خدمات سایت


متن کامل خبر

ایران صفر - ازبکستان یک / ازبک‌ها انتقام گرفتند / هت‌تریک ناکامی‌ها

آرشیو
تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر به ازبکستان باخت.
1391/08/25 02:22:09 ق.ظ

با باران شدیدی که عصر چهارشنبه در تهران بارید، انتظار نمی‌رفت ورزشگاه آزادی مثل بازی با کره پر از تماشاگر شود. حتی این انتظار هم وجود نداشت که یک سوم ورزشگاه هم پر شود. اما هواداران تیم ملی یک بار دیگر ثابت کردند اگر تیم ملی در شرایط حساس باشد، تحت هیچ شرایطی آن را تنها نمی‌گذارند. برای بازی ایران و ازبکستان بیش از 40 هزار هواداران در هوای بارانی تهران به ورزشگاه آزادی رفتند تا ازبک‌ها را در این مسابقه راحت نگذارند.
کارلوس کروش بازیکنان کلیدی بازی را کره را در ترکیب اصلی قرار داده بود. اشکان دژاگه و قوچان‌نژاد هم بودند. اما روند این مسابقه مثل بازی با کره نبود. مسابقه در نیمه اول بدون گل به پایان رسید. گرچه محمد نوری در دقیقه 12 دروازه ازبک ها را باز کرد، اما داور در تصمیمی عجیب، گل او را قبول نکرد. در نیمه دوم همه انتظار یک گل را می‌کشیدند اما حملات ایران بی‌نتیجه می‌ماند و حملات ازبک‌ها هم ثمری نداشت. سرانجام در دقیقه 71 توپ از خط یکی از دروازه‌ها عبور کرد. ازبک‌ها که ضربه‌ای کاشته را روانه محوطه 6 قدم ایران کردند، با ضربه تمام کننده باکایف به گل رسیدند تا آه از نهاد هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه بلند شود.
تیم کروش تنها 19 دقیقه وقت داشت تا نتیجه را عوض کند. حملات ایران شروع شد و فشار زیادی به دروازه ازبکستان آوردند. رضا قوچان نژاد هم در دقایق پایانی دروازه ازبکستان را باز کرد اما گل او هم مثل گل محمد نوری مورد قبول قرار نگرفت. داور گل قوچان نژاد را آفساید اعلام کرد. ایران نتوانست از موقعیت های بعدی خود استفاده کند و در نهایت مسابقه را با نتیجه یک بر صفر باخت.
بعد از مسابقه، مجید جلالی که مهمان تلویزیون بود گفت: «فوتبال واقعا عجیب است. روزی که حقت نیست برنده شوی، می بری و روزی که باید ببری، می بازی.» اشاره او به نتیجه بازی رفت ایران و ازبکستان بود که تیم ملی ایران توانسته بود بر خلاف روند بازی، با یک گل ازبکستان را شکست دهد.
 با شکست تیم ملی مقابل ازبکستان، ناکامی های فدراسیون فوتبال به عدد سه رسید. همین یکشنبه بود که تیم ملی فوتبال جوانان از رسیدن به جام جهانی ناکام ماند و تیم ملی فوتسال هم در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی حذف شد.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1185

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 786

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2558

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2910

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3011

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3168

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3043

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4072