خدمات سایت


متن کامل خبر

صعود طلا در پايان هفته گذشته

آرشیو
بازار جهاني طلا كه پس از نوسانات شديد در روزهاي چهارشنبه و پنج‌شنبه در دامنه 1380 تا 1400 دلار براي هر اونس، در ابتداي روز جمعه بازهم به حدود 1380 دلار كاهش يافته بود، پس از انتشار گزارش جديد از اوضاع اقتصادي آمريكا يكباره به بالاي 1400 دلار صعود كرد و پس از ثبت ركورد 1406 دلاري، در همين دامنه قيمتي به نوسان خود ادامه داد. با احتساب اين افزايش، طي هفته گذشته بيش از 40 دلار افزايش، در قيمت جهاني طلا ثبت شده‌ است.
1389/09/12 02:41:34 ب.ظ

بازار جهاني طلا كه پس از نوسانات شديد در روزهاي چهارشنبه و پنج‌شنبه در دامنه 1380 تا 1400 دلار براي هر اونس، در ابتداي روز جمعه بازهم به حدود 1380 دلار كاهش يافته بود، پس از انتشار گزارش جديد از اوضاع اقتصادي آمريكا يكباره به بالاي 1400 دلار صعود كرد و پس از ثبت ركورد 1406 دلاري، در همين دامنه قيمتي به نوسان خود ادامه داد. با احتساب اين افزايش، طي هفته گذشته بيش از 40 دلار افزايش، در قيمت جهاني طلا ثبت شده‌ است.

قیمت طلا روز گذشته در بازار‌هاي جهانی از 1400 دلار فراتر رفت. نرخ هر اونس طلا برای تحویل فوری در 3 روز گذشته با ادامه روند افزایشی خود به 1404 دلار نیز رسید که مجددا تا 1398 دلار تا ساعت 17:30 روز گذشته کاهش یافت.

طی یک هفته گذشته قیمت طلا در بازار‌هاي جهانی با تقریبا 40 دلار افزایش مواجه بوده است. در این مدت با وجود افزایش قیمت‌های جهانی قیمت انواع سکه بهار آزادی تغییر قابل توجهی نداشته است.

طی روز‌هاي چهارشنبه و پنج‌شنبه بازار ارز و سکه قیمت مشخصی نداشت و قیمت‌های عنوان شده از سوی برخی منابع با تفاوت‌هایی همراه بود.

به‌طور مثال قیمت سکه در منطقه نارمک در غروب چهارشنبه 348 هزار تومان ذکر شد در حالی که قیمت در محدوده مناطق مرکزی شهر 345 هزار تومان عنوان شد. با این حال قیمت سکه در روز پنج‌شنبه با وجود تعطیلی اغلب مراکز فروش 345 هزار تومان اعلام شد که نسبت به روز سه‌شنبه 4 هزار تومان افزایش نشان می‌دهد.

قیمت نیم سکه نیز در این بازار 3 هزار تومان افزایش داشته و 174 هزار تومان را ثبت کرده است. ربع سکه هم 88 هزار تومان اعلام شده که 1000 تومان رشد قیمت داشته است. سکه طرح قدیم کماکان 375 هزار تومان بدون تغییر از برخی منابع غیررسمی اعلام شده است.

نرخ طلا با وجود بی ثباتی در قیمت ارزها و تداوم نگرانی در مورد بدهی‌هاي کشور‌هاي اروپایی از یک سو و کاهش نرخ بهره و ترس از افزایش میان مدت تورم رو به افزایش نهاده است. همچنین از کشور چین خبر مي‌رسد که این کشور در حال خرید و افزایش ذخایر طلای خود است.

غروب ديروز اعلام افزايش نرخ بيكاري در آمریکا و اعلام خبر خرید اوراق قرضه دولتی توسط بانک مرکزی اروپا نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا را تا مرز33/1 بالا برد كه اين امر از علل اساسي افزايش قيمت طلا بود.

قیمت دلار طي روزهاي اخير از سوی برخی منابع 1065 تومان اعلام شد در حالی كه با وجود تعطیلی بانک‌ها قیمت دلار دولتی نامعلوم بوده و به عبارت بهتر قیمت دقیقی از دلار نیز در بازار وجود نداشته است.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط image آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط 1403/02/08

سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2

بیت کوین رکورد زد image بیت کوین رکورد زد 1403/02/04

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم image سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم 1403/01/25

ارزش اتریوم حدود ۱۰ درصد و بیت‌کوین تقریبا پنج درصد سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49

خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند image خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند 1403/01/22

کارشناسان بازارهای مالی همیشه نسبت به احتمال سوءاستفاده خلافکاران از انواع ارز دیجیتال هشدار داده بودند و حالا به‌نظر می‌رسد این نگرانی به واقعیت بدل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد image زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد 1403/01/20

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد image قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد 1402/12/27

قیمت ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات پرطرفدار و در حال تغییر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 242

ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد image ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد 1402/12/22

ارزش بازار بیت کوین با عبور از قیمت تاریخی 71 هزار دلار، حالا بیشتر از نقره شده و هشتمین دارایی باارزش جهان محسوب می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 79

بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا image بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا 1402/12/20

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز دنیا باری دیگر به دردسر افتاده؛ اما Binance دقیقاً به چه جرمی متهم شده و چه پاسخی در دفاع از خود داده است؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! image بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! 1402/12/15

بیت کوین به رقم شگفت انگیز ۶۸ هزار دلار رسید؛ بیت کوین در ۲۴ ساعت ۷.۵۲ درصد رشد داشته است همچنین قیمت این ارز محبوب در یک هفته نزدیک به ۲۷ درصد افزایش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57

در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید image در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید 1402/12/13

بسیاری از کارشناسان شروع بول‌ران بیت کوین را اعلام کرده‌اند و باور دارند قبل‌ از رویداد هاوینگ می‌توان از برخی آلت‌کوین‌ها سود خوبی به‌دست ‌‌آورد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46