خدمات سایت


متن کامل خبر

باقری:از خداحافظی ام پشیمان نمی‌شوم/ برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه نمی روم

آرشیو
خداحافظی با کانتونای فوتبال ایران.تصمیم کریم باقری جدی است و او از این پس در تیم های پیشکسوتان پا به توپ خواهد شد.
1389/09/08 07:37:08 ق.ظ

الان زمان خداحافظی کریم است.هنوز هم خیلی ها باور نمی کنند که او این تصمیم را گرفته باشد اما باید باور کرد که دوران بازنشستگی باقری هم فرا رسیده است و خودش تصمیم گرفته تا از این پس در تیم پیشکسوتان شرکت کند.کریم می گوید:« خودم این تصمیم را گرفتم و فکر می‌کنم تصمیم درستی هم گرفته‌ام. من نیازی ندیدم که در این مورد با کس دیگری در این خصوص مشورت کنم.»

کریم این را می گوید و با اشاره به اینکه از تصمیمی که گرفته پشیمان نمی شود ادامه می دهد:« آقای کاشانی پافشاری می‌کردند که من دوباره به بازی‌ام در پرسپولیس ادامه بدهم اما همانطور که گفتم من با در نظر گرفتن همه جوانب به این نتیجه رسیدم که از فوتبال خداحافظی کنم بهتر است.در وهله اول همانطور که گفتم کاری نکردم که تیم وارد حاشیه شود. در این خصوص نیز هیچ صحبتی نکردم که به تیم ضربه بزند. حالا هم به شما گفتم من تصمیمی است که گرفته‌ام و از کاری که کرده‌ام پشیمان نخواهم شد.»

باقری اشاره به اینکه اختلافی با علی دایی ندارد می گند و ادامه می دهد:«من هیچ موقعی نمی‌خواهم رو در روی شخص خاصی قرار بگیرم. الان هم نمی‌خواهم طوری صحبت کنم که برای خودم و تیمم حاشیه درست کنم. همانطور که گفتم تصمیمی است که گرفته‌ام. به همین دلیل هم نه از کسی دلخور هستم و نه از کسی ناراحت هستم. در شرایط فعلی احساسم این است که از تیم خداحافظی کنم. قبلاً احساسم این بود که می‌توانم به تیم کمک کنم اما خب گاهی اوقات مسائل آن جور دوست داریم پیش نمی‌رود.»

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بهتر نبود با قهرمانی پرسپولیس یا در اوایل فصل از دنیای فوتبال خداحافظی می کرد می گوید:«قهرمانی و مسائلی از این دست موضوعاتی هستند که برای یک بازیکن قابل پیش‌بینی نیستند اما همانطور که گفتم من دنبال مسائل خاصی نیستم که بخواهم آنها را دنبال کنم. این تصمیمی است که گرفته‌ام و به هیچ وجه نیز از آن منصرف نخواهم شد. به همین دلیل از فوتبال و پرسپولیس خداحافظی کردم.در ضمن در شرایط فعلی من علاقه‌ای به مربیگری در فوتبال ندارم به همین دلیل هم فعلا فقط تماشاگر فوتبال خواهم شد.»

باقری در پایان در خصوص زمان انجام بازی خداحافظی اش می گوید:« در این رابطه باید با مدیرعامل باشگاه صحبت کنم و مطمئناً ایشان تصمیمی اتخاذ خواهند کرد که من در یک دیدار رسماً با پرسپولیس و فوتبال خداحافظی کنم.امروز هم ترجیح می‌دهم فوتبال پرسپولیس و سپاهان را از تلویزیون نگاه کنم به همین دلیل هم به ورزشگاه نمی‌روم .

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 810

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2579

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3028

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3202

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3063

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4092