خدمات سایت


متن کامل خبر

واعظ آشتياني در واکنش به صحبت‌هاي فتح‌الله‌زاده

آرشیو
عضو هيئت مديره باشگاه داماش گيلان در واکنش به اظهارات مديرعامل استقلال گفت: آنها از محبوبيت فرهاد مجيدي مي‌ترسند.
1391/07/02 09:20:27 ق.ظ

امير رضا واعظ آشتياني در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد وضعيت باشگاه داماش گيلان گفت: هيچ صحبتي در مورد باشگاه داماش نمي‌کنم زيرا زماني که خودم مديرعامل باشگاه استقلال بودم از اعضاي هئيت مديره خواسته بودم حرف‌هايشان را در جلسه هيئت مديره باشگاه بزنند و با رسانه‌ها صحبت نکنند تا حرف‌ها چند گانه نشود و باشگاه انسجام و برنامه‌ريزي واحد و مشخص داشته باشد. در باشگاه داماش گيلان هم همين رويه را ادامه مي‌دهم. بايد عابديني به عنوان مديرعامل باشگاه صحبت کند و من هر اگر حرفي داشته باشم در جلسات هيئت مديره مي‌گويم.
وي در مورد اينکه عابديني از اختلافش با مالک باشگاه داماش سخن گفته و شايعه مديرعاملي واعظ آشتياني در اين باشگاه مطرح شده، گفت: نه در باشگاه داماش و نه در هيچ باشگاه ديگري مديرعامل نمي‌شوم و فقط کمک فکري مي‌دهم.
مديرعامل پيشين استقلال در مورد اينکه علي فتح‌الله‌زاده گفته «شما نگاه کنيد که مجيدي در مصاحبه‌اش رسما و علنا از فردي دفاع مي‌کند که سال‌هاست در موضع رسمي مخالفت با امير قلعه نويي است و آيا با اين شرايط او مي‌توانست زير مجموعه کادر فني استقلال باشد؟»، عنوان کرد: بهتر است در مورد آدم‌هاي بزرگ و مسايل با ارزش صحبت کرد. فرهاد مجيدي بازيکن بزرگي است. از او و محبوبيت مجيدي هراس دارند. به همين دليل مطالبي را بيان مي‌کنند که ارزش اخلاقي و حرفه‌اي ندارد.
واعظ آشتياني اضافه کرد: مجيدي بازيکن محبوبي است و محبوبيت او به دوران حضور من در استقلال مربوط نمي‌شود. او قبل از حضور من در استقلال هم محبوب بوده و بعد از اين هم محبوب خواهد بود. چنين بازيکن بزرگ و محبوبي قابل احترام است ولي برخي از محبوبيت مجيدي و مجيدي‌ها هراس دارند. اگر مجيدي کسي را مورد محبت قرار مي‌دهد نبايد مورد حسادت ديگران قرار بگيرد.
وي اظهار داشت: مجيدي نه بازيکن من است و نه من از آن دسته مديراني هستم که به بازيکنانم بگويم در مصاحبه‌هايتان از من تعريف کنيد. مجيدي سال‌ها در فوتبال ايران حضور داشته و براساس تجربه و دانسته‌هايش صحبت مي‌کند. اگر من هم از فردي اسم مي‌برم به معني اين نيست که آنهايي که نام نمي‌برم آدم‌هاي بدي هستند اما برخي افراد دچار بيماري توهم هستند و اين بيماري توهم به راحتي از آنها جدا نمي‌شود.
واعظ آشتياني در مورد اينکه وضعيت اين فصل استقلال را چطور ارزيابي مي‌کند، گفت: تا امروز هيچ صحبتي در مورد استقلال نه در مورد بازيکنان و نه در مورد مسايل فني و کادر فني نزده‌ام و اگر حرفي زدم در مورد مسايل مديريتي بوده است. برخي خودشان را مدام به استقلال مي‌چسبانند و هميشه پاي استقلال را به ميان مي‌کشند و رو به جلو فرار مي‌کنند. اين روش‌ها نخ نما شده است. از اين افراد هم مي‌خواهم به جاي پرداختن به مسايلي اينچنيني تلاش کنند مشکلات و معضلات مجموعه خود را حل و فصل کنند. با متهم کردن ديگران جز حاشيه پردازي براي مجموعه خود چيز ديگري دستگيرشان نمي‌شود.
عضو هيئت مديره باشگاه داماش گيلان در مورد اينکه چرا نمي‌خواهد در باشگاهي مديرعامل شود، گفت: باورهايي براي خودم دارم و براساس آن باورها حرکت مي‌کنم و از آن دسته آدم‌هايي هم نيستم که بگويم حرف مرد دوتاست و امروز يک حرف بزنم، 24 ساعت ديگر حرف ديگري و هفته بعد هم حرف متناقض ديگري بر زبان بياورم. اين آدم‌ها مشکل حافظه دارند. ترجيح مي‌دهم قبل از آنکه حرفي بزنم به دقت آن را تجزيه و تحليل کنم.


منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد image وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد 1403/02/29

ساعت‌ها به روال همیشگی، مشغول انجام وظیفه‌ی خودشان هستند. اما مطالعه‌ی جدیدی می‌گوید وقتی ورزش می‌کنیم، زمان در تصورات ما کمی از ساعت واقعی جلوتر است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27

واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 816

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2584

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2926

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3033

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3208

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3066