خدمات سایت


متن کامل خبر

ژوزه: از اين نتايج خجالت مي‌کشم

آرشیو
سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه قبل از سقوط تيم به ليگ يک استرس بازيکنان از بين مي‌رود يا نه خطاب به آن خبرنگار گفت: شيطان هستي يا اذيت مي‌کني يا طرفدار استقلالي جواب من همين بود...
1391/06/26 05:31:57 ب.ظ

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است که مشکلات اين تيم بيشتر فکري و ذهني است و همه بايد کمک کنند تا از اين فشارهاي ذهني کاسته شود.
مانوئل ژوزه پس از تساوي بدون گل برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: باز هم يک بازي ديگر و 2 امتياز از دست رفته، بازي بدي انجام داديم و خوب بازي نکرديم. نفت تيم ضد حمله‌اي بود اما ضد حملاتش را کنترل کرديم. مي‌توانستيم با آرامش بيشتري بازي کنيم ولي اين کار را نکرديم.

وي ادامه داد:‌در نيمه اول موقعيت آنچناني نداشتيم حريف هم همين شرايط را داشت در اين نيمه بازي کيفيت خاصي نداشت در نيمه دوم بازي بهتر شد و نفت بازي را کنترل کرد و ما ضد حمله مي‌کرديم. سه شانس گلزني هم داشتيم و مي‌توانستيم بهتر کار کنيم. وقتي فشار روي يک تيم است اعتماد به نفس بازيکنان پائين مي آيد.

ژوزه تصريح کرد: وقتي موقعيت‌هاي گلزني از دست مي‌رود، حريف اعتماد به نفس بيشتري پيدا مي‌کند. ما کمبود گلزني داشتيم. مشکل ما ذهني است. اين فشار از روز اول بر روي بازيکنان است. پرسپوليس با 3 دفاع بهتر بازي مي‌کند اما در گل زدن مشکل داريم. موقعيت‌هاي گلزني صددرصد را از دست داديم. بار منفي روي تيم است، يک بازي را ببريم خيلي چيزها عوض مي‌شود.

سرمربي پرسپوليس با اشاره به وضعيت نفت در جدول گفت: آنها تيم اول جدول بودند مي‌دانستيم بازي سختي داريم، نفت در ضد حملات خوب بود ولي آنها شانس گلزني نداشتند. سه بازيکن سريع دارند. کارها براي پرسپوليس راحت پيش نمي‌رود و فوتبال در يک لحظه عوض مي‌شود. تيم‌هاي بالاي جدول اکثرا برد نداشتند. تعطيلات زياد ليگ ريتم بازي‌ها را مي‌گيرد و اين براي تيم‌هايي که ملي‌پوش زياد دارند شرايط را سخت مي‌کند. امروز رضايي، قاضي، فشنگچي و پولادي را نداشتيم و انتخاب‌هايم محدود بود مخصوصا براي تعويض انتخاب زيادي نداشتم مي‌توانستيم بازي را ببريم.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه اين تيم شانس گلزني نداشت گفت: ماهيني و معدنچي سانتر کردند ولي آن توپ‌ها گل نشد.

وي در مورد اينکه پرسپوليس بايد فقط يک يا دو موقعيت گل داشته باشد، گفت: خطاها و کرنرها بخشي از بازي هستند که مي‌توانند نتيجه بازي را تغيير دهند. همه تيم‌ها بر روي اين ضربات کار مي‌کنند ممکن است اين ضربات کرنر و ايستگاهي گل شود، در هر صورت با اين شرايط بازي کردن راحت نيست.

ژوزه در مورد اينکه هافبک‌هاي پرسپوليس تغيير نکردند اما مهاجمان نوک اين تيم تغيير پيدا کردند، گفت:‌هر کس بازي را به نفع خودش مي‌بيند، من 2 تعويض کردم که آن 2 بازيکن نتوانستند آنطور که بايد بازي کنند. تعويض ديگري هم نداشتم 3 شانس گلزني داشتيم؛ بنگر، نورمحمدي و معدنچي شانس گلزني داشتند.



سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه روند اين تيم نااميد کننده است گفت: مشکل ما فکري و ذهني است، بر روي تيم فشار زيادي قرار دارد وقتي 16 بازيکن يک باشگاه عوض مي‌شوند و همه در شروع فصل مي‌خواهند اين تيم قهرمان شود، فشار زيادي روي اين تيم ايجاد مي‌کنند. يکي دو ماهه نمي‌توان اين تيم را درست کرد. فشاري که روي بازيکنان است بايد برداشته شود تا بازيکنان راحت‌تر بازي کنند. در دفاع مشکلي نداريم اما در خط حمله همچنان مشکل داريم.

سرمربي پرسپوليس در مورد اعتراض هواداران گفت: تماشاگران حق دارند ناراضي باشند، اين تيم خوب نتيجه نمي‌گيرد. من 36 سال است که مربي هستم و اين بدترين روزهاي شروع کارم در يک تيم است. از اين شرايط و خودم خجالت مي‌کشم. فکر مي‌کنيد من خوشحالم؟‌ تيم‌هاي من فوتبال را خوب بازي مي‌کنند و قهرمان مي‌شوند حق با تماشاگران است با اين حال ما ناراحت نمي‌شويم و کارمان را انجام مي‌‌دهيم.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبني بر اينکه مايلي کهن گفته است پرسپوليس خوب بسته نشده است گفت:‌ تيم توسط من بسته نشده، اين تيم تعادل ندارد قبلا هم گفته بودم 7 بازيکن در سمت راست داريم اما در سمت چپ زمين فقط معدنچي را داريم که يک سال است بازي نمي‌کند. هافبک دفاعي ما سوسا و سامان آقازماني هستند که سوسا مصدوم شد و آقازماني را هم تماشاگران دوست ندارند. در بازي با نفت ميثم نقي‌زاده را در کنار مهدوي‌کيا گذاشتم که او يکي از بهترين بازيکنان تيم بود. پيش از اين پولادي در کنار مهدوي‌کيا بازي مي‌کرد اين شرايط مثل آن است که با يک پتوي کوچک بخواهي سر و پايت را همزمان بپوشاني. در اين شرايط هميشه مربي مقصر است. حتما من احمق هستم که تاکنون 22 جام قهرماني به دست آورده‌ام. وقتي برنده مي شويد پيروزي پدر زياد دارد اما پدر شکست فقط مربي است.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه قبل از سقوط تيم به ليگ يک استرس بازيکنان از بين مي‌رود يا نه خطاب به آن خبرنگار گفت: شيطان هستي يا اذيت مي‌کني يا طرفدار استقلالي جواب من همين بود.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1189

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 790

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2563

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3175

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4078