خدمات سایت


متن کامل خبر

جملات آتشین وزیر ارتباطات در افتتاحیه ایران تله کام 2013 در برابر مخابراتی ها

آرشیو
دکتر واعظی چهاردهمین نمایشگاه ایران تله کام را در حالی افتتاح کرد که خطاب به اپراتورهای مخابراتی گفت: قبول دارم که اپراتورها باید درآمد داشته باشند اما درآمد هم حدی دارد.
1392/07/04 01:27:35 ب.ظ

دکتر واعظی در افتتاحیه نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی اظهار داشت:مردم درسال گذشته ۱۳ هزار میلیارد تومان برای تلفن ثابت و همراه پرداخت کردند سوال من این است که چه قدر این درآمد خرج توسعه شده است؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه اظهار داشت: درست است که حدود ۳۰ درصد درآمد این اپراتورها به خزانه دولت ریخته شده، اما همه باید به بحث توسعه توجه کنند این تفکر که فقط دولت باید توسعه بدهد و اپراتورها درآمد کسب کنند غلط است و این مکانیزم باید اصلاح شود.

به نوشته ایسنا، واعظی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا وزارت ارتباطات به این اپراتور اجازه نمی‌دهد تعرفه‌های خود را افزایش دهد؟ اظهار کرد: شما نماینده مردم هستید یا اپراتورها؟ اگر شما نماینده مردم هستید باید از حقوق مردم دفاع کنید که مردم این تعرفه‌ها را نپردازند.

محمود واعظی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا زمانی که کمیسیون تنظیم مقررات، تعرفه‌های همراه اول را افزایش ندهد این اپراتور اجازه ندارد تعرفه‌های خود را تغییر دهد چرا که این کار خلاف قانون است.

وی یادآور شد: قطعا همراه اول خود را مقابل تمام مردم ایران قرار نخواهد داد چراکه همه این را می‌پرسند که آیا ما در وزارت ارتباطات این افزایش تعرفه را قبول داریم؟

وزیر ارتباطات گفت: افزایش تعرفه همراه اول با این نرخ قابل قبول نیست و در حال حاضر در تمام دنیا اپراتورها به دنبال کاهش تعرفه‌های خود هستند.

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات درباره واگذاری مخابرات نیز اظهار کرد: ما به هیچ عنوان به دنبال بازگشت مخابرات به وزارت ارتباطات نیستیم اما در زمانی که مخابرات واگذار شد تعریف درستی از زیرساخت‌ها ارائه نشده است. آنچه مربوط به کابل مسی هم می‌شود از نظر ما جزو زیرساخت‌هاست و لازم است که مجلس در این زمینه تکلیف را مشخص کند.

نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی - ایران تله کام 2013-  تا 7 مهر از ساعت 9 الی 16 هر روز پذیرای علاقمندان است.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت تقریبی ۲۷۵۰۰ مترمربع و با حضور ۲۰۱ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۶۰ شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنان از ۱۲ کشورجهان در سالن‌های ۶، ۷ ،۸-۹، ۱۰-۱۱، ۱۲-۱۳، ۲۷، ۲۵A و فضای باز مربوطه برگزار می شود.

گفتنی است مدیران اپراتورهای مخابراتی اولین بازدید کنندگان ازنمایشگاه امسال حین مراسم افتتاحیه بودند.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط image آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط 1403/02/08

سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3

بیت کوین رکورد زد image بیت کوین رکورد زد 1403/02/04

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

هشدار وزارت راه به پلتفرم‌‌ها: بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود image هشدار وزارت راه به پلتفرم‌‌ها: بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود 1403/02/04

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد پلتفرم‌های دیوار و شیپور در صورت عدم افزودن وب‌سرویس احراز هویت خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

سونی 28 اردیبهشت‌ماه رویداد ویژه اکسپریا 2024 را برگزار خواهد کرد image سونی 28 اردیبهشت‌ماه رویداد ویژه اکسپریا 2024 را برگزار خواهد کرد 1403/02/02

در این رویداد احتمالاً گوشی نسل جدید اکسپریا 1 VI معرفی خواهد شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 26

به اعتقاد یک سناتور آمریکایی، حباب‌های سبز آی‌مسیج، باعث خراب کردن روابط مخصوصاً در بین نوجوان‌ها می‌شود. image به اعتقاد یک سناتور آمریکایی، حباب‌های سبز آی‌مسیج، باعث خراب کردن روابط مخصوصاً در بین نوجوان‌ها می‌شود. 1403/02/01

الیزابت وارن، سناتور ایالات متحده، اعلام کرد که پیام‌های متنی سبزرنگ آیفون در حال خراب کردن روابط اجتماعی هستند و این تنها یکی از ترفندهای ناپسند اپل برای حفظ انحصار خود بر بازار گوشی‌های هوشمند است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27

قابلیت Private Space در اندروید 15، امنیت شما را چند برابر می‌کند image قابلیت Private Space در اندروید 15، امنیت شما را چند برابر می‌کند 1403/01/29

گوگل با معرفی قابلیت Private Space در اندروید 15 کمک می‌کند به امکانات امنیتی جدیدی در اپلیکیشن‌ها و نوتیفیکیشن‌ها دست پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

مدل لوکس آیفون ۱۵ پرو با الهام از پدرخوانده و پیکی بلایندرز رونمایی شد image مدل لوکس آیفون ۱۵ پرو با الهام از پدرخوانده و پیکی بلایندرز رونمایی شد 1403/01/29

برند کاویار نسخه‌ی لوکس آیفون ۱۵ پرو را برای علاقه‌مندان به فیلم‌های معروف پدرخوانده معرفی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

پیکسل 8a پیش از معرفی رسمی، در وب‌سایت یک اپراتور آمریکایی ظاهر شد image پیکسل 8a پیش از معرفی رسمی، در وب‌سایت یک اپراتور آمریکایی ظاهر شد 1403/01/26

اطلاعات پیکسل 8a این‌بار توسط یک اپراتور آمریکایی برملا شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم image سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم 1403/01/25

ارزش اتریوم حدود ۱۰ درصد و بیت‌کوین تقریبا پنج درصد سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62