خدمات سایت


متن کامل خبر

شکست پرسپولیسی ها مقابل فولاد /شاگردان فرکی صدرنشین شدند / سایر نتایج

آرشیو
هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر با برتری تیم های سپاهان،گسترش فولاد،و ملوان همراه بود.
1392/10/21 04:43:10 ب.ظ

هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر بعد از ظهر شنبه در شهرهای مختلف ایران برگزار شد که درمهمترین این دیدارها تیم های فولاد و پرسپولیس در اهواز به مصاف هم رفتند.دیداری حساس که برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت.قرار گرفتن در صدر جدول و نزدیک بودن امتیازها به خصوص حس انتقام گیری فولادی ها باعث شده بود تا بازی از همان دقایق نخست سفت و محکم آغاز شود.

فولاد با آرش افشین و شریفات حمله می کرد و پرسپولیس با عالیشاه و سید صالحی.تقریبا قدرت دو تیم برابر بود و نمی توان شرایط فولاد و پرسپولیس را در نیمه نخست بازی قیاس کرد.با این شرایط این بازیکنان پرسپولیس بودند که ابتدا طلسم را شکستند و توانستند دروازه سوشا مکانی را باز کنند.وقتی پرسپولیسی ها در دقیقه 24 صاحب ضربه کرنر شدند بنگر این توپ را روی دروازه سانتر کرد.سانتری که به محمد نوری رسید و او با یک پاس خوب سید صالحی را در شرایط گلزنی قرار داد تا سید گل اول پرسپولیس را بزند.

اما این گل پرسپولیسی ها ده دقیقه بیشتر دوام نیاورد و در دقیقه34 بود که هواداران فولاد غرق در شادی شدند.گل زن آنها هم کسی نبود به جز اسماعیل شریفات.بازیکنی که تا به حال 5 بار دروازه پرسپولیسی ها را درتیم های مختلف باز کرده است.پس از این گل دیگر اتفاق خاصی نیفتاد و بیشتر توپ در میانه های میدان جریان داشت.

با شروع نیمه دوم دو تیم باز هم مثل نیمه نخست سفت و محکم بازی را شروع کردند.بازی هیجانی خاص و سرعتی بالا داشت؛البته عطش فولادی ها برای رسیدن به گل در خانه خودشان بیشتر.تساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی خورد و ازاین نتیجه فقط استقلالی ها خوشحال می شدند که صدر نشین لیگ برتر هستند.بازی به دقیقه 65 رسیده بود و مسابقه کمی افت کرده بود.شاید بتوان بارش شدید باران را در این اتفاق دخیل دانست.

در دقیقه 68 محمد نوری شوت سنگینی را روانه دروازه مکانی کرد که این توپ به تیر عمودی دروازه برخورد کرد تا حسرت،سهم پرسپولیسی ها از این ضربه باشد.بازی دوباره جان گرفته بود و هر دو تیم دوباره حملات خودشان را آغاز کرده بودند.چند دقیقه بعد امید عالیشاه که در موقعیتی نسبتا خوب قرار داشت آنقدر تعلل کرد که نتوانست توپ را وارد دروازه حریف کند.البته در این صحنه مکانی هم عملکرد خوبی را از خودش به نمایش گذاشت.

پرسپولیس سوار بر بازی شده بود و مدام حمله می کرد،اما حمله هایی بی ثمر.چند دقیقه بعد دوباره فولادی ها به خودشان آمدند و دیگر اجازه هنرنمایی به بازیکنان سفید پوش پرسپولیس را ندادند.بازی ده دقیقه پایانی خودش را طی می کرد و در این دقایق بیشتر هافبک های دو تیم درگیر بودند.در دقیقه 88 پرسپولیسی ها مدیون حسین ماهینی بودند که دروازه شان باز نشد.یک دقیقه بعد آرش افشین در صحنه ای که پرسپولیسی ها اعتقاد داشتند توپ به دستان او برخورد کرده است دروازه نیلسون را باز کرد تا شاگردان دایی در بدترین دقیقه ممکن دو بر یک از فولاد عقب بیفتند.نتیجه ای تا آخرین دقیقه بازی هم باقی ماند تا پرسپولیس تیم شکست خورده این مسابقه لقب بگیرد.با نتیجه ای که در این بازی به دست آمد شاکردان فرکی 42 امتیازی شدند تا با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال موقتا در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند.پرسپولیسی ها هم در همان امتیاز 49 باقی ماندند و به رده سوم سقوط کردند.

نتایج سایر دیدارهای هفته بیست و دوم به شرح زیر است:

فجر سپاسی          1 - 2     صبای قم

گسترش فولاد        5 - 0     راه‌آهن سورینت    

سپاهان    2 - 0     داماش گیلان        

سایپا       3 - 3     تراکتورسازی       

ملوان     2 - 1     مس

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1178

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 776

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2552

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2904

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3002

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3161

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3035

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4062