خدمات سایت


متن کامل خبر

جزئیاتی از جنایت "سعادت‌آباد 2" + تصاویر

آرشیو
همسر سمیرای بیچاره از وی می‌خواهد برای وصول پول به نزد یکی از دوستانش برود و عملا او را به مفسده دعوت می‌کند ، سمیرا مقاومت کرده و با وی درگیر می‌شود و کتک مفصلی می‌خورد اما باز هم مقاومت می‌کند و در فرصتی مناسب با حمله به همسرش او را مورد اصابت ضربات چاقو قرار می‌دهد
1389/09/16 05:44:57 ق.ظ

در حالی كه اخیرا با اقدام سریع دستگاه قضایی، قاتل سعادت آباد به دار مجازات آویخته شد، در چند روز اخیر در فضای مجازی فیلم موبایلی دیگری از یك حادثه جنایی پخش شد.

در حالی كه در حادثه میدان كاج، بی تفاوتی مردم تجمع كرده در صحنه یك جنایت و درگیر نشدن آنها با قاتل در كنار ضعف پلیس و فقدان آمادگی لازم برای برخورد سریع و حرفه ای در چنین حوادثی مورد انتقاد بسیاری از رسانه ها و كارشناسان قرار گرفته بود، فیلم تازه منتشرشده نیز برخی از همین ویژگیها را دارد و در برخی موارد، رفتارهای زن جانی تلخ تر است و عجیب آن كه در حضور خودروی نیروی انتظامی و اورژانس، مردم هم به عنوان تماشاچی ایستاده و رفتارهای عجیب جانی را تماشا و حتی با وی احوالپرسی می كنند!

فرمانده انتظامی شهرستان کرج تکذیب کرد.

سرهنگ اصلانی در واکنش به پخش این فیلم اظهار کرد: برخی از سایت‌ها امروز خبر وقوع یک قتل در یکی از میادین شهرستان کرج را اعلام کردند که در این رابطه هم در برخی از سایت‌ها فیلمی از این جنایت منتشر شده است که بر اساس آن یک زن، شوهرش را در ملاء عام به قتل می‌رساند.

وی با تکذیب وقوع چنین جنایتی در شهرستان کرج اظهار کرد: بررسی‌های انجام شده حاکیست چنین جنایتی در این شهرستان رخ نداده است و اقدامات قانونی و پیگیری‌های لازم با سایت‌هایی که اعلام کرده‌اند این جنایت در کرج اتفاق افتاده است، انجام خواهد شد.

هر چند فرمانده نيروي انتظامي كرج متعاقب انتشار اخباري مبني بر اينكه اين حادثه در يكي از محلات اين شهر رخ داده است، اين خبر را تكذيب كرده است. به هر حال، آيا نبايد مشخص شود چه افرادي در به خطر افتادن امنيت رواني جامعه و بي‌اثر شدن نقش ناجا به‌عنوان برقرار كننده نظم و امنيت در افكار عمومي، مقصر هستند؟

اصل ماجرا

اما ماجرا از این قرار بوده است که در دیماه سال گذشته زنی بنام سمیرا 36 ساله با همسرش فرمان 40 ساله که در استان البرز سکونت داشته و فردی بیکار ودرمانده و عاجز از تامین هزینه مواد وزندگی بوده است درگیر می شود .

گویا فرمان که به اعتیاد و فساد اشتهار داشته ،بارها همسرش را به فساد دعوت کرده بوده و وی را نیز معتاد کرده بوده ، اما همسرش از انجام رفتارهای ناهنجار و فراتر خودداری می ورزیده است.

سمیرای بیچاره پس از بارها درگیری و مقاومت در مقابل خواسته های پلید همسرش در یکی از برخوردها و زمانی که فرمان از وی می خواهد تا برای وصول پول به نزد یکی از دوستانش برود و عملا او را به مفسده دعوت می کند ، سمیرا مقاومت کرده و با فرمان درگیر شده وکتک مفصلی از وی خورده اما باز مقاومت می کند و در فرصتی مناسب با حمله به همسرش او را مورد اصابت ضربات چاقو قرار می دهد .

فرمان به خیابان می گریزد تا بلکه بتواند جانش را نجات دهد اما سمیرا که دیگر توان تحمل همسرش را نداشته با لباس منزل به دنبالش می رود و به او امان نمی دهد و با ضربات متعدد وی را هدف قرار داده و در حالیکه عده زیادی نظاره گر صحنه بودند در حالتی سراسر انتقام و کینه فرمان را به قتل می رساند و البته پلیس نیز برابر فیلمی که اکنون و پس از یکسال انتشار یافته است و هدف منتشر کنندگانش نیز مشخص نیست در صحنه حضور یافته اما اقدام موثری نمی کند و فرمان می میرد و سمیرا نیز پس از آرامش نسبی و بازگشت به حالت عادی و حتی تعویض لباسش که در فیلم مشهود است و ابراز ندامت تسلیم ماموران می شود و در تحقیقات صورت گرفته به همه چیز اقرار می کند و پرونده ای در این رابطه در دادسرای کرج تشکیل والبته جریان محاکمه وی تا کنون انجام نمی پذیرد تا در وقت مقرر و در دادگستری برایش تعیین تکلیف شود ، شنیده ها حاکی از ان است که سمیرا اکنون در زندان به سر می برد .

اظهارات یک مقام آگاه

يك مقام مطلع گفت: بررسي‌هاي نشان مي‌دهد فيلم منتشر شده معروف به سعادت‌آباد 2 متعلق به سال گذشته است.

اين مقام مطلع افزود: فيلمي كه اخيراً در برخي سايت‌هاي اينترنتي مبني بر قتل يك مرد توسط يك زن منتشر شده است و اين‌گونه القا مي‌شود كه گويا اين حادثه بعد از حادثه سعادت‌آباد روي داده است.

وي تاكيد كرد: اين حادثه متعلق به دي سال گذشته است و در آن زني همسر خود را در منزل با ضربات چاقو مجروح مي‌كند و در پي آن مرد در آستانه مرگ خود را به بيرون منزل مي‌رساند. در ادامه و آن گونه كه در فيلم مشخص است زن با ضربات چاقو به جسد همسرش ضرباتي را وارد مي‌كند، اين زن در هنگام اين حادثه حالت غيرعادي دارد.

به گفته وي، علت بي‌تفاوتي اهالي محل نسبت به مرگ اين مرد معتاد و معلوم‌الحال، به دليل شخصيت و وضعيت اخلاقي نامناسب وي بوده است.

به عقيده وي، برخي كارشناسان معتقدند كه اين فيلم مونتاژ شده است، زيرا زمان حضور پليس در اين حادثه طولاني مدت جلوه مي‌دهد، در حالي‌كه گشت پليس در دقايق پاياني اين حادثه حضور داشته و فوراً غائله را پايان مي‌دهد. اما با استفاده از تكنيك‌هاي مونتاژ اين‌گونه القا مي‌شود كه پليس از ابتداي حادثه در صحنه حضور دارد.

وي يادآور شد: انتشار اين فيلم بعد از گذشت يك‌سال جاي تأمل فراوان دارد چرا كه دستمايه‌اي براي برخي رسانه‌هاي بيگانه بوجود آورد. نكته در خور توجه مخدوش كردن پلاك خودروهايي است كه در اين صحنه حضور دارند و به نظر مي‌رسد ضرورتي براي اين كار وجود ندارد، چرا كه اين خودروها در قتل مذكور نقشي ندارند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا با یک میلیون لیتر آب و ۱٬۵۰۰ ماهی، «منفجر شد» image بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا با یک میلیون لیتر آب و ۱٬۵۰۰ ماهی، «منفجر شد» 1401/09/26

آکواریوم بزرگ AquaDom برلین که حاوی ۱٬۵۰۰ ماهی و حدودا یک میلیون لیتر آب بود، صبح جمعه منفجر شد و خسارت شدیدی به ناحیه‌های اطراف وارد کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 298

test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

افتتاح طولانی‌ترین پل معلق عابر پیاده جهان در پرتغال image افتتاح طولانی‌ترین پل معلق عابر پیاده جهان در پرتغال 1400/02/12

اگر از ارتفاع می‌ترسید، مسلما علاقه‌ای به پل‌های معلق ندارید، با این حال بسیاری از افراد عاشق هیجان هستند و به سراغ این پل‌ها می‌روند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 610

همیلتون به رکورد شوماخر در فرمول یک رسید  image همیلتون به رکورد شوماخر در فرمول یک رسید 1399/07/21

لوئیس همیلتون با پیروزی در گرندپری ایفل آلمان که روز گذشته در پیست نوربرگ‌رینگ برگزار شد، توانست به رکورد تاریخی ۹۱ پیروزی مایکل شوماخر در فرمول یک دست یابد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2862

اسکلت تی‌رکس در حراج «کریستی» رکورد گران‌ترین فسیل دایناسور تاریخ را شکست image اسکلت تی‌رکس در حراج «کریستی» رکورد گران‌ترین فسیل دایناسور تاریخ را شکست 1399/07/16

شخصی یک اسکلت تقریبا کامل «تی رکس» را با قیمتی بیش از ۳۰ میلیون دلار خریداری کرده است. این اسکلت که به «استن» معروف شده است، ستاره «شب فروش هنر قرن بیستم کریستی» که دیشب برگزار شد بود و رکورد گران‌ترین فسیل فروخته شده تاکنون را به نام خود ثبت کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3026

ماسک برقی ال جی در ایفا 2020 رونمایی رسمی می شود image ماسک برقی ال جی در ایفا 2020 رونمایی رسمی می شود 1399/06/11

نمایشگاه ایفا یکی از بزرگترین گردهمایی غول های فناوری و شرکت های تولید کننده های لوازم خانگی است که هر ساله در شهر برلین برگزار می شود و میزبان علاقه مندان زیادی از سراسر جهان است

امتیاز:
تعداد بازدید: 3501

کشف سیاه‌ترین موجودات اقیانوس؛ ۱۶ ماهی که ۹۹.۵ درصد نور را جذب می‌کنند image کشف سیاه‌ترین موجودات اقیانوس؛ ۱۶ ماهی که ۹۹.۵ درصد نور را جذب می‌کنند 1399/04/29

محققین موفق شدند در عمق ۱۸۲ متری از سطح اقیانوس، یکی از سیاه‌ترین موجودات زنده در سراسر جهان را پیدا کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2895

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7573

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6512

تولید پارچه گرافینی با امکان گرم شدن در سرما و خنک شدن در گرما image تولید پارچه گرافینی با امکان گرم شدن در سرما و خنک شدن در گرما 1399/04/02

محققان دانشگاه منچستر نوع جدیدی از پارچه مبتنی بر گرافین را توسعه داده‌اند که امکان تولید لباس‌های هوشمند تطبیق‌پذیر با دما را فراهم می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3138