خدمات سایت


متن کامل خبر

کامپیوتر بدون کیس 27 اینچی جدید ايسوس معرفي شد

آرشیو
رایانه‌ کامل ایسوس ET2702IGTH با هدف افزایش کاربرد و سهولت استفاده از رایانه طراحی شده‌ و مجهز به آخرین فناوری ‌های سخت ‌افزاری و تکنیک های نوین طراحی می باشد.
1392/09/26 10:18:21 ق.ظ

در این رایانه نیازی به پیکربندی قطعات سخت‌افزاری و استفاده از کابلبرای ارتباط این اجزا نیست و بخش‌های مختلف رایانه در یک طراحی زیبا و مدرن کناریکدیگر قرار گرفته‌اند. در ادامه با معرفی این All In One همراه میهن مارکت باشید.


رایانه همه‌کاره (AIO) ایسوس، مدلET2702IGTH مجهز به نمایشگر چند لمسی 27 اینچ IPS با رزولوشن  2560 در 1440 پیکسل است.این رایانه قدرتمند از پردازنده‌های نسل چهارم اینتل برای اجرای پردازش‌های حرفه‌ایاستفاده می‌کند و در بخش صوتی آن فناوری سونیک مستر ایسوس با ارائه صدایی شفاف ورسا بکار رفته است. سیستم عامل ویندوز 8، درگاه تاندربولت اینتل، شبکه وایرلسپرسرعت با استاندارد 802.11ac و درگاهنسل سوم USB از دیگرویژگی‌های پیشرفته ایسوسET2702IGTH هستند. پردازنده‌های جدید اینتل توانایی این دستگاه در اجرای پردازش ومحاسبات پیچیده را افزایش می‌دهند و قدرت بالایی در اجرای همزمان برنامه‌های مختلفدارند. در این پردازنده‌ها به مصرف انرژی بهینه و کارایی خنک و کم حرارت دستگاهتوجه شده است، ضمن اینکه کارایی قابل توجهی در اجرای کاربردهای مختلف دارند.

طراحی باریک و جذاب

طراحی ساده این مدل با الهام از الگوهای هندسی اجرا شده است و خطوطمشخص و مجزا برای کاهش تداخل بصری در آن بکار رفته است. این طراحی ضخامت بدنه راکاهش داده به طوری که ضخیم‌ترین قسمت این رایانه کامل تنها 7 سانتی‌متر قطر دارد.بدنه روی یک پایه مثلثی شکل فلزی در کمترین فضای ممکن قرار ممکن قرار می‌گیرد وبرای حفظ زیبایی بصری این مدل، دکمه‌های عملکرد آن در حاشیه یک نوار مشخص در پایینصفحه نمایش پنهان شده‌اند تا نمای جذاب ET2702IGTH همچنان ساده باشد. پوشش براق نمایشگر این مدل ظاهری مدرن ایجاد کردهاست و این رایانه کامل از طریق پایه‌های نگهدارنده مخصوص خود توانایی اتصال بهسطوح عمودی مانند دیوار را هم دارد.

کیفیت بی‌نظیر نمایش با تصاویر واقعی


asus-aio
پنل نمایشگر این مدل 27 اینچی است و از رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل بااستاندارد WQHD پشتیبانیمی‌کند. این قدرت تفکیک در تصاویر توانایی نمایش دقیق جزییات در محتوای گرافیکی باوضوح Ultra HD را فراهمکرده است و لذت بیشتری در اجرای بازی‌ها و مشاهده فیلم‌های سینمایی دارد. درنمایشگر فوق شفاف رایانه همه‌کاره ET2702IGTH رنگ‌ها برای کاربردهای مختلف بازتولید می‌شوند و تجربه متفاوتی ازمرور وب یا مشاهده فیلم‌ را ارائه می‌کنند. ضمن این که در این سری از ورودی پورت HDMI همپشتیبانی می‌شود و می‌توانید تصاویر تولید شده در ابزارهای مختلف مثل کنسول‌هایبازی را در نمایشگر این رایانه مشاهده کنید و آن را مانند یک صفحه نمایش جانبیبرای سایر ابزارهای تصویری مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر این وجود یک خروجی HDMI به معنیتوانایی انتقال تصاویر به وسایلی مانند تلویزیون‌ها برای مشاهده محتوای تصویری دریک نمایشگر بزرگ است. این مدل از فناوری IPS پشتیبانی می‌کند که امکاناتی مانند توسعهزاویه دید را به همراه دارد و تصاویر در زاویه گسترده 178 درجه به صورت عمودی وافقی بدون افت کیفیت قابل مشاهده هستند.

این رایانه دارای پردازنده گرافیکی قدرتمند HD 8890A با دوگیگابایت حافظه اختصاصی است که توانایی پردازش‌های گرافیکی بدون افزایش بار رویپردازنده مرکزی دستگاه را دارد.

بهره‌گیری از تکنولوژی صوتی SonicMaster

فناوری اختصاصی سونیک مستر یک تکنولوژی صوتی است که برای بهینه‌سازیصدا توسعه پیدا کرده است و نتیجه تحقیقات تیم Golden Ear شرکتایسوس است. پخش شفاف و رسا با ارایه دقیق‌ترین جزییات صوتی در این فناوری با پردازشحرفه‌ای صدایMAXXAUDIO ترکیب شده است. برای استفاده از این توان صوتی دو اسپیکر قدرتمند باتوان پخش حجم بالای صدا نیز در رایانه کامل ET2702IGTH استفادهشده‌اند و تجربه جدیدی از پخش فیلم و موسیقی ارایه می‌کنند. برای افزایش طنین صدابه همراه این مدل، ساب‌ووفر مخصوص سونیک مستر نیز عرضه می‌شود که دارای یک محفظهتشدید صدا به حجم 580 سانتی‌متر مکعب است و مخصوص صداهایی با فرکانس پایین سیگنالصوتی طراحی شده است. این ساب‌ووفر پخش صدای باس با حجم صدای بالا را تضمین می‌کند.

سایر قابلیت‌های ویژه

درگاه تاندربولت با پشتیبانی از انتقال دو طرفه داده‌ها 2 برابر ازدرگاه نسل سومUSB‌ و 20 برابر از درگاه نسل دوم سریع‌تر است و سرعت آن به 10 گیگابیت برثانیه می‌رسد. این درگاه زمان انتقال اطلاعات را کاهش می‌دهد و از طریق آن می‌توانندبا کمک یک رابط به درگاه ‌هایی مانند DisplayPort وDVI‌ متصل شد ضمن اینکه امکان اتصال دو دستگاه به یک پورت نیز وجود دارد ودر این حالت هم هر دو دستگاه با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه اجرا می‌شوند. استاندارد802.11ac با سرعت انتقال 867 مگابیت بر ثانیه 3 برابر سریع‌تر از نسخه قبلی درشبکه‌های وایرلس با استاندارد 802.11n است.همچنین بلوتوث نسل 4 هم تکمیل کننده پورت های ارتباطی این دستگاه می باشد.



به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




نینتندو سوییچ ۲ احتمالاً دسته آهنربایی و نمایشگر بزرگ‌تر خواهد داشت image نینتندو سوییچ ۲ احتمالاً دسته آهنربایی و نمایشگر بزرگ‌تر خواهد داشت 1403/02/08

احتمالاً کنسول دستی نینتندو سوییچ ۲ با نمایشگر بزرگ‌تر از کنسول فعلی و دسته‌ی آهنربایی عرضه می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3

اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید image اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید 1403/02/08

برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که اپل آیدی آن‌ها به‌طور ناگهانی قفل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6

باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد image باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد 1403/02/05

برخی کاربران نسخه‌ی iOS یوتیوب موزیک با باگ آزاردهنده‌ای در این برنامه مواجه شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 25

مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد image مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد 1403/02/05

اکنون «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای قانونی‌شدن لایحه، باید آن را امضا کند و ByteDance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را بفروشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 29

در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

بیلی آیلیش به بازی فورتنایت می‌آید image بیلی آیلیش به بازی فورتنایت می‌آید 1403/02/04

طرفداران بیلی آیلیش به‌زودی آهنگ خواننده‌ی محبوبشان را در قالب بازی فورتنایت می‌شوند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد image مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد 1403/02/03

یکی از نمونه‌های آزمایشی کارت گرافیک GTX 2070 پس از ۶ سال به نمایش درآمد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد image اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد 1403/02/02

ظاهراً اپل در حال احیای یکی از اسپیکرهای نمادین و معروف برند بیتس است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 33

نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود image نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود 1403/02/02

گوگل چت قرار است با نرم‌افزارهای مایکروسافت تیمز و اسلک ارتباط برقرار کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27

OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند image OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند 1403/02/01

در ۲۵ آوریل و همزمان با نمایشگاه بین المللی خودرو پکن، از سبک جدیدی از هارمونی نوآوری در خانواده سریNew Energy رونمایی خواهد شد، محصولی که می تواند نُت جدیدی در سمفونی "محصول جدید + فن آوری نو+ اکوسیستم پویا" باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32