خدمات سایت


متن کامل خبر

مروري بر بازي هاي هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال

آرشیو
پرسپوليس و استقلال در هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال به دنبال جبران شکست‌هاي دور رفت هستند.
1389/09/28 01:24:40 ق.ظ

هفته نوزدهم ليگ برتر با انجام 9 ديدار در شهرهاي مختلف برگزار مي‌شود که برنامه اين رقابت‌ها به شرح زير است:

*ذوب آهن اصفهان - مس کرمان؛ شکست ناپذيرها در نصف جهان

ذوب آهن هفته گذشته برابر پيکان متوقف شد و مس کرمان هم در خانه مقابل پاس بدون سرمربي دو امتياز حساس را از دست داد تا ديدار اين دو تيم حساس‌تر شود. ذوب آهن براي تداوم صدرنشيني خود مي‌خواهد در مسابقه خانگي به پيروزي برسد اما حريفش تيم آساني نيست. مس کرمان تيم سوم جدول در 15 ديدار گذشته خود شکستي نداشته و مي‌خواهد اين رکورد شکست ناپذيري را همچنان حفظ کند. صمد مرفاوي و منصور ابراهيم‌زاده مربياني با دانش و بي‌حاشيه هستند که نبرد تاکتيکي اين دو مي‌تواند ديدني باشد.

*پرسپوليس - صباي قم؛ انتقام شکست و تئوري‌هايي براي خروج از بن‌بست

سرخپوشان در بحراني‌‌‌ترين وضعيت خود قرار دارند. چهار شکست متوالي باعث شده کميته فني باشگاه براي يافتن دلايل ناکامي، انواع و اقسام نظريه‌ها و تئوري‌ها را بررسي کند. در پايان مسابقه با صبا مشخص خواهد شد که اين جلسات چقدر توانسته به علي دايي براي خروج از بن بست تاکتيکي کمک کند. حريف سرخپوشان هم تيم جواني است که با مربي بي‌ادعايش براي نباختن به ميدان خواهند آمد. آن طور که عبدالله ويسي گفته نمي‌خواهد تيمش قرباني سرخپوشان باشد، بلکه مي‌خواهند يک تيم خطرناک باشد. البته اين تيم در ديدار رفت با محمود ياوري توانست پرسپوليس را در قم شکست دهد و سرخپوشان مي‌خواهند انتقام باخت در دور رفت را هم در اين ديدار بگيرند.

* سايپا - نفت آبادان؛

نارنجي‌پوشان کرجي در چند هفته اخير بر روي نوار ناکامي گام برمي‌دارند و اگر در اين ديدار خانگي هم نتوانند به پيروزي برسند امکان دارد تا آخرين رده جدول سقوط کنند. محمد مايلي‌کهن اگر نمي‌خواهد دوباره با مربيگري در ليگ برتر با يک تيم انتهاي جدول خداحافظي کند بايد تيم يکدست و خوب نفت را شکست دهد.نفتي‌ها يک مربي پرتغالي دارند که شايد خيلي با روحيات سرمربي سايپا آشنا نباشد اما قطعا شيوه بازي سايپا را خوب مي‌شناسد. کسي چه مي‌داند، شايد کاسيميرو زمينه خداحافظي سرمربي سايپا را از ليگ برتر فراهم کند.

* پاس همدان - استيل آذين؛

محمود ياوري مربي کهنه‌کار ليگ برتر به پاس همدان آمده تا اين تيم را از وضعيت بد کنوني‌اش نجات دهد. حريف پاس تيمي بحران زده‌ است که سرمربي نسبتا جوان و کم تجربه‌اي در عرصه مربيگري به نام محمد خاکپور را دارد. ياوري شايد بتواند کارش را با يک برد راحت برابر تيم استيل آذين در همدان آغاز کند. استيل آذين، تیمي که پرستاره و پرحاشيه است اگر نتواند در اين ديدار هم نتيجه بگيرد شايد يکي از نامزدهاي سقوط باشد، تيمي که براي قهرماني وارد مسابقات شد و تاکنون سه بار کادر فني‌اش تغيير کرده و اگر اين کادر فني هم نتيجه نگيرد معنايش آن است که اشکال اين تيم فقط در زمينه فني نيست و بايد در پست‌هاي ديگر به دنبال ايراد بود.

* راه آهن - تراکتورسازي تبريز؛ حذف شدگان با روحيه

بازيکنان تراکتورسازي پس از برد روحيه‌ بخشي که برابر پرسپوليس به دست آورده‌اند آماده کسب يک برد ديگر هم هستند آن هم برابر تيمي که شايد يکي از کم تماشاگرترين تيم‌هاي ليگ برتر است. راه آهن نيز در هفته هجدهم ليگ برتر سپاهان اصفهان را در خانه متوقف کرد اما جالب است که هم راه آهن و هم تراکتورسازي در جام حذفي شکست خوردند و از گردونه رقابت‌ها کنار رفته‌اند.

مسئولان راه آهن قطعا به فکر مهار سکوها هستند، جايي که قدرت واقعي تراکتورسازي در آن قرار دارد و احتمالا قانون 10 درصد از ظرفيت سکوها براي تيم ميهمان را به دقت رعايت خواهند کرد تا شانس نتيجه‌گيري خود را در اين ديدار بيشتر کنند.

* شهرداري تبريز - نفت تهران؛ ديدار ليگ يکي

دو تيمي که فصل گذشته در ليگ دسته اول حضور داشتند در حالي با يکديگر مسابقه خواهند داد که وضعيت متفاوتي دارند. نفت در شوک خبر انتقال ناگهاني‌ خود به استان مرکزي است و شهرداري هم با تساوي روحيه‌بخشي که برابر استقلال به دست آورد به دنبال برد در اين ديدار خانگي است.

* ملوان انزلي - سپاهان اصفهان؛ کار سخت زردپوشان در انزلي

ملوان پس از چند هفته ناکامي با تساوي برابر نفت در هفته هجدهم ليگ برتر از وضعيت نابسامان خارج شد و با برتري برابر تراکتورسازي در جام حذفي توانست به وضعيت مطلوب برسد. اکنون شاگردان امير قلعه‌ نويي بايد برابر تيمي بازي کنند که روحيه و انگيزه مضاعفي پيدا کرده‌اند و مي‌خواهند شادي رسيدن به جمع چهار تيم برتر جام حذفي را با يک برد خانگي با هوادارانشان تقسيم کنند. سپاهان کار سختي در انزلي دارد به ويژه اينکه زمين ورزشگاه تختي نيز براي انجام بازي تاکتيکي هموار نيست.

*شاهين بوشهر - پيکان قزوين؛ نبرد با شاهين پرحاشيه

شاهين بوشهر در چند روز گذشته در کانون حاشيه قرار داشت، مديرعامل و سرمربي اين تيم براي يکي دو روز از سمتشان کنار رفتند و در نهايت با پادرمياني برخي مسئولان استاني به تيم بازگشتند. شاهين در هفته گذشته تمرينات منظمي نداشته اما اين مسئله دليل نمي‌شود که شاگردان حميد عليدوستي خود را از پيش برنده بدانند. آنها مي‌دانند اين تغييرات ممکن است شوک مثبتي براي شاهين تلقي شود و کار آنها دشوارتر از آنچه تصورش را مي‌کنند باشد.

* فولاد خوزستان - استقلال؛ مظلومي در انديشه انتقام

آخرين ديدار هفته نوزدهم بين دو تيم قرمز و آبي برگزار مي‌شود. مجيد جلالي در دور رفت توانست اولين شکست خانگي را به شاگردان پرويز مظلومي تحميل کند و اکنون سرمربي استقلال انگيزه‌هاي زيادي براي اين ديدار خواهد داشت هم براي اينکه استقلال را در جمع تيم‌هاي بالانشين جدول حفظ کند و هم براي اينکه انتقام شکست خانگي دور رفت را از مجيد جلالي بگيرد، کاري که خيلي آسان به نظر نمي‌رسد.

*برنامه هفته نوزدهم

* يکشنبه 28 آذر

پرسپوليس-صباي قم-آزادي-تهران-ساعت 14:15

ساعت 15

سايپا –نفت آبادان-انقلاب-کرج

پاس همدان-استيل آذين-قدس-همدان

راه آهن-تراکتورسازي تبريز-راه آهن-اکباتان

شهرداري تبريز-نفت تهران-يادگار امام(ره)-تبريز

ذوب آهن-مس کرمان-فولاد شهر

ملوان بندرانزلي-سپاهان –تختي-انزلي

شاهين بوشهر-پيکان قزوين-بهشتي-بوشهر

ساعت16:15

فولاد خوزستان-استقلال –تختي-اهواز

*جدول ليگ برتر

1- ذوب‌آهن 36 امتياز

2- استقلال 34 امتياز

3- مس 31 امتياز

4- سپاهان 30 امتياز

5- تراکتور‌سازي 28 امتياز

6- صنعت نفت 28 امتياز

7- پرسپوليس 27 ا متياز

8- فولاد 23 امتياز

9- صباي‌قم22 امتياز

10- راه‌آهن 22 امتياز

11- ملوان 22 امتياز

12_نفت تهران 19امتياز

13- پاس 19 امتياز

14- پيکان 18 امتياز

15- سايپا 17 امتياز

16- شهرداري تبريز 17 امتياز

17- استيل‌آذين 17 امتياز

18- شاهين 16 امتياز

منبع : فوتبال3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1183

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 783

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2557

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2908

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3009

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3166

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3041

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4069