خدمات سایت


متن کامل خبر

حرف های شنیدنی قلعه نویی در تلویزیون / پول های رویانیان و موبایل کار استقلال را سخت کرده!

آرشیو
سرمربی استقلال می گوید مشکلات استقلال خیلی زیاد است و هواداران از این مشکلات خبر ندارند....
1391/08/05 01:17:00 ب.ظ

امیر قلعه نویی که روز گذشته در کنفرانس خبری اش حرف نزد امروز مهمان تلفنی فوتبال برتر در شبکه سوم بود.او ضمن تشکر از نفت تهران و سرمربی این تیم گفت:«آنها یک تیم خوب هستند و مقابل استقلال هم بازی خوبی را انجام دادند اما باید تشکر ویژه ای داشته باشم از حرکت خوبی که آنها قبل از بازی انجام دادند.یک دقیقه سکوت به احترام فوت مادر بنده حرکت شایسته نفتی ها بود.من از طریق این تریبون از همه مردم هم که در ختم مادرم شرکت کرده بودند تشکر می کنم. روزی که در مسجد ایستاده بودم ، جانبازی از آسایشگاه ثارالله آمده بود و روی ویلچر نشسته بود یا مردم دیگری که از اقصی نقاط ایران آمده بودند. واقعا باید از همه آنها تشکر کنم.»

در پایان حرفهای قلعه نویی ، جواد خیابانی به او گفت انشاالله هرچه خاک مادرتان بوده بقای عمر شما باشد » که قلعه نویی هم با متانت گفت:« انشاالله!»

او در پاسخ به سوال جواد خیابانی که در مورد بازی پرسپولیس و مس کرمان پرسید این واکنش را نشان داد:«من خواب بودم و بازی را ندیدم.اما به نظرم پرسپولیس ابتدا به دنبال این است که گل نخورد.ضمن اینکه با استفاده از بازیکنان بلند قدی که دارد حمله می کند و گل بزند.یکی دو هفته ای هم هست که تاکتیک آنها استفاده کردن از ضربات ایستگاهی است.آنها گل خودشان را هم توسط مهدوی کیا و از روی ضربات ایستگاهی زدند.اما باید بگویم که خدا وکیلی جایگاه مس در اینجای جدول نیست.من در کرمان مربیگری کرده ام و آنجا مردم خوب و با محبتی دارد.برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.»

سرمربی استقلال درباره بازی هفته آینده این تیم با گهر گفت:«قبلا تیم های استقلال و پرسپولیس در رختکن دو تا گل از حریف جلو بودند.اما الان فوتبال پیشرفت کرده است و تیمی مثل سپاهان سه دوره پشت سر هم قهرمان می شود.بازی ها خیلی به هم نزدیک شده است.ما به همه تیم ها احترام می گذاریم.به خصوص گهر.آنها در انتهای جدول رده بندی قرار دارند اما تیم خوبی هستند.من هنوز بازی آنها را آنالیز نکرده ام ولی باید بگویم که می توانم بیشتر در مورد تیم خودم حرف بزنم.»
او ادامه داد:«ما چند هفته زحمت می کشیم،با بی پولی می سازیم اما هواداران خیلی از چیزها را خبر ندارند.من خیلی وقت است که در استقلال هستم،در این چند سال مشکلات زیادی داشتیم اما پول آنچنانی نداریم.من از آقای رویانیان تشکر می کنم اما ایشان در تیم رقیب ما هزینه های زیادی کرده است . این روزها هم که می دانید آقای خیابانی این موبایل آمده و ارتباطات را خیلی ساده کرده و این حسابی شرایط ما را دشوار کرده است .»
او در پایان در مورد بازگشت جانواریو،توزی و جباری هم حرف زد و گفت:« توزی را که بعید می دانم دیگر به ایران برگردد.اما جانواریو قرار است امشب به سمت ایران حرکت کند.جباری هم دوران درمان را پشت سر می گذارد و به زودی به جمع ما ملحق خواهد شد.»


منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1188

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 790

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2562

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3174

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4077