خدمات سایت


متن کامل خبر

قلعه نویی: این همه از من انتقاد می کنید، اما من تا یک کلمه گفتم بحث گرین کارت را پیش کشیدید

آرشیو
امیر قلعه نویی در برنامه 90 درباره موضع گیری اش درباره منتقدان دربی سخن گفت.
1391/11/10 10:03:53 ق.ظ

به گزارش خبرآنلاین ؛ امیر قلعه نویی که گفته بود منتقدان کیفیت دربی اجنبی پرست هستند روی خط برنامه 90 امد تا در این باره توضیح بدهد. او ابتدا با اشاره به آنالیز بازی توسط مجید جلالی و گروهش گفت:«اولا از این آمار آقای جلالی ممنونم . معلوم است روی این آمار کار شده است. ولی در این بازی ما 600 تا پاس دادیم. ما بر اساس نرم افزار بچه های دانشگاه شریف به این نتیجه رسیدیم که نزدیک به 600 پاس داده ایم.» این تفاوت امارها باعث شد تا فردوسی پور از قلعه نویی درباره آمارش بپرسد و معیار اندازه گیری آنها که مربی استقلال گفت:« البته بچه های دانشگاه شریف چون فدراسیون پول شان را نداده نیامدند ولی ما براساس همان مقیاس پاس های یک نیمه از بازی را شمردیم. آنالیز ما با همان نرم افزار بوده. حالا اگر این آمار یک نیمه ای را در دو ضرب کنی می شود نزدیک 600 پاس . حالا شاید آقای جلالی پاس های اول را حساب نکرده باشند!»
پس از این بحث به سمت انتقادهای قلعه نویی رفت و او درباره دلیلش برای انتقادتندش گفت:«من 3 هفته قبل گفتم زمین ذوب آهن مشکل دارد.آن موقع کلی از من انتقاد شد ولی بعد از 3 هفته آقای رحیمی رفتند پیش وزیر ورزش و خواستند جای ورزشگاه فولادشهر در تهران بازی کنند و این مهر تائیدی بود بر حرفهای من. امیر قلعه نویی می گوید در حرف های تان عدالت محور باشید. می گویم کنفرانس قبل از بازی کمکی نمی کند ، بروید ورزشگاه بسازید. بعد در رادیو ورزش پدر من را سر همین حرف در اوردند که چرا توهین می کنی. آخر کجای حرف من توهین بوده؟ بابا ما هنوز در ورزشگاه های بزرگ مان مشکل اینترنت داریم. کدام استاندارد مان می خواند که مدام ایراد می گیریم.تا یک چیزی می گویم علیه من جبهه می گیرند. تا زمانی که استاندارد سازی نکنیم به استانداردها نمی رسیم. نگاه های ما باید عوض شود.» اما اجنبی پرستان چه کسانی بودند؟ قلعه نویی در این باره می گوید:« آنها که مشکلات تیم ملی را به دربی ربط دادند. باخت تیم ملی به لبنان و ازبکستان چه ربطی دارد به این بازی داشته است؟ بعضی از خبرنگارها دارند به فوتبال ما لطمه می زنند. من تیمم قهرمان می شود انتقاد می کند. چندسال با 3-5-2 قهرمان شدم 50 تا مقاله علیه من زدند ، یووه دارد با همین سیستم بازی می کند.» او در ادامه گفت:« قبل بازی تمام ابزار هجومی ام را گذاشتم و خواستم تا برنده باشم اما وقتی دیدم نمی شود باید صدر جدول را نگه می داشتم. من برای اولین بار می خواستم برد و باخت داشته باشد که این شرایط ایجاد نشود. این بحث ها پیش نیاید. آن وقت انگار ما جنایت کردیم. من را گذاشتند بازنده هفته!» قلعه نویی اعتقاد داشت که بازی دربی کسل کننده نبوده و اتفاقا یک جنگ تن به تن بوده است.
او درباره انتقاداتش از فردوسی پور هم گفت:« 13 بار از تو انتقاد کردم چون وقتی من یک باخت دادم ، مرا اینجا محاکمه کردید. ولی الان کروش دو باخت داشته.»
فردوسی پور هم گفت:« اگر کروش هم تیم را به جام جهانی نبرد باید بیاید اینجا و به مردم پاسخ بدهد.» در ادامه این برنامه هیوا یوسفی و رضا خسروی از رسانه های ورزشی روی خط آمدند و از حرف های قلعه نویی انتقاد کردند. در واکنش به این انتقادات بود که قلعه نویی دو حرف مهم داشت یکی اینکه خبرنگاران بروند شکایت کنند چون او هیچ سندی رو نمی کند و چون از لفظ باید استفاده شده ، دیگر به جلسه هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان هم نخواهد رفت. او همچنین از خبرنگاران گلایه کرد که چرا بحث شخصی زندگی اش یعنی قصه گرین کارت را پیش کشیده اند؛« می گویم اجنبی پرستی و آنها می گویند تو خودت بنز سواری.» او تاکید کرد که هیچ منظوری نداشته که خبرنگاران جاسوسی می کنند و منظورش از اجنبی پرستی بحث امنیتی نبوده است.
او سپس به عادل فردوسی پور هم گفت:« آقای عادل خان شما که خودت رفته بودی خانه کارلوس کروش ، او شام به شما چه داد؟» عادل هم بعد از این حرف گفت:« فکر کنم مهدی رحمتی و سایر دوستان به شما آمار اشتباه دادند. من یکبار به لابی خانه ایشان رفتم. قرار بود او هفته قبل به برنامه ما بیاید که نیامد اما هفته آینده می آید!»

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 787

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3170

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073