خدمات سایت


متن کامل خبر

برجهای البیت کنارکعبه که برخی برجهای شیطان مینامند ، رد پای فراماسون ها؟! + تصاویر

آرشیو
آیا این طرح شیطانی است ؛ که سازه ای 601 متری ، بلندترین برج عربستان و دارای چند رکورد در دنیا ، در کنار محل عبادت و تمرکز مسلمانان ساخته شود ؟! ...
1391/06/12 04:05:28 ب.ظ

تا چند سال پیش، بلندترین بنای مُشرف به صحن مسجدالحرام، قصر ملک فهد، سلطان پیشین مملکت عربی سعودی یا همان خادم الحرمینی بود که بر بلندای ابوقُبیس، صدها متر فراتر از مخدوم خود نشسته بود. مهمانان خاصّ پادشاهی سعودی در ایّام حج در این قصر ضیافت اتراق می‌کردند تا ضمن انجام اعمال، از آن بلندا ناظر صحن مسجد و طواف حاجیان باشند. امّا امروزه دیگر، این بنا در برابر برج در دست ساخت «ابراج البیت» کوچک می‌نماید. درست مقابل رکن یمانی. در تمام نقاط جهان و میان همة اماکن مقدّس مذهبی، هیچ بنایی تاکنون مجال و جرات قد برافراشتن به این قدّ و قواره را نداشته است. 

و این در حالی است که در زمانهای قدیم تر برای حفظ حرمت و بزرگی این بنا بناهای دیگر را کوچکتر و در مکانهای پست تر میساختند . ( مشاهده تصویر زیر )






ابتدا خلاصه ای از ابعاد پروژه :
این مجموعه از هفت برج تشکیل شده که بلندترین برج این مجموعه «برج هتل» نام دارد. این هتل ۷ ستاره با ۶۰۱ متر ارتفاع، مرتفع ترین هتل دنیا و بلندترین برج عربستان می باشد. از نظر حجم با ۱۵۰۰۰۰۰ مترمربع مساحت، همراه با ترمینال شماره ۳ فرودگاه دبی، عنوان بزرگترین ساختمان جهان را از آن خود کرده است. دیگر برجهای این مجموعه هاجر، زم زم، مقام، قبله، صفا و مروه نام دارند که بجز مقام و قبله، ساخت بقیه برجها تکمیل شده و این دو برج باقی مانده همراه با «برج هتل» تا پائیز 2012 افتتاح خواهند گردید.
رقم دقیق هزینه شده برای ساختمان بنا مشخص نیست، اما گمان می‌رود بیش از ۳ میلیارد دلار آمریکا باشد. هتل در مجاور مسجد الحرام قرار دارد، و قابلیت جا دادن ۱۰۰۰۰۰ مهمان را دارد.
چهار شاپینگ مال (مرکز خرید و تفریح)، پارکینگ با ظرفیت بیش از هزار خودرو، سالن کنفرانسی با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر، مسجدی با ظرفیت ۳۵۰۰ نمازگزار، چندین هتل ۵ ستاره، دو باند ویژه فرود هلیکوپتر و … از دیگر بخشهای این مجموعه عظیم هستند. ساعتی به بزرگی 6 برابر ساعت مشهور بیگ بن لندن که در آلمان ساخته شده است بر فراز برج نصب گردیده است . این ساعت در شبها از فاصله هفده کیلومتری و در روز از یازده تا دوازده کیلومتری قابل رویت است. مسئولان سعودی می گویند هدف از نصب این ساعت در مکه این است که یک و نیم میلیارد مسلمان جهان از این پس به جای استفاده از زمان به وقت گرینویچ یا همان GMT، از زمان اسلامی یا Islamic Mean Time) IMT) استفاده کنند.

و اما نکات قابل توجه و ابهامات طرح :

1 - سرمایه گزار پروژه شرکت مجموعه بن لادن السعودیه ( متعلق به خانواده بن لادن معروف ) بوده و مجری طرح معماری آن شرکت دارالهنادسه میباشد که گفته میشود طرح را با مشاوره آرشیتکت فراماسون معروف بریتانیائی نورمن فاستر آماده سازی نموده است . سر نورمن فاستر یا لرد فاستر تمس بنک ، معمار بزرگ انگلیسی و ماسون بلندپایه ای است که بااستفاده از موقعیت خود در عرصه معماری ، در سراسر جهان نمادهای ابلیسک یا به تعبیردیگر «هرم‌های ایلومیناتی» به پا میکند.




2- آنطور که بیان شده است ، افتتاح رسمی برج 21/12/2012 و در ساعت 11:11 خواهد بود ، که با توجه به ترکیب اعداد و اهمیت عدد یازده برای فرقه های متمایل به شیطانپرستی و نیز اینکه در آنروز و آن ساعت در صورت بدون ابر بودن آسمان احتمالا سایه برج بر خانه کعبه خواهد افتاد این زمان بسیار قابل تامل است .


3- شکل ظاهری برج اصلی که شبیه به برج بیگ بن لندن و نیز طرح قبلی نماد شیطان در مراسم جمرات ( واقع در نزدیکی عرفات ) میباشد . و نیز نکته مهم اینکه تعداد برجها 7 عدد ( به تعداد سنگهائی که حجاج به جمرات پرتاب میکنند . ) میباشد . و حال آنکه طرح جمرات نیز به شکلی دیگر تغییر کرده که در زیر آمده است ، گوئی آنکه طراحان جمرات و برج های جدید میخواهند بگویند که به نماد شیطان نباید سنگ زد ، بلکه در آن باید سکنا گزید!!

 





4- الف کلمه مقدس الله در جاهای مختلف بخش فوقانی برج در بین کلمه و نه در ابتدا آن آمده است و این خود میتواند تغییر معنی کلمه را به " ل لا ه و " که برداشتی متضاد را الهام میکند . ( تصویر فوق به وضوح قابل مشاهده است ) و این در حالی است که با کمی توجه میتوان متوجه شد که نیازی به این کار نبوده است .


5- علامت هلال ماه که نماد اسلام است و در نوک برج خودنمائی میکند ، در اصل هلال ماه نماد اسلام نیست ! زیرا بصورت افقی نصب شده و حال آنکه در معماری و نماد شناسی اسلامی این هلال بصورت مایل و یا عمودی نصب میشود . و این نکته بسیار مهمی است چون این شکل نصب هلال ، کاملا شبیه نماد بز بافومت است که مورد تقدیس شوالیه های معبدی و فراماسونهاست ! و جالب اینکه در سریال جومونگ هم از این نماد استفاده شده است ، و معانی داخل این سریال مثل نام جومونگ ( راهب یهودی ) ، جولبن ( لبنان یهودی ) و جوسان ( خورشید یهودی ) خود جداگانه قابل تامل است . و نیز این حالت نصب هلال القاء کننده  نماد تک چشم علامت فراماسونهاست که در فیلم ارباب حلقه ها و دیگر فیلم و سریالهای عمدتا هالیوودی نیز نمایش داده شده است . تصاویر مستند این موضوع در زیر آمده است . 







6 - این نکات کلی ، برداشت شده گردآورنده میباشد ؛ چه بسا نکاتی که فعلا دستگیر گردآورنده نشده است و یا در آینده مکشوف گردد. ولی در هر حال سوالاتی بوجود آمده است که پاسخ به آنها براحتی در دسترس نیست و برخی از آن سوالات به شرح زیر است :


- آیا اگر همه مطالب فوق را بتوان بگونه ای رد و یا توجیه کرد ، این اصل را که چنین هیبتی در حین انجام مناسک تمرکز حجاج را بر هم میزند و توجه آنها را به جائی دیگر جلب مینماید را چگونه میتوان توجیه کرد ؟


- آیا اگر این مطالب صحیح اند ، این تفکر خطرناک تا چه حد در میان خادم الحرمین الشریفین و آل سعود رخنه کرده و یا به آنان تسلط دارد ؟


- اگر چنین مسائلی صحیح باشد ، برنامه و هدف بعدی کجا و چه چیزی میتواند باشد ، حال اینکه به چشم خود میبینیم که تا چند قدمی خانه خدا پیش آمده است ! و در چنین حالی انفعال موجود را چگونه میتوان از بین برد ؟


امید آنکه حجاج بیش از پیش با دلی آباد از یاد خدا ( که همان کعبه واقعی است) به طواف کعبه روند و در چنین حالی است که همچون ابراهیم این شیطنت ها توان تضعیف قدمهای مومنانه ایشان را نخواهند داشت . مخلص کلام اینکه (( در حرم دل جز دوست و خانه دوست نبینید .))


به این خبر امتیاز بدهید :

نظرات ثبت شده برای این خبر

ahmad reza
(1391/06/17)
جالب بود.

x
(1391/06/19)
جالب نبود.

Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 79

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 58

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 178

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 149

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 346

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 338

بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا با یک میلیون لیتر آب و ۱٬۵۰۰ ماهی، «منفجر شد» image بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا با یک میلیون لیتر آب و ۱٬۵۰۰ ماهی، «منفجر شد» 1401/09/26

آکواریوم بزرگ AquaDom برلین که حاوی ۱٬۵۰۰ ماهی و حدودا یک میلیون لیتر آب بود، صبح جمعه منفجر شد و خسارت شدیدی به ناحیه‌های اطراف وارد کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 294

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 384

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 351