خدمات سایت


متن کامل خبر

اعتراف پزشک قلابی به آزار 11 زن/قتل فجیع عمه و دخترعمه 4 ساله/انهدم شبکه مخوف سرقت مسلحانه

آرشیو
مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز دوشنبه 13 آبان 1392
1392/08/13 09:47:04 ب.ظ

مرد تبهکار که در پوشش پزشک قربانیان خود را بی‌هوش و از آنها سرقت می کرد، در تازه ترین اعترافات خود به تجاوز به عنف نسبت به 11 نفر از طعمه های خود اعتراف کرد.
به گزارش مهر، چندی قبل مأموران پلیس آگاهی در جریان اقدامات مجرمانه یک پزشک قلابی از تهران قرار گرفتند.
بررسی شکایت ها نشان می داد متهم که مرد میانسالی است با پرسه زدن در اطراف خیابان ناصرخسرو و بانک شهر طعمه های خود را از میان بیماران شناسایی کرده و به بهانه درمان به آنها قرص خواب‌آور می داد.
تبهکار میانسال که خود را دکتر داروساز، صاحب داروخانه و یا استاد دانشگاه معرفی می کرد پس از بی‌هوش کردن طعمه های خود از آنها پول، طلا و تلفن همراه سرقت می کرد.
وی همچنین به طعمه های خود پیشنهاد می داد که می تواند برایشان در داروخانه کار پیدا کند.
سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرونده دکتر قلابی اظهار داشت: متهم با پوشیدن کت و شلوار و کیف مهندسی در خیابان پرسه می زد و با چرب زبانی طعمه های خود را فریب می داد. تاکنون 31 نفر از سراسر کشور علیه متهم شکایت کرده اند.
مرد تبهکار در برخی موارد بعد از بیهوش کردن قربانیان آنها را مورد تعرض قرار می داد.
وی حتی تعدادی از قربانیان خود را در ساعات اولیه شب به پارک ساعی کشانده و پس از بیهوشی آنها را در داخل پارک مورد آزاد و اذیت قرار داده بود. در برخی موارد نیز به خانه مالباختگان رفته و در آنجا آنها را مورد تعرض قرار می داد.
متهم دارای پنج فقره سابقه کیفری مرتبط است که در یکی از سرقت هایش قربانی جان خود را از دست داد. او همچنین برای اینکه بتواند طعمه هایش را فریب دهد نام برخی داروهای تخصصی را حفظ کرده بود. مرد تبهکار در یکی از سرقت هایش با فریب دختر دانشجویی خود را استاد دانشگاه معرفی کرده و او را نیز به همین شیوه بیهوش و اموالش را سرقت کرده بود.
در حال حاضر تحقیقات در این رابطه ادامه دارد و افرادی که بدین شیوه مورد آزار و اذیت و یا سرقت قرار گرفته اند می توانند با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت خود را مطرح کنند.
انهدام شبکه مخوف سرقت مسلحانه در پایتخت/ آموزش گروگانگیری برای رهایی از دست پلیس
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام یک شبکه بزرگ سرقت مسلحانه قبل از اجرای نقشه سارقان برای دستبرد به طلافروشی خبر داد.
به گزارش مهر، سرهنگ عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران با تشریح عملیات دستگیری این باند گفت: پلیس آگاهی در رسیدگی به جرائم، برخورد با جرائم خشن مانند تجاوز به عنف، زورگیری، قتل و سرقت مسلحانه را در اولویت کار خود قرار داده است در این رابطه کارآگاهان ویژه ای برای برخورد با مجرمان خشن آموزش دیده اند.
ساعت 9 شب 20 مهر ماه امسال یک مورد سرقت مسلحانه در خیابان سازمان آب به کارآگاهان پلیس آگاهی اطلاع داده شد. با توجه به حساسیت موضوع یک تیم از مأموران اداره یکم در محل سرقت حاضر شدند.
با اطلاعات بدست آمده از شاهدان و اظهارات مال باخته مشخص شد اعضای این باند در ابتدا با یک موتورسیکلت تصادف ساختگی راه انداخته و سپس در حالیکه چهره‌های خود را پوشانده بودند دست به سرقت پژو 206 زده بودند.
سارقان چند روز پس از این سرقت خودرو را در محلی خلوت رها کرده و حتی لوازم باارزش داخل آن را نیز به سرقت نبرده بودند. کارآگاهان پلیس آگاهی با سرنخ هایی که از شاکی بدست آورده بودند تحقیقات خود را ادامه دادند تا اینکه هشتم آبان ماه در حوزه کلانتری 134 یک مورد سرقت مسلحانه ناموفق به مأموران پلیس اطلاع داده شد.
سارقان این بار با تهدید اسلحه قصد سرقت یک آذرا را در شهرک غرب داشتند که با مقاومت راننده در اجرای نقشه خود ناکام مانده بودند، دزدان در این سرقت حتی اقدام به تیراندازی کرده که خوشبختانه به کسی آسیبی وارد نشده بود.
با بررسی دو پرونده سرقت متوجه شدیم که هر دو سرقت از سوی اعضای یک باند صورت گرفته است که با تکمیل تحقیقات هویت سردسته باند به نام پیروز 29 ساله شناسایی شد. پیروز از مجرمان سابقه‌دار بود که کارآگاهان برای شناسایی همدستانش او را تحت نظر قرار دادند. پس از حدود چهار روز کار شبانه روزی مخفیگاه اعضای این باند در خیابان قصردشت شناسایی و ساعت 11 صبح دیروز عملیات دستگیری اعضای این باند آغاز شد.
در مرحله اول سه تن از اعضای این باند در مقابل در خانه مورد نظر دستگیر شده و در بازرسی از آنها یک فقره اسلحه کلاژ و یک کلت کشف شد با توجه به مقاومت متهمان، سرکرده این باند با شلیک پلیس زمین‌گیر و روانه بیمارستان شد. دو زن که با اعضای این باند همدستی داشتند نیز در داخل خانه دستگیر شدند ششمین عضو این باند نیز در شهرک غرب در یک عملیات جداگانه بازداشت شد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به تجهیزات کشف شده از سوی متهمان اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه دزدان سه قبضه اسلحه کلاژ، دو قبضه اسلحه ساچمه زنی، یک قبضه مسلسل پیشرفته، یک قبضه اسلحه کمری، چهار بطری آماده مواد آتش‌زا، ماسک های پوشاندن چهره و دستکش کشف شد. اعضای این باند قصد داشتند در صورت درگیری با مأموران از مواد آتش‌زا استفاده کنند.
سرهنگ محمدیان در خصوص اعترافات اعضای این باند نیز گفت: متهمان در بازجویی های اولیه به دو فقره سرقت مسلحانه خودرو و سه فقره زورگیری اعتراف کردند. دزدان در زورگیری های خود به صورت قربانیان اسپری اشک آور می زدند.
وی از ناکام ماندن دستبرد سارقان به یک طلافروشی خبر داد و گفت: اعضای این باند قصد داشتند به یک طلافروشی در خیابان آیت‌الله کاشانی دستبرد بزنند. با توجه به روحیه خشن متهمان اگر آنها می‌توانستند نقشه خود را اجرا کنند، با یک اتفاق ناگوار در تهران روبرو می شدیم. دو زن که در این باند دستگیر شدند، قرار بود در سرقت طلافروشی ایفای نقش کنند
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه پنج نفر از اعضای این باند سابقه‌دار هستند، اظهار داشت: متهمان به اتهام جرایمی همچون سرقت و آدم ربایی دستگیر و پیش از این روانه زندان شده بودند، همچنین آنها با سرقت پلاک خودروها اقدام به جعل پلاک کرده تا در زمان سرقتها این پلاک‌ها را بر روی خودروهای خود نصب کنند، از آنها همچنین چند بی سیم که احتمال می‌رود با آن در پوشش مأمور اقدام به زورگیری کرده باشند. همچنین سارقان اقدام به تمرین گروگانگیری کرده تا در صورت گرفتار شدن بتوانند از صحنه فرار کنند.
سرهنگ محمدیان در پایان به تبهکاران هشدار داد که پلیس علی رغم پیچیدگی اعضای این باند با توجه به امکانات و نیروی متخصص موفق به دستگیری این سارقان شد و هر لحظه فعالیت مجرمان سابقه‌دار از سوی پلیس رصد می شود که در صورت ارتکاب جرم دستگیر خواهند شد.
قتل فجیع عمه و دخترعمه 4 ساله فقط برای 500 هزار تومان
فرمانده انتظامی استان سمنان از تلاش 19 ساعته مأموران پلیس برای دستگیری قاتل 19 ساله شیشه‎ای خبر داد که عمه و دختر عمه چهار ساله‎اش را برای 500 هزار تومان به طرز فجیعی در شهرستان آرادان به قتل رسانده بود.
به گزارش فارس، سردار محمدرضا میرزایی در گفت‏وگو با خبرنگاران گفت: ساعت 14 بعد از ظهر شنبه، یازدهم آبان ماه خبر وقوع یک فقره درگیری و نزاع منجر به قتل در شهرستان آرادان به مرکز فوریت‎های پلیسی 110 اعلام شد.
مأموران پلیس پس از دریافت خبر و با توجه به حساسیت موضوع، بی‎درنگ در محل حادثه حاضر و با صحنه‎ای دردناک روبه‎رو شدند؛ جسد غرق به خون مادر 32 ساله که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود و دختر چهار ساله‎اش که با ضربات چاقو مجروح و سپس به طرز فجیعی حلق‏آویز شده بود.
هماهنگی‎های لازم برای حضور مقام قضایی و پزشکی قانونی صورت گرفت و با تأیید مرگ قربانیان از سوی پزشک قانونی و دستور قضایی ویژه قتل، اجساد به سردخانه منتقل شدند.
از همان لحظه نخست، تلاش گسترده‎ای برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت دردناک که النگوهای مقتوله را نیز به سرقت برده بودند، آغاز شد و تیم‎های مجرب و ویژه‎ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان سمنان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان آرادان، پیگیری پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.
در بررسی‎های اولیه، سرنخ‎هایی از تردد مشکوک یکی از وابستگان مقتوله (مادر) صبح روز وقوع جنایت به دست آمد و همین سرنخ کافی بود تا پرده از راز این جنایت هولناک برداشته شود.
در ادامه تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس مشخص شد، برادرزاده مقتوله، جوانی است 19 ساله، بیکار، دارای سوابق متعدد کیفری و البته معتاد به مواد مخدر صنعتی و خطرناک شیشه است.
تلاش برای دستگیری متهم آغاز شد و نامبرده که در منزل یکی از دوستانش معروف به جواد گدا در یکی از شهرهای اطراف شهرستان آرادان مخفی شده بود، در اقدامی هماهنگ و ضربتی دستگیر شد.
متهم پس از دستگیری بدون هیچ‎گونه مقاومتی به قتل عمه و دختر عمه‎اش اعتراف و صحنه جرم را در حضور مقامات قضایی و مسئولان انتظامی بازسازی کرد.
قاتل مبلغ 500 هزار تومان برای خرید ماده مخدر شیشه از عمه‎اش مطالبه می‎کند که پس از امتناع مقتوله از پرداخت پول با وی درگیر شده و در این درگیری، معتاد شیشه‎ای با جنونی لحظه‎ای دست به این اقدام هولناک می‎زند.
به گفته میرزایی 12 عدد النگوی به سرقت رفته مقتوله نیز در وسایل همراه قاتل که در خانه جواد گدا به جای گذاشته بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه عملیات شناسایی و دستگیری قاتل فقط 19 ساعت به طول انجامید، زمان کوتاه به سرانجام رسیدن این پرونده را ناشی از اشراف اطلاعاتی کامل پلیس و قدرت بالای کشف جرایم جنایی خواند و از مأموران کشف‎کننده پرونده قدردانی کرد.
وی با اشاره به اعتیاد شدید قاتل به ماده مخدر صنعتی شیشه، خاطرنشان کرد: تلاش‎های همه جانبه پلیس در راه ریشه‎کنی بلای خانمان‎سوز اعتیاد بر هیچ فرد منصفی پوشیده نیست اما امر حیاتی برچیده بساط اعتیاد از جامعه عزمی عمومی و ملی را می‎طلبد.
متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
بالابر برقی جان زن مسن را گرفت
رعایت نکردن اصول ایمنی در نصب بالابر برقی فوت زن سالخورده را در خیابان تهرانپارس در پی داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 19:21 دقیقه عصر دیروز یکشنبه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 19 را به سمت محل حادثه واقع در خیابان تهرانپارس، خیابان 148 غربی اعزام کرد.
مهدی حقی، افسر آماده منطقه شش عملیات در این باره ابراز داشت: در محل حادثه یک ساختمان دو طبقه مسکونی دیده می شد که خانمی 72 ساله به نام مهرانگیز قصد جابجایی از آشپزخانه طبقه اول به طبقه دوم بوسیله بالابر غیر استاندارد را داشت که در حین بالا رفتن بالابر به علت سهل انگاری و رعایت نکردن اصول ایمنی میان سقف و بدنه بالابر محبوس شده بود.
آتش نشانان بی درنگ بوسیله تجهیزات ویژه نجات بالابر را آزاد کرده و شخص محبوس شده را خارج کرده که متأسفانه با تأیید عوامل اورژانس بر اثر جراحت وارده فوت کرده بود.
مهار آتش سوزی در کارگاه لوستر سازی / نجات 3 کارگر از میان آتش
سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی تهران از نجات سه کارگر از میان شعله های آتش در کارگاه لوستر سازی خبر داد.
جلال ملکی به مهر گفت: ساعت 16 و 17 دقیقه دیروز آتش سوزی در یک کارگاه لوستر سازی به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. در ادامه آتش نشانان ایستگاه های 1،67و 91 همراه گروه نجات یک خود را به محل حادثه در خیابان وحدت اسلامی رساندند.
در بررسی های اولیه مشخص شد کارگاهی به مساحت 300 مترمربع که مملو از لوسترهای ساخته شده بود طعمه حریق شده است. در محل حادثه تعدادی سیلندر گاز و کپسول اکسیژن نیز قرار داشت.
سه کارگر در میان شعله های آتش گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان با تقسیم‌شدن به دو گروه اقدامات خود برای نجات این افراد و اطفای حریق را به طور همزمان آغاز کردند. سه کارگر 30 تا 40 ساله دچار سوختگی شده بودند که از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
آتش نشانان عملیات اطفای حریق را ادامه داده و از انفجار هفت سیلندر گاز و کپسول اکسیزن جلوگیری کردند. علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان بررسی و اعلام خواهد شد.
منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7567

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6510

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7300

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8347

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8213

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8868

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8722

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8879

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9236