خدمات سایت


متن کامل خبر

رقابت دو زن ، رابطه غیراخلاقی پترائوس را لو داد / تصاویر

آرشیو
ماموران اف بی آی گفته اند: هنگامی که در پیگیری ایمیل های تهدید آمیز، به نام ژنرال پترائوس رسیدیم نگران شدیم مبادا ایمیل شخصی رئیس سیا هک شده و امنیت ملی آمریکا در معرض خطر قرار گرفته باشد....
1391/08/23 02:22:14 ق.ظ

رسانه های آمریکایی گفته اند زنی به نام " جیل کیلی" ، عامل کشف رابطه غیراخلاقی رئیس سابق سیا و زندگینامه نویس خود و در نتیجه استعفای رئیس سیاست.

به گزارش عصر ایران به نقل از سایت الجزیره، ژنرال دیوید پترائوس رئیس سیا روز جمعه گذشته به طور ناگهانی و غیرمنتظره از سمت خود استعفا داد. دلیل این استعفا، ارتباط عاطفی و خارج از چارچوب ازدواج این ژنرال با زنی به نام " پائولا برادول" اعلام شد.
خانم برادول، نظامی بازنشسته ارتش آمریکا و نویسنده زندگینامه ژنرال پترائوس است.

به نوشته رسانه های آمریکایی، اما خانم "کیلی"، 37 ساله یک فعال در سازمان های غیردولتی حامی مسائل نظامیان و خانواده های آنها در ایالت فلوریداست. این زن بیش از 5 سال است که با ژنرال پترائوس و  خانواده اش، رابطه خانوادگی داشت و دوست آنها به شمار می رفت.

هم اکنون مشخص شده است که رقابت عشقی میان این دو زن (کیلی و برادول)، عامل اساسی در کشف رابطه عاطفی و خارج از ازدواج ، ژنرال پترائوس با برادول بوده است.

ماجرا از آنجا آغاز شد که "کیلی" ساکن شهر تامبا در ایالت فلوریدا ، چندی پیش به دفتر تحقیقات فدرال (اف بی آی) اطلاع داد که ایمیل های تهدید آمیزی را دریافت کرده است.

پیگیری این موضوع به خانم برادول رسید و مشخص شد او این ایمیل ها را برای خانم کیلی ارسال می کرد و به او هشدار می داد که پترائوس را رها کند! این پیگیری ها همچنین به کشف ایمیل هایی منجر شد که پرده از روابط او با ژنرال پتروائوس برمی داشت.
برادول 40 ساله همسر یک پزشک است و خود مادر دو فرزند است.

یک مقام رسمی هم به روزنامه نیویورک پست گفت که این ایمیل های هشدار آمیز شامل متن هایی مثل "من می دانم با او چه کردی" و "از این مرد دور باش" بود.

ماموران اف بی آی گفته اند: هنگامی که در پیگیری ایمیل های تهدید آمیز، به نام ژنرال پترائوس رسیدیم نگران شدیم مبادا ایمیل شخصی رئیس سیا هک شده و امنیت ملی آمریکا در معرض خطر قرار گرفته باشد.

بازجویی ها و مصاحبه های بعدی ماموران با ژنرال پترائوس و خانم برادول، رابطه عاطفی و خارج از ازدواج آنها را نشان داد.



رسانه های آمریکایی همچنین نوشته اند: ایمیل های برادول درباره رابطه اش با ژنرال پترائوس نشان می دهد او کیلی را دشمن و رقیب خود می دانست به همین دلیل وی را تهدید کرده بود.

در همین رابطه، کیلی و همسرش نیز با صدور بیانیه ای ضمن اعلام احترام خود برای پترائوس و خانواده اش و احساس افتخار برای دوستی 5 ساله با او و خانواده اش، خواستار حفظ حریم خصوصی خانوادگی خود شدند.

یک منبع نزدیک به خانواده پترائوس نیز دوستی با کیلی و همسرش (متخصص جراحی سرطان) را تایید کرد و افزود: رابطه میان پتروائوس و کیلی تنها یک ارتباط دوستانه ساده بود.


خانم برادول هنوز در این باره واکنشی از خود نشان نداده است. سازمان های امنیتی اطلاعاتی سیا و اف بی ای هم از هر گونه اظهار نظر خودداری کرده اند.

این مسئله باعث نگرانی هایی درباره به خطرافتادن امنیت ملی آمریکا به دلیل  حساسیت بالای مسؤولیت پترائوس می شود اما یک منبع آگاه گفت که روابط برادول با پترائوس پس از بازنشستگی او از ارتش در سال 2011 آغاز شد.

سخنگوی پترائوس همچنین به نقل از او گفته است که هیچ اطلاعات سری یا مهمی را به برادول نداده است.

پترائوس افسر بازنشسته ارتش آمریکا و رئیس مستعفی سازمان اطلاعات و امنیت مرکزی آمریکا (سی آی ای) یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری آمریکا بود.

او پس از استعفا، در پیامی خطاب به یکی از دوستان نزدیکش پشیمانی عمیق خود را به دلیل سرافکندگی خانواده اش اعلام کرد.
او گفت که کارش در سیا را بسیار دوست داشت و از چالش های فکری در این مسؤولیت لذت می برد.


منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 69

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 178

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 149

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 346

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 338

بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا با یک میلیون لیتر آب و ۱٬۵۰۰ ماهی، «منفجر شد» image بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا با یک میلیون لیتر آب و ۱٬۵۰۰ ماهی، «منفجر شد» 1401/09/26

آکواریوم بزرگ AquaDom برلین که حاوی ۱٬۵۰۰ ماهی و حدودا یک میلیون لیتر آب بود، صبح جمعه منفجر شد و خسارت شدیدی به ناحیه‌های اطراف وارد کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 295

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 387

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 351