خدمات سایت


متن کامل خبر

تقسیم امتیاز بین دو مدعی اصلی قهرمانی / استقلالی ها دو گام دیگر تا قهرمانی

آرشیو
استقلالی ها بازی باخته را با مساوی عوض کردند تا همچنان بخت نخست قهرمانی باشند.
1392/01/26 09:30:47 ب.ظ

شروعی توفانی از شاگردان امیر قلعه نویی.به جرات می توان گفت که استقلالی ها در 45 دقیقه نخست بازی اجازه نفس کشیدن به سپاهانی ها را ندادند.این بازی حکم فینال را برای دو تیم داشت و استقلالی ها تمام تلاششان را کردند تا با استفاده از میزبانی شانس بیشتری را برای بالابردن جام قهرمانی داشته باشند.به همین دلیل هم بود که به آب و آتش زدند تا بتوانند دروازه شهاب گردان و سپاهان را باز کنند اما بازیکنان این تیم آنقدر در زدن ضربات آخر بی دقت بودند که تمام توپ هایشان با اختلاف چند متری از دروازه راهی خارج می شد.
با این حال استقلالی ها کاملا متفاوت بودند؛متفاوت با آنچه که در بازی های لیگ قهرمانان از خودشان نشان داده بودند.بازی با سپاهان البته برای آنها جنبه انتقام گیری هم داشت.آنها همین چند روز پیش بود که مقابل سپاهان(در ضربات پنالتی)شکست خوردند تا از رقابت های جام حذفی کنار بروند. 
45 دقیقه ابتدایی خیلی زود به اتمام رسید.بازی آنقدر سرعت بالایی داشت که کمتر کسی حواسش به زمان مسابقه بود.اگر قرار باشد انصاف را رعایت کرد و موقعیت های ازدست رفته استقلال را شمرد باید گفت که آنها در نیمه نخست باید 4 یا 5 گل به طلایی پوشان می زدند.
با شروع نیمه دوم این بار دیگر استقلالی ها برتر مطلق زمین نبودند.سپاهانی ها که یک یار هم کمتر داشتند هر حمله استقلال را با یک ضد حمله پاسخ می دادند اما باید گفت که موقعیت های به دست آمده آبی پوشان بهتر از طلایی پوشان بود.آنها خطرات بیشتری را روی دروازه شهاب گردان ایجاد می کردند.هر چه از دقایق نیمه دوم می گذشت دو تیم حملات نصف و نیمه ای روی دروازه همدیگر ایجاد می کردند. البته استقلالی ها حلقه محاصره را تنگ تر کرده بودند و سعی داشتند با فشار وارد کردن روی دروازه گردان،از این بازی خانگی امتیاز بگیرند.در دقیقه 65 بود که آنها حمله گسترده ای را روی دروازه سپاهان تدارک دیدند.حمله ای که ناقص بود و منجر شد تا سپاهانی ها روی درایت جواهیر سوکای و ضربه تمام کننده محرم نویدکیا توپ را وارد دروازه سید مهدی رحمتی کنند.
محرم که سابقه خوبی در بازکردن دروازه استقلال دارد با زدن این سوپر گل روند بازی را تا چند دقیقه تغییر داد.سپاهان ده نفره بود و دفاع کردن دسته جمعی آنها از دقیقه ای که گل را زدند کاملا طبیعی.زمان به سرعت برای آبی ها می گذشت و 60 هزار هواداری هم که به آزادی آمده بودند در حال ترک ورزشگاه بودند.استقلالی ها مثل دقایق ابتدایی نیمه نخست به آب و آتش می زدند اما نکته ای که وجود داشت این بود که بازیکنان استقلال گل زدن را بلد نبودند.
در چهارمین دقیقه وقت های تلف شده بود که حرکت گروهی استقلالی ها کار را به جایی رساند که ایران نژاد به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد تا امیر قلعه نویی و استقلال از یک شکست خانگی و از دست دادن شانس قهرمانی فرار کنند.آبی ها با این تساوی همچنان صدرنشین هستند و همه چیز برای بالا بردن جام قهرمانی در دستان خودشان است.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1187

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 789

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2561

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3174

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4074