خدمات سایت


متن کامل خبر

مریل استریپ، تام هنکس و براد پیت به سینماها می‌آیند / فیلم‌هایی که سال ۲۰۱۳ روی پرده می‌روند / تصاویر

آرشیو
«مشاور»‌ به کارگردانی ریدلی اسکات، «پیش از نیمه شب» ساخته ریچارد لینکلیتر و «گره شیطان» آتوم اگویان از فیلم‌های مهم سال جدید میلادی هستند.
1391/10/19 01:25:53 ب.ظ

سال گذشته اغلب بزرگان سینما مثل برادران تاویانی، میشائل هانکه، مارتین اسکورسیزی و کارگردان‌های مطرح دیگری چون دیوید کراننبرگ، کریستین مونگیو و کن لوچ فیلم‌های جدید خود را روی پرده فرستادند.

از طرفی فیلم‌های تجاری پرفروشی مثل «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»، «بازی گرسنگی»، «انتقامجویان» و «اسپایدرمن شگفت‌انگیز» هم با استقبال مخاطبان روبرو شدند.

و حالا در فاصله یکی دو ماه به اعلام برندگان جوایز گلدن گلوب و اسکار و بسته شدن پرونده سال سینمایی 2012 باید منتظر ماند و دید در سال نوی میلادی باید منتظر چه فیلم‌هایی باشیم.

آنچه در ادامه می‌خوانید معرفی برخی از مهم‌ترین فیلم‌های تجاری و مستقل است که در سال 2013 روی پرده می‌روند.

«یک مرد تحت تعقیب» / A Most Wanted Man

فیلم براساس رمانی از جان لوکاره (نویسنده «جاسوسی که از سردسیر آمد» و «تعمیرکار، خیاط، سرباز، جاسوس») ساخته شده است. فیلم جاسوسی «یک مرد تحت تعقیب» ماجرای یک زندانی سابق بی‌سواد است که در هامبورگ درگیر یک ماجرای تروریستی می‌شود.

 

فیلم را آنتون کوربین ساخته که با «آمریکایی» با بازی جرج کلونی خود را به عنوان یک کارگردان صاحب سلیقه معرفی کرد. فیلیپ سیمور هافمن، ریچل مک‌آدامز، ویلم دافو، رابین رایت و دانیل برول (بازیگر «بی‌آبروهای لعنتی») در فیلم بازی کرده‌اند. فیلم احتمالا پاییز سال 2013 روی پرده می‌رود.

«آگوست در اوسیج کانتی» / August: Osage County

پس از گم شدن پدرسالار یک خانواده عجیب و غریب، اعضای آن باید با گذشته خود روبرو شوند. فیلم براساس نمایشنامه‌ای معروف و تحسین‌شده به همین نام ساخته شده. جرج کلونی از سرمایه‌گذاران آن بوده و مریل استریپ در کنار ستارگانی چون جولیا رابرتز، کریس کوپر، یوان مگرگور، بندیکت کامبربچ، آبیگیل برسلین، سام شپارد و مارگو مارتیندل در فیلم بازی می‌کنند.

 

نمایشنامه «آگوست در اوسیج کانتی» را تریس لت نوشته و برای آن برنده جایزه پولیتزر شده است و سبک و سیاق آثار آرتور میلر را دارد. فیلم را جان ولز کارگردانی کرده که ید طولایی در تلویزیون دارد اما تنها ساخته سینمایی‌اش «گروه مردان» است که چندان فیلم قابل‌توجهی نبود. فیلم احتمالا نوامبر یا دسامبر 2013 روی پرده برود.

«پیش از نیمه شب» / Before Midnight

گروه کارگردان و بازیگران ریچارد لینکلیتر، ژولی دلپی و ایتن هوک تا کنون دو قسمت از سه‌گانه عاشقانه خود به نام‌های «پیش از غروب» و «پیش از طلوع» را روانه سینماها کردند که به فیلم‌های بسیار محبوبی بدل شده‌اند. حالا نوبت قسمت سوم این سه‌گانه است و این بار سلین و جس در چهل سالگی، 9 سال پس از دومین دیدارشان این بار در یونان با هم ملاقات می‌کنند.

 

اولین فیلم این مجموعه «پیش از طلوع» بود که سال 1995 روی پرده رفت و حالا بسیاری منتظر تماشای قسمت سوم هستند تا ببینند دو شخصیت اصلی در سن پختگی چه نظری درمورد زندگی و عشق دارند. فیلم احتمالا ژانویه امسال در جشنواره ساندنس روی پرده می‌رود.

«پشت چلچراغ» / Behind The Candelabra

به گفته استیون سودربرگ این آخرین فیلم او پیش از بازنشستگی است. فیلم که به رابطه و دوستی لیبریس، شومن معروف و اسکات تامسن می‌پردازد از شبکه اچ‌بی‌او پخش می‌شود. مایکل داگلاس و مت دیمن به همراه راب لو، دن آیکرود، اسکات باکولا و پل ریزر در فیلم بازی کرده‌اند.

 

فیلم تابستان 2013 روی آنتن می‌رود و احتمالا پیش از آن در جشنواره فیلم کن به نمایش دربیاید.

«مشاور» / The Counselor

یکی از فیلم‌هایی که بسیاری منتظر اکران آن هستند. ریدلی اسکات «مشاور» را با اقتباس از رمانی نوشته کورمک مکارتی («پیرمردها کشوری ندارند» و «جاده») کارگردانی کرده است. ماجرای فیلم درمورد وکیلی است که در منجلاب قاچاق مواد مخدر گرفتار می‌شود.


منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 94

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 76

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 180

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 152

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 347

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 341

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 393

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 354

پژوهشی جدید: پول واقعاً می‌تواند باعث شادی شود image پژوهشی جدید: پول واقعاً می‌تواند باعث شادی شود 1401/08/22

نکته قابل توجه اینکه، در خانواده‌هایی با درآمد بیشتر از 123 هزار دلار، این افزایش شادی مشاهده نشده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 199