خدمات سایت


متن کامل خبر

با NoteSoon سريع يادداشت كن!

آرشیو
مطمئنا خيلی برای شما پيش آمده كه بخواهيد لينک‌های مورد علاقه خود را در جايی ذخيره كنيد ، می‌خواهیم وب سايتی را به شما معرفی كنیم تا با آن در هر جا و با هر گجتی بتوانيد لينک مطالب يا فايل‌های مورد علاقه خود را ثبت و مديريت كنيد و بتوانيد هميشه به لينک‌های خود دسترسی داشته باشيد
1393/03/13 03:04:20 ب.ظ

·        تا حالا برای شما پيش آمده است كه در محل كار خود نياز داشته باشيدتا لينك مطلب يک وب‌سايت را در جايی ذخيره كنيد و بعدا در فرصت مناسب آن را درمنزل و هر جای ديگری مطالعه كنيد؟

·        تا حالا برای شما پيش آمده است كه مطلب وب سايتی نظر شما را جلبكرده باشد و بخواهيد لينک آن مطلب را هم برای خود ذخيره كنيد و هم برای دوستان وآشنايان از طريق ايميل يا پيامک ارسال كنيد؟

·        تا حالا برای شما پيش آمده است كه بخواهيد لينک مطلب يك وب‌سايت يايک فايل موسيقی، تصويری، فشرده و... را برای دوست خود ارسال كنيد؟

·        تا حالا برای شما پيش آمده لينک يك مطلب يا يک فايل را بخواهيد ازطريق باركد QR بر روی گوشی يا گجت هوشمند خود ذخيرهكنيد؟

 مدتی است يک سرويس جديد و بسيار ساده در دنيای مجازی راه اندازی شدهبا نام NoteSoon یا"سريع يادداشت كن!".

اين سرويس كه يك ايده كاملا شخصی است ، تمام نيازهايی كه در بالا ذكرشده است را برطرف خواهد كرد.همانطور كه از نامش پيداست ، به شكلی طراحی شده تا باصرف كمترين زمان ممكن و هرچه سريعتر ، لينک خود را ذخيره كنيد و يا آن را برای يکدوست ثبت كنيد. در صفحه اصلی، اين وب سايت فقط لينک و ايميل شما را دريافت خواهدكرد ، سپس فقط كافی است بر روی گزينه ثبت كليک كنيد.

شما فقط در ۳ مرحله می‌توانيد لينک مورد علاقه و مورد نياز خود را دراين وب‌سايت ذخيره و مديريت كنيد:

۱. كپی كردن لينک مورد نظر از Address Bar مرورگر خود.

۲. قرار دادن لينک مذكور در بخش لينک شما .

۳. وارد كردن ايميل معتبر و كليک بر روی گزينه ثبت.

به همين سادگی!

اين لينک‌ها می‌توانند لينک دانلود يك فايل، لينک مطلب طنز از يک وب‌سايتيا لينک يك مطلب جالب و خواندنی و علمی باشد.

 

اين سرويس به شكلیطراحی شده است كه نيازی به پركردن فرم عضويت نداريد و فقط با ثبت اولين لينک خوددارای يك حساب كاربری با نام كاربری ايميلی كه وارد كرديد و كلمه عبوری كه بصورتخود كار ايجاد شده است و به همان ايميل ارسال می‌شود، خواهيد شد.

سپس با ايميل و نام كاربری خود می‌توانيد وارد پنل كاربری شده و لينك‌هايیكه ثبت كرده‌ايد، بازيابی كنيد يا آنها را با تعريف كردن دسته‌های دلخواه، دسته‌بندیكنيد. همچنين می‌توانيد برای لينک‌های خود جهت سهولت در بازيابی آنها يك عنوانتعريف كنيد يا از طريق بخش جستجو در لينک‌ها به دنبال يك لينک خاص كه قبلا ثبتكرديد باشيد.

همچنين در زمان ثبت يك لينک می‌توانيد شاهد باركد QR لينکباشيد و آن را نيز در گجت خود ذخيره و يا پيامک كنيد.شما در قسمت تنظيمات پنلكاربری می‌توانيد با فعال كردن امكان ارسال يك كپی به ايميل ، هميشه يك نسخه ازلينک‌های ثبت شده خود را نيز در ايميل خود داشته باشيد.

شما به راحتی می‌توانيد بجای وارد كردن ايميل خودتان ، ايميل دوست ويكی از آشناهايتان را هنگام ثبت وارد كنيد تا آن لينک برای او ثبت شود و يك حسابكاربری هم برای او ايجاد گردد.

تمامی اين امكانات بصورت رايگان در اختيار شما قرار گرفته است، البتهبايد توجه داشت كه اين نسخه از سرويس NoteSoon در فاز اول است، و در فازهای بعدی اين پروژه شاهد سرويس‌های متنوع وجالبتری خواهيد بود.

اگر اين سرويس توجه شما رو به خودش جلب كرده است و می‌خواهيد از آناستفاده نماييد، به آدرس اينترنتيwww.NoteSoon.ir مراجعهكنيد.

منبع : سایت زومیت
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

تغییر سیاست اپل؛ آیفون حالا از نرم‌افزارهای شبیه‌ساز پشتیبانی می‌کند image تغییر سیاست اپل؛ آیفون حالا از نرم‌افزارهای شبیه‌ساز پشتیبانی می‌کند 1403/01/18

با تغییر سیاست‌های اپل، شبیه‌سازهای کنسول بازی به‌زودی به اپ‌ استور می‌آیند و در سرتاسر جهان دردسترس قرار می‌گیرند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 29

کلاهبرداری اینترنتی با پوشش قالیشویی در اینستاگرام! image کلاهبرداری اینترنتی با پوشش قالیشویی در اینستاگرام! 1402/12/23

رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان قالیشویی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 299

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 75

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

شاتل موبایل به مناسبت روز پدر تا ۷۰ درصد تخفیف برای خرید سیم‌کارت هوشمند و بسته‌های اینترنت ارائه می‌کند image شاتل موبایل به مناسبت روز پدر تا ۷۰ درصد تخفیف برای خرید سیم‌کارت هوشمند و بسته‌های اینترنت ارائه می‌کند 1402/11/04

شاتل موبایل به مناسبت فرارسیدن روز گرامیداشت مقام مرد و پدر، برای خرید سیم‌کارت هوشمند و بسته‌های اینترنت تا ۷۰ درصد تخفیف ارائه می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 116

اینترنت ایران ۳۰ درصد گران می‌شود؛ فقط تصویب رگولاتوری مانده است image اینترنت ایران ۳۰ درصد گران می‌شود؛ فقط تصویب رگولاتوری مانده است 1402/09/22

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده و با وجود تکذیب‌های وزارت ارتباطات، ظاهرا اینترنت ایران به‌زودی ۳۰ درصد گران می‌شود و فقط تصویب رگولاتوری باقی مانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 118

مرورگر اینترنت سامسونگ برای ویندوز منتشر شد image مرورگر اینترنت سامسونگ برای ویندوز منتشر شد 1402/09/08

سامسونگ اینترنت یکی از مرورگرهای پراستفاده در دستگاه‌های گلکسی سامسونگ است؛ حالا می‌توانید به صورت رایگان از آن در ویندوز هم استفاده کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 314

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 174

اپل، متا و تیک‌تاک از ورود سرویس‌های خود به فهرست DMA اتحادیه اروپا شکایت کردند image اپل، متا و تیک‌تاک از ورود سرویس‌های خود به فهرست DMA اتحادیه اروپا شکایت کردند 1402/08/27

اپل در واکنش به «دروازه‌دار» دانستن اپ استور و iMessage در لیست جدید ضدانحصار DMA، تصمیم اتحادیه اروپا را به چالش کشیده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 165