانک مسدود شد و کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که سارق یا سارقان در زمان حضور مالباخته داخل بیمارستان و با معرفی خود به هویت مالباخته ـ با استفاده از اسناد و مدارک شناسایی سرقت شده از داخل ماشین ـ اقدام به خرید ده‌ها سکه طلای تمام بهار آزادی و همچنین برداشت چندین میلیون تومان وجوه نقد از حساب های بانکی، به ارزش تقریبی 140 میلیون تومان کرده‌اند.
با شناسایی طلافروشی محل خرید سکه‌های طلا واقع در منطقه امامزاده حسن، کارآگاهان پایگاه یکم به تحقیق از مالک آن پرداختند، صاحب طلافروشی با اطلاع از موضوع مسروقه‌بودن عابربانک‌ها، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: خانم جوانی در ساعت 10:30 روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه با مراجعه به طلافروشی، در سه نوبت درخواست خرید 100 سکه طلا کرد و من نیز پس از آن که وی قصد داشت تا پول سکه‌ها را از طریق دستگاه کارت‌خوان پرداخت کند، از وی درخواست مدارک شناسایی کرده و پس از تطابق دادن مشخصات صاحب عابربانک و مشخصات کارت ملی همراه این خانم جوان، اقدام به فروش این تعداد سکه به او کردم.
با توجه به اظهارات صاحب طلافروشی و مشخص‌شدن زمان دقیق مراجعه خریدار سکه‌های طلا، کارآگاهان با بهره‌گیری از تصاویر بدست‌آمده از دوربین‌های مداربسته داخل طلافروشی اقدام به شناسایی تصویر خریدار سکه‌های طلا کردند.
سرهنگ علی‌ اکبرپور، رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شناسایی تصویر متهم تحت تعقیب پایگاه یکم پلیس آگاهی و برای شناسایی مخفی‌گاه و دستگیری وی، دستور انتشار بدون پوشش چهره متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شده است.
وی از کلیه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی درباره مخفی‌گاه یا محل‌های تردد این شخص در اختیار دارند خواست تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 22292013 در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.


منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 59

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 84

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 74

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 179

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 151

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 347

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 339

بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا با یک میلیون لیتر آب و ۱٬۵۰۰ ماهی، «منفجر شد» image بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا با یک میلیون لیتر آب و ۱٬۵۰۰ ماهی، «منفجر شد» 1401/09/26

آکواریوم بزرگ AquaDom برلین که حاوی ۱٬۵۰۰ ماهی و حدودا یک میلیون لیتر آب بود، صبح جمعه منفجر شد و خسارت شدیدی به ناحیه‌های اطراف وارد کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 298

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 388

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 352