خدمات سایت


متن کامل خبر

افتتاحیه لیگ برتر / شکست قهرمان ، پیروزی صبا و صدمین برد قلعه نویی با استقلال در لیگ برتر

آرشیو
روز نخست هفته اول چهاردهمین دوره لیگ برتر با سه پیروزی مشابه 2-1 به پایان رسید
1393/05/09 10:19:27 ب.ظ

 تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز با شكست دادن فولاد در هفته اول لیگ برتر، اولین تیم سه امتیازی این فصل شد. تراكتوری‌ها كه در تبریز میزبان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بودند، در نیمه اول توسط سامان نریمان جهان به گل رسیدند. این گل در دقیقه 31 زده شد. نیمه اول این مسابقه با همین گل به پایان رسید. در نیمه دوم فولاد در دقیقه 74 توسط مساریچ به گل تساوی دست یافت اما تبریزی‌ها كه دوست نداشتند یك پیروزی خانگی را از دست بدهند، در دقیقه 82 توسط ادینیو به گل برتری دست یافتند. این آخرین گل مسابقه بود و تراكتورسازی با نتیجه دو بر یك حریف را شكست داد.

این بازی افتتاحیه لیگ برتر چهاردهم بود كه در آن قهرمان لیگ برتر به مصاف قهرمان جام حذفی رفت. هر دو تیم نسبت به فصل گذشته در كادر فنی خود تغییرات داشته‌اند. فولاد كه فصل قبل با سرمربیگری حسین فركی به میدان می‌رفت، امسال اسكوچیچ، سرمربی فصل گذشته ملوان را روی نیمكت خود دارد. تراكتورسازی هم امسال با سرمربیگری رسول خطیبی كار خود را آغاز كرده است.

در دیگر دیدار  امروز استقلال لیگ برتر چهاردهم را با جمعی از بازیكنان جدید خود آغاز كرد؛ محسن فروزان، محمدرضا خرسندنیا، مگویان، امید ابراهیمی، جاسم كرار، میلاد میرفخرالدینی و سجاد شهباززاده بازیكنان جدید استقلال بودند كه امیر قلعه‌نویی از همان هفته اول به آن‌ها اطمینان كرد. اما این تركیب جدید، خیلی زود غافلگیر شد. در دقیقه 3 بود كه رامین رضاییان بازیكن راه‌آهن دروازه استقلال را باز كرد تا نیمكت پرسپولیسی راه‌آهن به پرواز درآید.

حمید استیلی سرمربی راه‌آهن كه ابتدا به عنوان مالك پایش را به این باشگاه گذاشته بود، در كنار خود احمدرضا عابدزاده، ستاره‌ای دیگر از پرسپولیس را روی نیمكت راه‌آهن نشانده بود تا وجود همین دو چهره، برای پرسپولیسی شدن نیمكت این تیم كافی باشد. البته این تیم بازیكنانی نظیر شیث رضایی ، بهادر عبدی و امیر عابدزاده را هم كه قبلا در پرسپولیس بازی كرده‌اند را در اختیار دارد. شادی راه‌آهنی‌ها تا پایان نیمه اول ادامه داشت. استقلال نتوانست در نیمه اول گل خورده را جبران كند. اما نیمه دوم، نیمه‌ای متفاوت بود. قلعه‌نویی با به زمین فرستادن آندرانیك تیموریان و رو آوردن به بازیكنان فصل گذشته خود، توانست برتری را میدان را از آن استقلال كند. 

استقلال در دقیقه 55 توسط جاسم كرار به گل رسید و در دقیقه 74 هم محمد قاضی گل دوم این تیم را زد. پاس هر دو گل را خسرو حیدری زد تا ثابت كند كه همچنان یكی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیكنان استقلال است. استقلال با همین دو گل مسابقه را برد تا اولین سه امتیاز را كسب كند. استقلالی‌ها كه امسال هم مثل سال‌های قبل از همین حالا مدعی قهرمانی در لیگ هستند، با این برد هواداران خود را به آینده امیدوار كردند.

ودر قم نیز صبای این شهر با دو گل از سد ذوب آهن اصفهان گذشت .

سایر دیدارهای این هفته فردا جمعه پیگیری میشود که در حساسترین بازی تیم نفت تهران با مربیگری علیرضا منصوریان به مصاف پرسپولیس خواهد رفت .

منبع : میهن مارگت
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 788

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3013

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3171

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073