خدمات سایت


متن کامل خبر

ملوان هم ۶ تایی شد / احیای پرسپولیس با یحیی/ گل محمدی امتحانش را پس داد

آرشیو
پرسپولیسی ها موفق شدند با نتیجه 6 بر صفر ملوان را شکست دهند.
1391/09/30 01:00:36 ق.ظ

به گزارش خبرآنلاین؛درهمان نیمه اول کار را تمام کردند.شاید باورش برای خود هواداران پرسپولیس سخت باشد اما دقیقه دوم بود که هادی نوروزی با ضربه سر دروازه ملوان را باز کرد تا هیچ کس متوجه خالی بودن سکوهای ورزشگاه آزادی نشود.فریاد های همان 10 هزار نفری که به آزادی آمده بودند آنقدر بلند بود که گویا تمام صندلی ها پر از آدم است.آنها خیلی وقت بود که به خاطر بازی خوب تیمشان و جلو افتادن پرسپولیس از رقیبی که کل و کل های زیادی قبل از بازی با آن داشتند این طور هورا نکشیده بودند.
غیر قابل کنترل بودند و مدام مازیار زارع را خطاب می کردند.بازیکن سابق پرسپولیسی ها روز گذشته مصاحبه تندی را علیه آنها انجام داده بود و باید گفت که انجام دادن این مصاحبه در"هو"شدنش بی تاثیر نبود.
اتفاق مثبتی که در روند رو به رشد پرسپولیس در این بازی افتاد تقویت خط میانی آنها بود.اضافه شدن رضا حقیقی به هافبک پرسپولیس،شرایط تازه ای را به وجود آورده بود.شرایطی که دیگر بغرنج نبود و پاشنه آشیل سرخ ها را تقویت کرده بود.طوری که خط میانی انزلی چی ها که متشکل از بازیکنان خوبی همچون زارع،بادامکی ویوسف زاده بود نتوانست در نیمه نخست به خوبی مهاجمان سرعتی شان را تغذیه کند.
پرسپولیس واقعا پرسپولیس شده بود و مثل سابق که صدایش می زدند؛ زلزله.هنوز هواداران این تیم در گیر و دار خوشحالی به خاطر گل نوروزی بودند که کریم انصاری فرد هم با ضربه سر دیگری دومین گل آنها را در دقیقه نوزدهم به ثمررساند.پرسپولیس شورعی رویایی داشت.آنها هنوز به دقیقه 20 نرسیده از حریف خود پیش بودند.اتفاقی که باید آن را باور کرد.پرسپولیسی ها در نیمه نخست یکی دو موقعیت دیگر هم داشتند که نتوانستند از آنها به خوبی استفاده کنند.نا گفته نماند که این بار شوک به ملوانی ها وارد شده بود و آنها حداقل در نیمه نخست نتوانستند انتظارات هواداران خودشان را برآورده کنند و مثل همیشه ملوانی باشند که برای تیم های پایتخت نشین مشکل ساز می شدند.

پرسپولیس در نیمه دوم هم دست از گلزنی برنداشت تا در اولین سرمربیگری یحیی گل محمدی در مسابقات رسمی با قرمزها، نتیجه ای پرگل را ثبت کند. در دقیقه 50 هادی نوروزی گل سوم پرسپولیس را زد تا خودش را هم دو گله کند. پس از آن پرسپولیس باز هم حمله کرد تا در دقیقه 76 کریم انصاری فرد دوباره پایش به گل باز شود و تفاضل را به 4 گل برساند. پس از این گل بود که تعدادی از انزلی چی های حاضر در ورزشگاه ، سکوها را ترک کردند و از استادیوم خارج شدند.

هنوز 4 دقیقه بیشتر از این گل نگذشته بود که کریم انصاری فرد در دقیقه 80 سومین گلش را هم زد تا دومین هت تریک فصل خود را ثبت کند. پرسپولیسی ها که روی دور گلزنی افتاده بودند در دقیقه 83 توسط غلامرضا رضایی به ششمین گل خود رسیدند تا دوباره در ورزشگاه آزادی، یک تیم را شش تاییی کنند. پرسپولیسی ها چند هفته قبل در لیگ برتر به پیکان 6 گل زده بودند.

در دقایق پایانی به نظر می رسید بازیکنان پرسپولیس هم مثل هواداران این تیم علاقه ای به گلزنی نداشتند. هواداران پرسپولیس با شعار «واویلا، واویلا، نزن بسه دیگه» به بازیکنان خود می گفتند گل هفتم را نزنند و اجازه بدهند بازی با همان نتیجه 6 بر صفر که نتیجه ای نوستالژیک در تاریخ باشگاه پرسپولیس است به پایان برسد.

پرسپولیس با حذف ملوان، در مرحله بعدی جام حذفی به مصاف نفت تهران می رود.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1189

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 792

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2563

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3175

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3047

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4078