خدمات سایت


متن کامل خبر

آقايان مرد باشند و بروند / شمس: حالا بايد يقه سعيدلو را گرفت

آرشیو
سرمربي پيشين تيم ملي فوتسال گفت تيم ملي با شکست برابر کلمبيا همرديف جزاير سليمان شده است!
1391/08/22 01:56:48 ق.ظ

حسين شمس در مورد شکست 2 بر يک تيم ملي فوتسال ايران برابر کلمبيا و حذف از جام جهاني عنوان کرد: اين نتيجه در تاريخ فوتسال ايران بي‌نظير بود. شکست برابر کلمبيا از باخت برابر تايلند هم دردآورتر بود. آماده شده بوديم که به جمع 8 تيم برويم اما با اين شکست غير قابل باور از دور مسابقات حذف شديم.
به گزارش فارس، وي ادامه داد: کلمبيا چيزي از فوتسال نمي‌دانست و محلي از اعراب نداشت اما مساوي برابر آنها برايمان آرزو شده بود. کلمبيا تنها در مرحله گروهي جزاير سليمان را برد و با شکست برابر نماينده آمريکاي جنوبي، فوتسال ما هم رديف جزاير سليمان شد.
شمس تاکيد کرد: نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده است. باورم نمي‌شود؛ از شب گذشته در شوک هستم. غير از مسائل فني در بحث اخلاقي هم باختيم. پيش از اين مي‌گفتم بازيکنان از نيمکت حساب نمي‌برند و هر کاري دوست دارند انجام مي‌دهند اما کسي حرفم را باور نمي‌کرد. بازيکنان ترسي از نيمکت ندارند و در آن حرکت ناجوانمردانه در حالي که تيم عقب افتاده بود به دروازه‌بان تيم لگد مي‌زنند و کسي هم نيست جلوي آنها را بگيرد.
وي افزود: آن بازيکن پس از اين آبروريزي به سمت اين و آن مي‌رفت و صداي خود را بالا مي‌برد. شب گذشته هم در مسائل اخلاقي و هم فني باختيم. در بازي دوم هنگامي که پنالتي به سود ما گرفته شد بازيکنان نمي‌دانستند چه کسي بايد پنالتي بزند. سر زدن پنالتي با هم دعوا مي‌کردند. اين مسائل است که مي‌گويم هيچ حسابي از نيمکت ايران برده نمي‌شد.
سرمربي پيشين تيم ملي فوتسال با اشاره به حضور خسوس اظهار داشت: بارها اعلام کردم او به درد فوتسال ما نمي‌خورد. 8 سال از فوتسال دور بوده و او را به ما انداختند! خسوس در سه بازي که برگزار شد نتوانست فرم بازي ايران را تغيير دهد و حداقل چرخش کوچکي داشته باشيم.
شمس درباره علت نتيجه نگرفتن ايران برابر تيم‌هاي ناشناخته يادآور شد: تاکتيک‌هاي محدودي داشتيم و بلد نبوديم چگونه از خط دفاعي حريف بگذريم. وقتي حريف دفاع مي‌کرد ديگر هيچ کاري نمي‌توانستيم بکنيم. مگر اسپانيا برابر اين تيم‌ها بازي نکرد؟ مربي آنها سکته نمي‌کند بلکه راه حل بلد است اما ما از اين تاکتيک‌ها آگاهي نداشتيم.
اين مربي تصريح کرد: پس از بازگشت از دبي و ناکامي در جام ملت‌هاي آسيا اعلام کردند بايد تغيير و تحولاتي صورت بگيرد. در مجموعه‌اي که مدير آن به تنهايي فکر مي‌کند، تنها ليگ برگزار مي‌کند، به تنهايي تعويض مي‌کند و همه کارها را خودش انجام مي‌دهد و مربي هيچ کاره است، نمي‌توان انتظار موفقيت داشت. در آن زمان هم اين مسائل را مطرح کردم اما گوش شنوايي وجود نداشت خودشان مي‌خواهند همه کار انجام دهند و زماني که انتقاد صورت مي‌گيرد مي‌گويند اين آقا قصد بازگشت دارد. در حالي که اين گونه نيست و من دلم براي فوتسال مي‌سوزد.
شمس در ادامه گفت: شب گذشته در خانه ما عزا برپا شده بود. بچه‌هايم گريه مي‌کردند و من هم گريه مي‌کردم، ما که بايد توان‌مان بيشتر باشد اشک‌هايمان جاري شده بود واي به حال افراد ديگر. اميدوارم آقايان از اين شکست درس عبرت بگيرند و باز نيايند و براي مردم کري بخوانند. مرد باشند و بروند. آقايان بايد بدانند مردم ديگر آنها را نمي‌خواهند و همان اتفاقي که در اصفهان براي آنها رخ داد در ساير شهرها صورت مي‌گيرد.
شمس با اشاره به لغو ديدار دوستانه برابر اوکراين گفت: چرا آقايان دروغ مي‌گويند؟ بازي با اوکراين را خودشان لغو کردند. ديدند نمي‌توانند در شهري اين بازي را برگزار کنند و بازي را لغو کردند. در هر شهري که مي‌رفتند مردم با آنها همان برخورد را داشتند.
وي در پايان با اشاره برکناري‌اش در زمان رياست سعيدلو در سازمان تربيت بدني گفت: هم اکنون زمان آن رسيده که يکي پيدا شود و يقه سعيدلو را بگيرد. چرا در آن زمان او چنين تصميمي گرفت؟‌ سعيدلو در پاسخ به کنار گذاشته شدن من گفته بود که زمان مديريت 4 ساله است. او حالا بيايد جواب بدهد تيمي که در جام جهاني 2008 با رقباي سرسخت مبارزه کرد و پنجم شد هم اکنون با چه افتضاحي حذف مي‌شود. بايد مسئولان پاسخگو باشند نه اينکه هر کاري دوست دارند انجام دهند.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:

نظرات ثبت شده برای این خبر

حسين
(1391/08/22)
انشااله خدا ازشون نگذره كه واسه اختلافا شخصي يه ملت رو كوچيك كردن.تيمي كه به تايلند ميبازه با اون بازيا افتضاح بايد مربيش تعويض ميشد.اخه صانعي مربيه.همين بازي اگر شمسايي بود با چرخشا و شوت زدناش كارساز ميشد.تيمه ايران رو فقط شمس ميتونه بگردونه.اميدوارم خير از زندگي نبينن كه ابرومونو بردن

Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1190

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 795

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2566

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2916

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3018

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3179

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3051